Myror! Ny film från EDF 2025

Robot
Myror! Ny film från EDF 2025

Film från Earth Defense Force 2025 visar enorma myror.

#namco, #earth-defense-force-2025


Medlem
Myror! Ny film från EDF 2025

nja, såg väl inte så intressant ut på det klippet iaf

Medlem

Haahaa åt det här spelet

Medlem
Medlem
Medlem

F*n att jag måste köpa ett PS3/360 för det nya EARTH DEFENSE.

Medlem
Skrivet av Xzander:

Dialogen...

...är priceless som vanligt i japansk engelska (=

Medlem

Ett självklart köp för min del!

Medlem
Medlem

Ser ungefär lika intelligent ut som navelludd.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Ser ungefär lika intelligent ut som navelludd.

EDF är i alla fall unikt gameplay och lyckas komma med fler nyheter mellan spelen än ex. CoD eller Bf
Intelligent ska det inte vara, dock massor med vapen, banor, fiender och grymt kul gameplay som inte liknar något annat. Ett grymt budgetspel som tveklöst ger minst lika mycket spelglädje som valfritt AAA spel imo ^^

Medlem

Jag är nog ensam om att tycka att Insect Armageddon verkar bättre än detta. Jag kan få fel iofs. Bevakas.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jävligt rolig spel i små doser. Roliga vapen också ^^

Medlem

Får mig att tänka på den väldigt gamla filmen Myrorna! hahaha

Medlem

Har spelat de tidigare spelen i serien i co-op med brorsan och kan säga det att trots kass grafik, kassa dialoger ,kass handling så har jag spelat YTTERS få spel med samma spelglädje som Earth Defense Force-spelen.
Kommer garanterat att köpa detta.

Inaktiv

Ah! Konsoler! De får spel att lagga till trots usel grafik.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Ah! Konsoler! De får spel att lagga till trots usel grafik.

word

Medlem

Ni som köper sånt här är medskyldiga till den utveckling spelbrasnchen har gått åt...

Ända tills nån kom flygande i nån storts "ängel-jetpack" så var det ännu bara ett dåligt spel med usla animationer och ett stabbigt gameplay. Nu blev det också löjligt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Spelet känns lite som en sämre version av lost planet (vilket även det var rätt kasst imo).

Medlem
Skrivet av Dralle:

Får mig att tänka på den väldigt gamla filmen Myrorna! hahaha

Fast, den hette inte "myrorna", den hette "SPINDLARNA" i Sverige eftersom det var en hetare titel trots avsaknaden av dessa i filmen. Originalets titel är "Them!".

http://sv.wikipedia.org/wiki/Them!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Ni har alla missat den uppenbara spelreferensen; "It came from the desert" av Cinemaware.

Eller så kan det bero på att jag är så gammal så det är bara jag som minns det...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Ah! Konsoler! De får spel att lagga till trots usel grafik.

EDF skulle lagga lika mycket på en PC, det är inte hårdvaran som är för svag utan kodningen. I EDF är inte framedrop ett problem, det är en feature, precis som i gamla goda Liero AI, laggar fint på en dator som klarar Crysis utan problem

Skrivet av Kane:

Ni som köper sånt här är medskyldiga till den utveckling spelbrasnchen har gått åt...

Ända tills nån kom flygande i nån storts "ängel-jetpack" så var det ännu bara ett dåligt spel med usla animationer och ett stabbigt gameplay. Nu blev det också löjligt.

Tvärt om, du och alla som köper CoD, Bf, och andra AAA mainstreamspel stödjer det galna mjölkandet och de meninglösa uppföljarna. EDF är synnerligen unikt, skiljer sig från alla andra stora titlar på marknaden...
Det slänger in en rejält lång kampanj, har med rejält med nyheter mellan spelen, släpper nya spel med långa mellanrum och gör rejäla förbättringar mellan dem.
Men så klart, vad kan man vänta sig av dagens gamers som bryr sig endast om grafik och flashiga effekter, inte gameplay eller hur kul spelen är...ett tpis, testa spelet innan du avfärdar det, du kommer tveklöst bli överraskad...

Medlem

Behöver inte testa konsollspel och specieltl inte FPS-konsollspel. De ÄR dåliga. Kategoriskt. Unisont. Undantagslöst.Alla andra åsikter är fel. Alternativ åsikt ja men fortfarande fel.

Btw, Daikatana var också ett FPS som inte heller det var kopia av allt anant. Du gillade det?

