Rykte: Final Fantasy Versus XIII går nextgen

Robot
Rykte: Final Fantasy Versus XIII går nextgen

Släpper under ett kommande tillkännagivande Versus i namnet och siktar in sig på ett 2014-släpp. Kan det måhända röjas den 20 februari?

#final-fantasy-versus-xiii-3


Medlem
Rykte: Final Fantasy Versus XIII går nextgen

Kan tro att det blir ett mycket vackert spel

Medlem

Är det något spel som det sprids rykten om som ofta visar sig vara troll så är det väl Versus, men det är ju långt ifrån otänkbart att detta är sant, det har länge spekulerats kring att Versus ska både byta namn och flyttas till nextgen, och ingen förväntar sig nog att spelet kommer tidigare än 2014, så är det sant är det nog mer med reaktionen "Jaha".

Men det behövs verkligen mer officiella nyheter kring detta spel, för när man börjar bli tacksam för att man får nyheter om att det ska komma nyheter och börjar skämta om att spelet försöker sno Duke Nukeham-rekordet, eller när det går rykten om att ett spel är nedlagt, ja då börjar det bli tragikomiskt. Alla nyheter, är bra nyheter med andra ord i det här fallet.

Var längesedan som jag verkligen såg fram emot ett Final Fantasy spel, det ser verkligen lovande ut och om de blir ett bra spel i slutändan så får det ta den tid det tar.

Medlem

Spelet verkar väldigt lovande och är det enda Final Fantasy som jag sett fram emot ända sen första trailern dök upp.
Visst, det har gått utför för Final Fantasy-serien på sistone men jag hoppas fortfarande på att detta spel kommer överträffa alla förväntningar.
Och som tidigare nämnts, låt det ta den tid det tar.


signatur

I'm just sayin...

Inaktiv

Trodde Versus skulle fixa till det som FF13 inte klarade, vara ett bra FF spel. Tyckte 13 var en otroligt dåligt FF spel, även om jag inte har lirat något efter 9 men blev väldigt besviken.

:/ Jag har redan accepterat att detta aldrig kommer komma ut. Dessutom för varje 13 spel de släpper som sågar sönder någon form av lore blir detta spel mer och mer en parentes. Jag hoppades på det då det skulle vara ett spel som var parallellt med 13 och att man kunde få en härlig kombination. Nu har spelet lite för mycket på axlarna att "fixa" (och nej jag tyckte 13 var ett helt ok spel).

Skrivet av Kharif:

Trodde Versus skulle fixa till det som FF13 inte klarade, vara ett bra FF spel. Tyckte 13 var en otroligt dåligt FF spel, även om jag inte har lirat något efter 9 men blev väldigt besviken.

I min förståelse så började allmänhetens FF downfall med 13. 12 och 10 var enligt många bra spel. Men åsikt är åsikt


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Hur länge har dom hållit på med det här spelet? Har väntat sen första trailern släpptes typ för 5 år sen? Jag minns inte ens.

Medlem

Om spelet skulle komma så blir jag glad. Eller rättare sagt överlycklig, för förväntar man sig att nästa riktiga FF spel aldrig kommer att komma, så blir man riktigt överaskad om det visar sig att man hade fel Men men, har ju annars åtminstone FF4-10 att luta mig tillbaka på

edit: ...... suck........ nej......... inga inga mer FF spel, varför i hela friden är BÅDE FF 15 OCH 16 under utveckling nu?!? Om jag någonsin NÅGONSIN köper mig ett FF spel, så blir det versus (om det nu kommer ha namnet kvar eller ej) Snälla, lägg energi på 1 spel i taget.... snälla..... och snälla.... om ni inte kan göra nästa FF spel bra, så kan ni lika gärna sluta göra spel och lägga er i graven (squareenix, inte serien, den får gärna nån som är duktig fortsätta med)

1
Skriv svar