Första bilden från The Witcher 3?

Robot
Första bilden från The Witcher 3?

CD Projekt visar upp sin nya grafikmotorn med en bild som luktar monsterjägarens tredje äventyr.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077, #the-witcher-3


Medlem
Första bilden från The Witcher 3?

Tagga!

Medlem

Ser väldigt vackert ut

Medlem

Mer lär vi få veta på tisdag! Hoppas de fixar en livestream!

Medlem

Jag tror mitt grafikkort smälte av att se bilderna

Medlem

Suveränt! Strålande! Magnifikt!

Well det ser ju onekligen ut som en miljö som mr.Witcher skulle trivas i o sexiga merigol eller vad hon nu heter *fap fap fap* .. eerrr.

Jag säger: Ge mig witcher i den miljön !!!
Mitt grafik kort säger: Noooo inte mera ögon godis !
I am meeeeelllltttiiiiiinnnnggggg

Medlem

Tror fortfarande inte jag sett ett snyggare spel än tvåan. Kan de få trean att se ännu snyggare ut så ja tack!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av luftman:

Jag tror mitt grafikkort smälte av att se bilderna

Vilka bilder? Bara en i artikeln och ingen i artikeln som länkas. Vart finns bilderna? :<

Medlem
Skrivet av Zedzo:

Tror fortfarande inte jag sett ett snyggare spel än tvåan. Kan de få trean att se ännu snyggare ut så ja tack!

Betänk då att The Witcher 2 bara kör directx 9, fatta vad de skulle kunna göra med 11...

Kan inte avgöra om det där är en in game-bild (även om texten antyder det men i så fall så älskar jag den konstnärliga stilen, ser nästan ut som en oljemålning.

Medlem

om det blir en lika öppen värld som skyrim så har de överträffat sig själva stort. Skyrim ser ju iofs ut som skräp

Medlem

Argh! Jag som inte haft tid att köra igenom 1an och 2an, har köpt dom, men visste inte att det inte var cloudsave på 1an, så måste köra helt från början där :S

Medlem
Medlem

Ser ut som startscenen från Risen eller var det var.

// edit

Som ett dussin andra spel med ett skepp på en strand... ser bra ut ändå.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

OOOdddrrriiinnnnnn!!

Medlem
Medlem

Japp det blir nog bra. Hit med spelet!


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Vackert!


signatur

Nämen!

Moderator | Testpilot

Är det så att ni gillar spelen så ge böckerna en chans Tolkien och många andra i all ära, men jag tycker inte Witcher böckerna får all praise de förtjänar


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Var är brudarna? D:

Inaktiv

Ojojojojojojojoj vad jag längtar. Blir glad varje gång jag ser att det kommer någon ny info från CD Projekt RED!

Medlem

Känns lite som att man kanske borde spara ihop till ett uppgraderingspaket och nytt graffekort. Min nuvarande dator känns inte riktigt som den håller för TW3

Medlem

Säga vad man vill, men CD Project Red tycks lyckas med det få utvecklare klarar, göra AAA spel som är snygga, har bra gameplay/story, inte mjölkar DLC, fixar bra portning till konsol och grym Pc version av spelet, samt höjer ständigt ribban på alla plan när de utvecklar nästa spel

Många andra utvecklare som kan lära sig en hel del av dem...

Det blir dags att införskaffa ny dator tror jag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Nix. Om nästa gen konsoller får bestämma så har vi Dishonored grafik de kommande 15 åren.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Säga vad man vill, men CD Project Red tycks lyckas med det få utvecklare klarar, göra AAA spel som är snygga, har bra gameplay/story, inte mjölkar DLC, fixar bra portning till konsol och grym Pc version av spelet, samt höjer ständigt ribban på alla plan när de utvecklar nästa spel

Många andra utvecklare som kan lära sig en hel del av dem...

Vänta bara tills de får storhets vansinne..

Inaktiv
Skrivet av Morganrone93:
Skrivet av Grumbledock:

Säga vad man vill, men CD Project Red tycks lyckas med det få utvecklare klarar, göra AAA spel som är snygga, har bra gameplay/story, inte mjölkar DLC, fixar bra portning till konsol och grym Pc version av spelet, samt höjer ständigt ribban på alla plan när de utvecklar nästa spel

Många andra utvecklare som kan lära sig en hel del av dem...

Vänta bara tills de får storhets vansinne..

Varför skall vi vänta på det och på vilket sätt skall vi vänta?

Medlem
Skrivet av North:
Skrivet av Morganrone93:
Skrivet av Grumbledock:

Säga vad man vill, men CD Project Red tycks lyckas med det få utvecklare klarar, göra AAA spel som är snygga, har bra gameplay/story, inte mjölkar DLC, fixar bra portning till konsol och grym Pc version av spelet, samt höjer ständigt ribban på alla plan när de utvecklar nästa spel

Många andra utvecklare som kan lära sig en hel del av dem...

Vänta bara tills de får storhets vansinne..

Varför skall vi vänta på det och på vilket sätt skall vi vänta?

Menade inte riktigt så bokstavligt.. CD Project är riktigt duktiga.. Men har stora förväntningar på sig, kanske alltför stora med tanke på att de inte är en sån stor studio..

Medlem

En fråga angående the Witcher 2.
Jag körde ettan och tyckte det var rätt bra. 2:an tyckte jag dock hade bland de värsta kamera/kontroller jag stött på. De var så jobbiga att jag aldrig körde igenom spelet.

Men jag hör alltid hur bra portningen var till dator; är det bara jag som tycker att kameran/kontrollerna var åt helvete?

(PC-spelare)

Medlem
Skrivet av Zarree:

En fråga angående the Witcher 2.
Jag körde ettan och tyckte det var rätt bra. 2:an tyckte jag dock hade bland de värsta kamera/kontroller jag stött på. De var så jobbiga att jag aldrig körde igenom spelet.

Men jag hör alltid hur bra portningen var till dator; är det bara jag som tycker att kameran/kontrollerna var åt helvete?

(PC-spelare)

Tja, det var då inget som jag hört förut, speciellt inte då spelet inte "portades" till dator, det utvecklades till dator och portades sen till konsol, något som är så ovanligt nu för tiden att det är klart värt att uppmärksamma
Kanske bara en dålig release eller en opatchad version du spelade?

12
Skriv svar