Witcher 3 är avslöjat – Geralt utforskar en öppen värld

Robot
Witcher 3 är avslöjat – Geralt utforskar en öppen värld

Witcher 3: Wild Hunt är officiellt. "Det är avslutningen på trilogin så det är mycket, mycket viktigt för oss", berättar CD Projekt.

#witcher-3-wild-hunt, #cd-projekt, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Witcher 3 är avslöjat – Geralt utforskar en öppen värld

"De enda vi ska lyssna på är spelarna."

Att komma från CD Projekt så tror jag på det uttalandet.
Ser fram emot detta rejält mycket. Läste för ett tag sedan att de blivit inspererade av The Elder Scrolls med de stora öppna världarna och friheten.

Hoppas de är långt gågna med utveklingen så man inte behöver vänta en evighet på spelet.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

cant wait bra träning oxå för dom inför cyberpunk 2077 tror inte någon MP i denna men nästan 100 på att cyberpunk kommer ha det då dom vill lära sig basicsen och misstagen när man går in i open world för första gången, även om witcher 2 vart rätt öppet endå

blir oxå intressant att se hur dom gör med grafiken, kommer det till nya konsolerna? annars om dom ska använda nya motorn som cyberpunk kommer använda ser jag extrem skillnad på konsol TW3 och pc TW3

Medlem

http://gamingeverything.com/39177/witcher-3-confirmed-is-next...

Mycket info från de som fått den digitala tidningen av GI

Medlem
Skrivet av Sillage:

"De enda vi ska lyssna på är spelarna."

Att komma från CD Projekt så tror jag på det uttalandet.
Ser fram emot detta rejält mycket. Läste för ett tag sedan att de blivit inspererade av The Elder Scrolls med de stora öppna världarna och friheten.

Hoppas de är långt gågna med utveklingen så man inte behöver vänta en evighet på spelet.

Det är sant dom lyssnar verkligen kollar cyberpunk forumet exempelvis dom lyssnar som fan detta är ett företag som hade lyckats bara genom att lyssna men dom har själv så jävla bra ideer och går sin egen unika väg med gemfört med andra företag här har blizzard/ea mfl att plocka mycket och lära sig.

Därför tror jag faktist inte ifall cyberpunk blir någon sorts mini-mmo rpg form. svårt att förklara hehe

Medlem

Låter flippin awesome Witcher spelen är bland dom bästa och open world kommer göra det till en polerad diamant.

Medlem

Får hoppas 3an blir det som inte 1 och 2 klarade av dvs ett bra rpg.

Redaktör
Ponny

Alltså: JAAAAAAA!!!

(Skulle vilja säga något smart och fyndigt men "JAAAAAAA!!!" är det jag får ur mig just nu)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Fint med open-world.

Medlem

AWSOME! Kommer ha sjukt stora förväntningar på detta! Det är redan hypat till max haha.

Känns som det nu verkligen är dags att börja spara till ny dator ;D


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Ska bli spännande och se om de kan behålla de fina story elementen i en open world. Det är ju lite mer att hålla reda på då kan man väl säga och om spelaren ges mer frihet kan ju det mesta hända... Men vi får hoppas att de tar den tid det tar och får till en fin titel!

Medlem

CD Projekt ett av dom få företagen man litar på.

Inaktiv

KRANKELIBRANKELFNATT!!

Helt wunderbar, och jag som verkligen gillar Skyrim, trots att jag tyckte från början att det verkade tråkigt med ännu mer orcs o alver, så fel jag hade. Spelet är underbart, speciellt med mods.

Och så kommer CDProject med sitt megarykte o ska göra ett Witcher i openworld? ermagherd ghåshud

Det här kan verkligen bli hur bra som helst, men min ultimata dröm vore ett openworld i Cyberpunk/sci-fi, men det kommer kanske sen?

Medlem

This will be so awesome!

Medlem

Undrar hur dom kommer lösa levling vs fiendens levling..?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Aresz:

KRANKELIBRANKELFNATT!!

Helt wunderbar, och jag som verkligen gillar Skyrim, trots att jag tyckte från början att det verkade tråkigt med ännu mer orcs o alver, så fel jag hade. Spelet är underbart, speciellt med mods.