Dagens Gamers som du kallade mig satt med MUD... "Skrivspel". Så grabben, vi som spelat allt och faktiskt ÄGT en Vic20 har nog rätt till vår åsikt på ren rutin...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:

Behöver inte testa konsollspel och specieltl inte FPS-konsollspel. De ÄR dåliga. Kategoriskt. Unisont. Undantagslöst.Alla andra åsikter är fel. Alternativ åsikt ja men fortfarande fel.

Btw, Daikatana var också ett FPS som inte heller det var kopia av allt anant. Du gillade det?

Dagens Gamers som du kallade mig satt med MUD... "Skrivspel". Så grabben, vi som spelat allt och faktiskt ÄGT en Vic20 har nog rätt till vår åsikt på ren rutin...

Jag har också ägt en VIC20 och växte upp med Commodoredatorer, men såna där nedvärderande uttalanden är riktigt, riktigt usla. Du är inte representativ för oss och du borde sluta svärta ner vårt rykte med sånt beteende.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av edgren:

Ah! Konsoler! De får spel att lagga till trots usel grafik.

EDF skulle lagga lika mycket på en PC, det är inte hårdvaran som är för svag utan kodningen. I EDF är inte framedrop ett problem, det är en feature, precis som i gamla goda Liero AI, laggar fint på en dator som klarar Crysis utan problem

Har du ens testat det här spelet på en dator? Jag finner det typ omöjligt, eftersom det är, 1) för tillfället under produktion och, 2) att det enbart är till Playstation 3 och Xbox 360.

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av anon_276063:

Ah! Konsoler! De får spel att lagga till trots usel grafik.

EDF skulle lagga lika mycket på en PC, det är inte hårdvaran som är för svag utan kodningen. I EDF är inte framedrop ett problem, det är en feature, precis som i gamla goda Liero AI, laggar fint på en dator som klarar Crysis utan problem

Har du ens testat det här spelet på en dator? Jag finner det typ omöjligt, eftersom det är, 1) för tillfället under produktion och, 2) att det enbart är till Playstation 3 och Xbox 360.

Haha, en ordmärkare av rang. Mycket väl, det kanske kommer som en nyhet för dig men konsolspel brukar faktiskt utvecklas på just datorer, om än datorer med mycket specifik hårdvara, så rent teoretiskt går det utmärkt att testa det på PC, speciellt när det är under produktion, lol.
Att det sedan inte släpps på Pc är väl i sig synd, men bland 120Hz och grafikhetsen får inte spel som EDF en chans, fokus på att man ska ha kul och bra gameplay är så 90-tal. Dock så skulle spelet med största sannolikhet vara lika laggigt på PC då det återigen handlar om kodning, inte prestanda, speciellt om det portades från konsol.

Medlem
Skrivet av Kane:

Ni som köper sånt här är medskyldiga till den utveckling spelbrasnchen har gått åt...

Ända tills nån kom flygande i nån storts "ängel-jetpack" så var det ännu bara ett dåligt spel med usla animationer och ett stabbigt gameplay. Nu blev det också löjligt.

Har du aldrig spelat Earth Defense förut!?

Du kanske frågar varför i h**vete jag spelar Earth Defense?

Mitt svar är: SPELGLÄDJEN.

Varför spelar du spel?

Medlem

Vi gillar väl olika spel helt enkelt. Själv ser jag "skjutaspel" på konsoll lite som att torka mig i arslet med sandpapper. Visst, man blir säkert ren men känslan efteråt är nog inte vad man önskar...

En konsollport är en konsollport och en konsollport med minimalt av undantag är dåliga.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Inaktiv
Skrivet av Grumbledock:

Haha, en ordmärkare av rang. Mycket väl, det kanske kommer som en nyhet för dig men konsolspel brukar faktiskt utvecklas på just datorer, om än datorer med mycket specifik hårdvara, så rent teoretiskt går det utmärkt att testa det på PC, speciellt när det är under produktion, lol.
Att det sedan inte släpps på Pc är väl i sig synd, men bland 120Hz och grafikhetsen får inte spel som EDF en chans, fokus på att man ska ha kul och bra gameplay är så 90-tal. Dock så skulle spelet med största sannolikhet vara lika laggigt på PC då det återigen handlar om kodning, inte prestanda, speciellt om det portades från konsol.

Joda. Jag vet att spel skapas på en dator först, men om det laggar för dem medan de programmerar, är nog ett mysterium för oss.

1
Skriv svar