Trailer för God of War med riktiga skådespelare

Robot
Trailer för God of War med riktiga skådespelare

Sony släppte idag en ny trailer för God of War: Ascension, den här gången får vi se en mänsklig Kratos.

#sony


Medlem
Trailer för God of War med riktiga skådespelare

Pepp!

Skribent
Skrivet av Dashiva:

Pepp!

+1

Hade helt glöm av hur mycket jag gillade God of War 3 innan jag såg den här trailern.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Man kan ju tycka att vid det här laget att folk och fä borde hålla sig väldigt långt borta från Kratos. Men nej, låtom oss omringa honom så han inte kan fly... yeah right.


signatur

Miner, don´t shoot!

Skribent
Skrivet av Rahxephon:

Man kan ju tycka att vid det här laget att folk och fä borde hålla sig väldigt långt borta från Kratos. Men nej, låtom oss omringa honom så han inte kan fly... yeah right.

Det här är väl en prequel. Så de har inte hunnit lära sig. Ha också i åtanke att internet inte fanns under den här tiden.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

God of War...

Fan vad jag älskar denna spelserie.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Rahxephon:

Man kan ju tycka att vid det här laget att folk och fä borde hålla sig väldigt långt borta från Kratos. Men nej, låtom oss omringa honom så han inte kan fly... yeah right.

Det här är väl en prequel. Så de har inte hunnit lära sig. Ha också i åtanke att internet inte fanns under den här tiden.

Åhå så pass! Nåväl, det förklarar ju deras smått irrationella beteende.


signatur

Miner, don´t shoot!

Ti.
Medlem
Medlem

tycker att han såg lite klen ut i filmen


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Vadå stulit allt från filmen GLADIATOR när Maximus vandrar runt i halmen och ser sin son och fru välkomna honom in till döden ..

http://www.youtube.com/watch?v=72uwmHsFSAg

Maximus förlorar allt i GLADIATOR och denna trailer ser ut att handla om exakt samma sak. Fy fan säger jag bara..

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Vadå stulit allt från filmen GLADIATOR när Maximus vandrar runt i halmen och ser sin son och fru välkomna honom in till döden ..

http://www.youtube.com/watch?v=72uwmHsFSAg

Maximus förlorar allt i GLADIATOR och denna trailer ser ut att handla om exakt samma sak. Fy fan säger jag bara..

Men så är det ju med många filmer och andra spel, story-upplägget spelar mindre så länge det är relevant. Sen finns det att man använt samma story här för att det funkar bättre? (Pocahontas och Avatar)

Missförstå mig inte, jag snackar inte om lathet eller ovilja med att ha annorlunda upplägg - men om det funkar bättre med att motivera Kratos hat genom seriens gång, behövs något annat då?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Nu vet vi varför han är så vit iaf.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Nu vet vi varför han är så vit iaf.

Det fick man väl reda på i första spelet?

Medlem
Skrivet av Hagmannen:
Skrivet av Jonkan:

Nu vet vi varför han är så vit iaf.

Det fick man väl reda på i första spelet?

Det stämmer bra! Bara minnes-arkivet som var lite korrupt.


signatur

Fueled by coffee.

1
Skriv svar