Film från Killzone Mercenary

Robot
Film från Killzone Mercenary

Alla Killzone-fantaster med en Playstation Vita lär hoppa jämfota av glädje över den nya filmen.

#killzone, #killzone-mercenary-1


Medlem
Film från Killzone Mercenary

Så länge det inte är Nihilistic (eller vad de nu heter) som utvecklar så kan det här mycket väl bli ett riktigt bra spel.

Skribent
Skrivet av Jozo:

Så länge det inte är Nihilistic (eller vad de nu heter) som utvecklar så kan det här mycket väl bli ett riktigt bra spel.

Nihilistic finns väl inte längre?*

* Tack, gode gud.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Jozo:

Så länge det inte är Nihilistic (eller vad de nu heter) som utvecklar så kan det här mycket väl bli ett riktigt bra spel.

Nihilistic finns väl inte längre?*

* Tack, gode gud.

Gick de i konkurs efter att ha massakrerat Resistance och Call of Duty till Vitan?

Jag brukar inte tycka om att få höra om företag som går i konkurs, men det här är ett undantag. Maken till sämre företag på att ta hand om tunga IP:n finns (fanns) nog inte.

Medlem

försökte dom göra en rip off av SC2 trailern eller... fy helvete vad dåligt gjort =D

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rgyL... se ifrån start men gemfört hur bra gjort detta är med låten gemfört med denna så framgår denna som rena dagiset ju

Medlem
Skrivet av FuzioN:

försökte dom göra en rip off av SC2 trailern eller... fy helvete vad dåligt gjort =D

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=... se ifrån start men gemfört hur bra gjort detta är med låten gemfört med denna så framgår denna som rena dagiset ju

såg ingen som helst likhet som skulle indikera någon form av rip off :/

Medlem

Bara jag som tror att Sony rushade Nhilistic till dess sämsta produkt? Tror definitivt de skulle ha utvecklat Burning Skies minst något extra år för att bli ett ganska OK spel, och Sony låtit någon annan utveckla Call of Duty.

Men vad vet jag.

EDIT:

Ser att jag var väldigt Off-topic, jag tror med spel som Ys, Soul Sacrifice, Tearaway samt Killzone: Mercenaries så har PS Vita de allra flesta spel, men Sony behöver verkligen sänka priserna på deras konsoll + minneskorten.

1
Skriv svar