Nedräkning pekar mot Prey 2-information

Robot
Nedräkning pekar mot Prey 2-information

Sajten AlienNoire innehar en gedigen nedräkning, och i källkoden går det att finna starka hänvisningar till Prey 2.

#prey-2-2


Medlem
Nedräkning pekar mot Prey 2-information

Hoppas på nyheter om ett release datum så man kan börja längta på allvar

FM-guru
F.d. Sisyr

Står även "Tommy needs your help" i källkoden, och huvudkaraktären i Prey hette Tommy...

Medlem

Aja, de kan ju inte ta längre tid än första Prey iallafall.

Mycket trevlig nyhet. Prey är ett mycket bra spel, och jag gillar upplägget i 2:an med en prisjägare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelet hade ju lätt en av dom sjukaste trailers man sett. Hade varit grymt att se en långfilm gjord som trailern.
Håller med om föregående talare att upplägget som prisjägare kan vara riktigt nice.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Bobba Fett-simulator!


signatur

Imperator

Medlem

Yay! Kan knappt bärga mig tills jag får spela spelhistoriens gnälligaste indian igen. Hoppas spelet kommer med achievements av typen "Whine and Moan", "Deny the Obvious" och "I didn't ask for this!".

Medlem
Skrivet av Razorback:

Yay! Kan knappt bärga mig tills jag får spela spelhistoriens gnälligaste indian igen. Hoppas spelet kommer med achievements av typen "Whine and Moan", "Deny the Obvious" och "I didn't ask for this!".

Då får du vänta länge eftersom man inte spelar som Tommy i Prey 2. Däremot så har dom sagt att man kommer att möta på honom under spelets gång.

Medlem

Gillade ettan! Tyckte det hade snygg och varierad bandesign och var riktigt underhållande! Det är inte så många spel jag faktiskt spelar helt färdigt, men detta var ett av dem. Så man får ju hoppas att tvåan blir lika bra.

Medlem

Nice!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

1
Skriv svar