Witcher 3 och skägget

Redaktör
Ponny
Witcher 3 och skägget

Alltså, vilken morgon! Här kommer jag åter från en tripp till Borås och en tripp till Feberland. Och så springer glädjechocken #The Witcher 3: Wild Hunt in i min famn. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att feberyran fortfarande hade mig fast i sitt grepp.

Men nej, Witcher 3 är avtäckt, officiellt, avslöjat, tillkännagivet – vad du vill! Och det kommer bjuda på en storskalig, öppen värld. Dessutom, om jag skärskådat den här bilden rätt, kommer allas vår Geralt ha skaffat sig ett fluffigt vitt skägg. Gulligt.

[ia=736945; large]
Yes, there will be skägg.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Witcher 3 och skägget

Det verkar onekligen så


signatur

Imperator

Redaktör
Ponny

Oj, oj. Next-gen-skägg!


signatur

En Bamseponny av folket

kan bli bra. Jag hypar inte längre, så jag håller mig till "kan bli bra".

Kämpar mot egen depression, så igår köpte jag(och väntar nu på hemleverans av) "Harvest Moon: Tale of two towns" till DS.

Behöver grönskande lantlig charm.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny
Skrivet av Traveller in time:

Kämpar mot egen depression, så igår köpte jag(och väntar nu på hemleverans av) "Harvest Moon: Tale of two towns" till DS.

Behöver grönskande lantlig charm.

Harvest Moon har en läkande effekt. När man är ledsen i själen känns det bra att bygga upp istället för att förstöra.

Själv peppar jag på att snart köra Magical Melody till Wii. Just Tale of two Towns fick Simon i julklapp av mig.


signatur

En Bamseponny av folket

Tills dess kanske jag spelar "Rune Factory: Tides of destiny" på PS3. Största nackdelen( och det är ett stort minus) med det spelet är trots att det är ett harvest moon, så kan du inte själv odla och farma, dina monster du tämjt sköter set åt dig. Trist

Men jag har ju så många andra harvest moon att lira. Kanske ger "Tree of tranquility" en till chans.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar