Bloopers från L.A. Noire

Robot
Bloopers från L.A. Noire

Bättre sent än aldrig, kom så en film med bloopers från L.A. Noire

#la-noire


Medlem
Bloopers från L.A. Noire

Det måste ju ha varit skitkul att få jobba med den här typen av animation/skådespel.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

FM-guru
F.d. Sisyr

Borde använda sån här teknik oftare. Sjukt verklighetstroget.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Borde använda sån här teknik oftare. Sjukt verklighetstroget.

Jag håller med! Det är bara det att röstskådisar blir dyrare.. Samt hela projektet tar betydligt längre tid.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Borde använda sån här teknik oftare. Sjukt verklighetstroget.

De jobbar på Whore of The orient.

Medlem

L.A Noire måste ha dem absolut bästa ansiktsuttrycken jag har sett i något spel!

Medlem
Skrivet av totte1015:

L.A Noire måste ha dem absolut bästa ansiktsuttrycken jag har sett i något spel!

Vad menar du?

Karaktären har aldrig förklarat namnet på spelet så bra som Max Payne.

Medlem

Det hade varit kul att se en jämförelse sida vid sida mellan in-game-animationerna och det filmade motion capture-materialet.

Medlem

De har väldigt verkliga ansiktsrörelser men tyvärr sitter det inte ihop så bra med resten av kroppen vilket märks rätt tydligt vid vissa huvudrörelser och det faktum att ingen pratande karaktär har bar hals. Alla har skjorta eller ett halsband som täcker skarven och delen under halsbandet är helt stel trots att personen rör huvudet, går att se från 2:13 i filmen.

Medlem

Man uppskattade verkligen de här animationerna och skådespelarna som bäst när man spelade alla andra spel efteråt och då störde sig på hur taffliga de var i jämförelse till LA Noir, och en blooper film som denna visar verkligen skådespelarnas betydelse.
Roligt var det också när man kunde känna igen skådespelare i spelet (exempelvis Peter Parker från Heros), väldigt annorlunda.

Ser fram emot framtida liknande projekt, för en som uppskattar film, bra spel och bra skådespeleri så hade LA Noir allt i ett.

1
Skriv svar