Och så kommer CDProject med sitt megarykte o ska göra ett Witcher i openworld? ermagherd ghåshud

Det här kan verkligen bli hur bra som helst, men min ultimata dröm vore ett openworld i Cyberpunk/sci-fi, men det kommer kanske sen?

cyberpunk 2077 kmr sen och detta är bara träning inför det ska du se.

Då dom kommer lära sig jättemycket plus bli inte fövånad om cyberpunk 2077 blir ett mini-mmo ett i sin egen form behåller endå witcher känsla i framtiden levlar osv spela med vänner osv.

svårt att förklara men kan garantera MP stöd i cyberpunk 100% säker då den är byggd på cyberpunk 2020.

Medlem

tyckte det första spelet var riktigt dåligt, dålig kontroll och känsla, tvåan var inte mycket bättre, kommer absolut inte prova trean.

phi
Medlem

Är jag den enda som föredrar tunga storydrivna men linjära rpg:s framför "jag kan göra vad jag vill, när jag vill och bli vad jag vill och allting på samma gång!"-open world som Shitrim?

Får hoppas att CD Projekt inte följer Bethesdas spår och gör hela världen lika lhoptryckt, livlös och tråkig som i deras spel.

phi
Medlem
Skrivet av FuzioN:

svårt att förklara men kan garantera MP stöd i cyberpunk 100% säker då den är byggd på cyberpunk 2020.

Det finns absolut ingenting som säger att Cyberpunk kommer att ha MP bara för det bygger på ett PnP-rollspel. Jag tvivlar på att det kommer att ha MP med tanken på CD Projekts historik och definitivt inget "mini mmo".

Men kommer dom att satsa på en MP-del så är det bara positivt.

Medlem

Hmm känns som att det ska mycket till för att de ska lyckas med denna nya vändning

Den som lever får se.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av phi:

Är jag den enda som föredrar tunga storydrivna men linjära rpg:s framför "jag kan göra vad jag vill, när jag vill och bli vad jag vill och allting på samma gång!"-open world som Shitrim?

Får hoppas att CD Projekt inte följer Bethesdas spår och gör hela världen lika lhoptryckt, livlös och tråkig som i deras spel.

Du får tänka på här med att du faktiskt följer en established protagonist i The Witcher 3, det blir mer personligt. I Skyrim har du massor med raser och alternativ för att göra en helt egen karaktär. Att göra en "personlig story" för varje karaktär du kan skapa skulle ta otroligt lång tid och dessutom antagligen inte bli så bra i slutändan.

Personligen är jag glad att The Witcher 3 är open world. Då får jag dyka in i världen ännu mer och se spelutvecklarnas tolkning på samma värld som jag läst om i böckerna. Det ska bli otroligt intressant.

Medlem

Hoppas det inte blir för öppet bara så dom tappar bort storyn och känslan.

Medlem
Skrivet av phi:

Är jag den enda som föredrar tunga storydrivna men linjära rpg:s framför "jag kan göra vad jag vill, när jag vill och bli vad jag vill och allting på samma gång!"-open world som Shitrim?

Får hoppas att CD Projekt inte följer Bethesdas spår och gör hela världen lika lhoptryckt, livlös och tråkig som i deras spel.

Håller med dig. Hade hellre velat se ett kapitelbaserat upplägg som i tidigare spel faktiskt.

Dock är CDPR grymt schyssta och kompetenta spelutvecklare. Hoppas att de lyckas göra ett lika komplext och tillfredsställande RPG som de gjorde 2011.


signatur

Imperator

Medlem

Coolt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Kul att Geralt har skägg. Hoppas att man kan styla om den.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag kom lite.

k3m
Medlem

heja CPR, ni är bäst!

Medlem

Hart varit skeptisk till att ta denna grymma serie till en öppen värld men är det några som kan klara av att göra ett stort och öppet spel och ändå leverera en engagerande story och värld så är det CDP. Tagga 2014!

Medlem

20% större än Skyrim, men tar 40 min att rida tvärs över? 40 timmar måste dem mena?

Medlem
Skrivet av goldmund:

20% större än Skyrim, men tar 40 min att rida tvärs över? 40 timmar måste dem mena?

tänk nu om dom sa ingenting om dlc dom sa skyrim skyrim tar runt 5-8 min att rida rakt igenom ifrån ett håll till andra kanten

123
Skriv svar