Så såg Trine 2 ut innan och efter uppdateringen

Robot
Så såg Trine 2 ut innan och efter uppdateringen

Wii U-utgåvan av Trine 2 förärades mot slutet av januari med en gratis grafikpatch. En film som jämför spelet före och efter har dykt in i vårt arkiv och du har därmed möjlighet att samla in mer kunskap.

#trine-2, #trine-2-developers-cut


Medlem
Så såg Trine 2 ut innan och efter uppdateringen

Titta i kors så blir det 3D

Medlem

Inte särskilt mycket skillnad - men sen har jag inte brillorna på mig


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Wow vilken skillnad det inte är Lite mörkare, väldigt lite.

Ingen skillnad alls för gemena ögon; det handlar mer om ett försäljningsknep.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Skillnaden är ju mycket lättare att se när du spelar spelet. Det här uppdateringen fixar det "washed out" gamma utseende spelet hade vid lanseringen. Skillnaden är större än det verkar. (Om du har sett spelet på andra platformerna, sen är det inte mycket speciell, men vi hade ett problem med Wii U som vi har ny fixat - och ny är det ju definitivt det bästa av alla de consolerna.)

Jag hoppas att ni gillar spelet i alla fall.

- Joel, Frozenbyte team, developers of Trine 2: Director's Cut

Medlem
Skrivet av JoelFB:

Skillnaden är ju mycket lättare att se när du spelar spelet. Det här uppdateringen fixar det "washed out" gamma utseende spelet hade vid lanseringen. Skillnaden är större än det verkar. (Om du har sett spelet på andra platformerna, sen är det inte mycket speciell, men vi hade ett problem med Wii U som vi har ny fixat - och ny är det ju definitivt det bästa av alla de consolerna.)

Jag hoppas att ni gillar spelet i alla fall.

- Joel, Frozenbyte team, developers of Trine 2: Director&#039;s Cut

Trevligt att få snabbt svar från er här
Tyckte det var både snyggt och bra innan, men ser ingen direkt skillnad i videon mer än lite mörkare. Bara trevligt att ni bryr er om ert spel och inte bara "skiter" i det så fort det är släppt som så många tyvärr gör. Keep up the good work.

Medlem

Ah, de tog bort tuppen.

Medlem

ingen skillnad direkt förutom det är mörkare men sen har jag ej spelat 2an utan bara 1an kanske får bli ett köp när det är slut på intressanta releases efter ett tag.

Btw kunde lika gärna dragit ner gamman så får man nästan samma effekt

Medlem

Vilket skämt..

Medlem

Säger som föregående talare. Känns som lite snabba inställningar i TV-apparaten hade gett samma effekt.
Jag fattar inte:)

Inaktiv

Lite skillnad är det allt, färgerna är hårfint mer vibranta.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Blir mest nyfiken på varför det såg ut så från början, det är rätt svårt att missa en sån grej.

Medlem
Skrivet av aholman:

Säger som föregående talare. Känns som lite snabba inställningar i TV-apparaten hade gett samma effekt.
Jag fattar inte:)

Håller med, bara öka gamman eller sänka ljusstyrkan på sin TV så blir det samma effekt.

Medlem
Skrivet av radiuz:
Skrivet av aholman:

Säger som föregående talare. Känns som lite snabba inställningar i TV-apparaten hade gett samma effekt.
Jag fattar inte:)

Håller med, bara öka gamman eller sänka ljusstyrkan på sin TV så blir det samma effekt.

Ja så pajjar man det för allt annat man tittar på. Känns som en bra lösning De har fixat ett problem. Jättebra.

Medlem

När släpps denna uppdatering, eller är den redan släppt??


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Ett av världens mysigaste och snyggaste spel. Riktigt vackert.

Medlem

Ja jag tänker skillnaden är inte så specieltt i (på?) videon, men det är större när du spelar spelet... kanske vi skulle göra en ny video med "real life" TV jämförelse...

Skrivet av Hurin:

När släpps denna uppdatering, eller är den redan släppt??

Det har släppts nu, bara börjar spelet. (Det finns "v1.2.0" i main menu om det har uppdaterat.)

@Qvisten, @Nomz tack.

Medlem
Skrivet av JoelFB:

Ja jag tänker skillnaden är inte så specieltt i (på?) videon, men det är större när du spelar spelet... kanske vi skulle göra en ny video med "real life" TV jämförelse...

Skrivet av Hurin:

När släpps denna uppdatering, eller är den redan släppt??

Det har släppts nu, bara börjar spelet. (Det finns "v1.2.0" i main menu om det har uppdaterat.)

@Qvisten, @Nomz tack.

Verkar inte vara uppdaterat, för det står "v1.19 + Goblin Menace" på min meny :-/


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Hurin:

Verkar inte vara uppdaterat, för det står "v1.19 + Goblin Menace" på min meny :-/

Ah! Det menar att du har spelet för PC, eller hur? Det är normallt. Det här uppdateringen är för Wii U. PC har "allt" redan.

Medlem
Skrivet av JoelFB:
Skrivet av Hurin:

Verkar inte vara uppdaterat, för det står "v1.19 + Goblin Menace" på min meny :-/

Ah! Det menar att du har spelet för PC, eller hur? Det är normallt. Det här uppdateringen är för Wii U. PC har "allt" redan.

Jaha Skönt att veta att alltet redan är här Tack för hjälpen!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

1
Skriv svar