Genomgång av Borderlands 2 på Project Shield

Robot
Genomgång av Borderlands 2 på Project Shield

Nvidia har släppt en film där de strömmar Borderlands 2 till Project Shield.

#nvidia, #borderlands-2


Medlem
Genomgång av Borderlands 2 på Project Shield

Genomgång av Borderlands 2 på Project Shild

Ni missade ett E på shield i titeln.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Citerar top kommentaren på Youtube:

Skrivet av Punisherrrrrrrrr:

The only situation I can see this thing being useful is when you need to take a shit and don't want to pause your game.

Personligen skulle jag aldrig kunna spela på en Shield då jag gärna vill kunna se de mindre detaljerna

Medlem

Och detta då istället för att koppla in en handkontroll till PCn och se det på en större skärm eller..?

Hänger nog inte riktigt med i syftet med Project Shield. Mer än då som en bärbar konsol.

Medlem

Project Child?

Ser bra ut, intressant med något annorlunda på spelmarknaden.

Skribent
Skrivet av Ankh:

Genomgång av Borderlands 2 på Project Shild

Ni missade ett E på shield i titeln.

Det gick lite för fort där. Tack.

Skrivet av MrPeters:

Citerar top kommentaren på Youtube:

Skrivet av Punisherrrrrrrrr:

The only situation I can see this thing being useful is when you need to take a shit and don&#039;t want to pause your game.

Personligen skulle jag aldrig kunna spela på en Shild då jag gärna vill kunna se de mindre detaljerna

Personligen har jag svårt att se Shilds plats i mitt hem, men det finns säkert en marknad för den – någonstans.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

jag ser knappt något syfte med konsoler nu för tiden då pc mer och mer anpassar handkontroll och utnyttjanden framför soffa med pc:n tom blir mer vanligt.

vilket får mig att frågaställa hur försäljningen till denna kommer gå, jag menar jag kan se simpla spel som finns till dessa men fps spel och dylikt nej fy fasiken

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Personligen har jag svårt att se Shilds plats i mitt hem, men det finns säkert en marknad för den – någonstans.

Igen?? Nu får du skärpa dig! Glöm inte E:et!!!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Såg ut att flyta på ganska bra, trodde man inte. Troligtvis en dyr PC dom kör på dock, bara 680 självt som dom använde kostar ju minst 4000 kr. Coolt i alla fall!

Skribent
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Johan Olander:

Personligen har jag svårt att se Shilds plats i mitt hem, men det finns säkert en marknad för den – någonstans.

Igen?? Nu får du skärpa dig! Glöm inte E:et!!!!!

DET VAR JU MENINGEN DEN HÄR GÅNGEN!!! Nu står det 1-1 i att missa något, i ditt fall var det poängen. Om det är värre än en rubrik, det lär vi märka vid fredags-skället.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Johan Olander:

Personligen har jag svårt att se Shilds plats i mitt hem, men det finns säkert en marknad för den – någonstans.

Igen?? Nu får du skärpa dig! Glöm inte E:et!!!!!

DET VAR JU MENINGEN DEN HÄR GÅNGEN!!! Nu står det 1-1 i att missa något, i ditt fall var det poängen. Om det är värre än en rubrik, det lär vi märka vid fredags-skället.

Vägrar acceptera min miss! ALDRIG!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

varför i hela friden skulle man vilja spela på en mindre skärm för :S helt värdelös i mina ögon. men snälla om det är någon som har ett svar på frågan så säg till!

Medlem
Skrivet av anon_165499:

varför i hela friden skulle man vilja spela på en mindre skärm för :S helt värdelös i mina ögon. men snälla om det är någon som har ett svar på frågan så säg till!

Rätt bra om du vill slappa i soffan eller på balkongen eller något och samtidigt lira dina favorit pc spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är det inte bara att koppla in en xbox 360 kontroller och en hdmi till TVn och köra på TVn direkt genom datorn? Förstår inte poängen.. och har man långt mellan tvn och datorn så är det väl bara att köpa en till dator en HTPC då.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skribent
Skrivet av Kimpur:

Är det inte bara att koppla in en xbox 360 kontroller och en hdmi till TVn och köra på TVn direkt genom datorn? Förstår inte poängen.. och har man långt mellan tvn och datorn så är det väl bara att köpa en till dator en HTPC då.

Köket då?


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Kimpur:

Är det inte bara att koppla in en xbox 360 kontroller och en hdmi till TVn och köra på TVn direkt genom datorn? Förstår inte poängen.. och har man långt mellan tvn och datorn så är det väl bara att köpa en till dator en HTPC då.

Köket då?

Jag vet inte hur många som använder köket till annat än att laga mat.. och möjligtvis äta mat också


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skribent
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Kimpur:

Är det inte bara att koppla in en xbox 360 kontroller och en hdmi till TVn och köra på TVn direkt genom datorn? Förstår inte poängen.. och har man långt mellan tvn och datorn så är det väl bara att köpa en till dator en HTPC då.

Köket då?

Jag vet inte hur många som använder köket till annat än att laga mat.. och möjligtvis äta mat också

Under tiden man lagar mat, så kan man ju spela Borderlands 2 (nej, jag har ingen aning heller)!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

De lär nog få flytta ut kontrollspakarna, det där ser ju jättedumt ut. Lite som en Dual Shock där tummarna tar i varandra när man försöker strafa i en cirkel.

Ser bra ut, men jag tycker den lilla skärmen är i minsta laget.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Köper man en sån här har man antingen för mycket pengar, för lågt iq eller både och...

Medlem
Skrivet av mAwArm:

Köper man en sån här har man antingen för mycket pengar, för lågt iq eller både och...

vad har Iq med det hela att göra? vadå man kanske gillar att spela lite i sängen innan man deggar.

Men det hade helt klart varit intressant om den hade haft 4g och utan delay vilket nog förmodligen är omöjligt med dagens teknik men innovation är alltid trevligt.


signatur

Godspeed

1
Skriv svar