Disney Infinity

Robot
Disney Infinity

Disneys svar på Skylanders heter Infinity. Planen är att charma stora och små med detaljrika plastleksaker och återgivningar av de mest älskade Disney-världarna. FZ tar en titt på den gigantiska spelsatsningen.

#disney-interactive-studios, #skylanders-spyros-adventure, #disney-infinity, #nintendo, #world-of-warcraft, #mario-kart-64


Medlem
Disney Infinity

Ducktales var ett sjukt bra spel med disneychars. Det är även ett av de bättre äventyrsplattformarna med den bästa musiken. Nu är det ju ett capcomspel, men ändå...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är det typ som Disney Universe men du måste betala för figurerna?

Medlem

Jaha..
Ännu en grej som ungarna ska ha..

Nån som vet om det kommer på Svenska..?

Medlem

Finns Wall-E med?

Medlem

Om det kommer tillägg vid varje ny stor Disneyfilm så kandet växa gigantiskt med tanke på att Marvel och Star Wars är Disney.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Inaktiv

Ser kul ut. Verkar dock inte komma till det ända rätta formatet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av North:

Ser kul ut. Verkar dock inte komma till det ända rätta formatet.

Näe, saknar också Sega Genesis-stöd...


signatur
Medlem

Måste erkänna att man blir lite smått sugen, faktiskt. Dock inte tillräckligt för att motivera ett köp.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

ggaaaah OM det är som jag tänker mig... så lär jag fan ta mig fastna i detta och köpa på mig på tok för mycket för att leka i toybox-läget

jag tänker mig då typ minecraft med disney-tema deluxe haha vi får väl se vad det blir. men barnet i mig känner verkligen att det här kan vara skoj. speciellt om man kan spela flera i samma soffa.

Medlem

Men var är alla Starwars figurer!?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Jaha..
Ännu en grej som ungarna ska ha..

Nån som vet om det kommer på Svenska..?

Enligt Disney ska det lokaliseras till 22 språk, med originalskådisarna. Jag tolkar det som att det med största säkerhet kommer att finnas på svenska, och då med rätt röstskådisar.

1
Skriv svar