Kryptiskt meddelande från Sony

Robot
Kryptiskt meddelande från Sony

15 dagar kvar till Playstation meeting och Sony tycker du borde vara den första att veta.

#sony


Medlem
Kryptiskt meddelande från Sony

Känns som att det typ skulle vara dumt av dem att visa upp något annat än PS4 nu med tanke på all hype de byggt, bland annat med det här meddelandet, det ligger väl dessutom ganska bra i tiden för ett sånt avslöjande. Men vi får väl se.

Medlem

Jag känner faktiskt ingen rejäl hype för dom nya konsolerna för jag vet att det kommer bli svin dyrt men aja är hypad för GTA kmr köra den ett år sen så köper jag konsolen den som nu är bäst då


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Inaktiv

Var det inte Kazuo Hirai som ville att de skulle vänta med PS4 tills Xbox 720 släppts så det kunde "kopiera"?

Men det kanske bara är ett uttalande att PS4 är på väg?

Medlem
Skrivet av Jontos:

Känns som att det typ skulle vara dumt av dem att visa upp något annat än PS4 nu med tanke på all hype de byggt, bland annat med det här meddelandet, det ligger väl dessutom ganska bra i tiden för ett sånt avslöjande. Men vi får väl se.

Dom har inte direkt byggt någon hype utan alla ps fanboys som byggt hypen

Medlem

dom kommer visa upp ps3 mini


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:

dom kommer visa upp ps3 mini

Skulle inte vara helt chockerande Sen efter ytterligare ett halvår kommer ps3 mini slim.

Inaktiv

Både Sony och MS leker med oss,
En countdown pågår på ju på en sida major nelson har där dagar, timmar, minuter, sekunder och millisekunder räknar ner till nånting som gäller Xbox,

och Sony gör kryptiska videos med datum

allt för att få oss att bli tokiga, och det är just det man blir,
jag vill verkligen ha en next generation maskin, och det NU !!!!


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Skribent
Skrivet av morfin91:

dom kommer visa upp ps3 mini

Sluta nu. Tänk om de inte visar PS4, då går jag och slänger mig i havet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Sony byter namn på Playstation's varumärke.

Medlem

Hade varit förjävla kul om dom annonserade något totalt ointressant, typ nya färger till Move-Kontrollerna.....

Medlem
Skrivet av Kharif:

Var det inte Kazuo Hirai som ville att de skulle vänta med PS4 tills Xbox 720 släppts så det kunde "kopiera"?

Men det kanske bara är ett uttalande att PS4 är på väg?

Det där med att "Det är inte viktigast att vara först" eller liknande? Det sas väl ungefär när Wii U släpptes så det var väl mest en reaktion på att Nintendo var först.
Dessutom så kanske de har fått fram Ps4 snabbare än de trodde?
Eller så är det en ny handkontroll eller något liknande.

Medlem

HERREGUD va folk kommer bli besvikna om det inte är PS4, mig inkluderad.

Skribent

Jag tror det är vad vi alla innerst inne längtar efter.

Banankontrollen!

BELIEVE!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag vill se ett nytt Dino Crisis, Suikoden och Syphon Filter.

Men mest av allt vill jag se nått nytt, nått nyskapande!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av electric8:

Jag känner faktiskt ingen rejäl hype för dom nya konsolerna för jag vet att det kommer bli svin dyrt men aja är hypad för GTA kmr köra den ett år sen så köper jag konsolen den som nu är bäst då

De blir inte dyrare än förra gången. PS4 lär bli betydligt billigare än de 6000 ps3 kostade.

Medlem

fekalier it is! you better deliver.

Medlem

för mycket hype bakom för att vara nå ny PSP eller slimmad version av PS3

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Jontos:

Känns som att det typ skulle vara dumt av dem att visa upp något annat än PS4 nu med tanke på all hype de byggt, bland annat med det här meddelandet, det ligger väl dessutom ganska bra i tiden för ett sånt avslöjande. Men vi får väl se.

Dom har inte direkt byggt någon hype utan alla ps fanboys som byggt hypen

Man behöver inte vara PS fanboy för att vara hajpad över detta, är själv mest intresserad över att se hur stort steg vi kommer ta grafiskt nästa generation.

Efter det får jag bestämma mig om det är värt att uppgradera min dator eller fixa en helt ny rigg när konsolen och spel portningarna släppts.

Någon ny konsol tänker jag då inte köpa, bättre att klämma in de slantarna i min burk då.

Playstation Orbis... Hoppas det blir många bra spel framöver.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Jontos:

Känns som att det typ skulle vara dumt av dem att visa upp något annat än PS4 nu med tanke på all hype de byggt, bland annat med det här meddelandet, det ligger väl dessutom ganska bra i tiden för ett sånt avslöjande. Men vi får väl se.

Dom har inte direkt byggt någon hype utan alla ps fanboys som byggt hypen

Man behöver inte vara PS fanboy för att vara hajpad över detta, är själv mest intresserad över att se hur stort steg vi kommer ta grafiskt nästa generation.

Efter det får jag bestämma mig om det är värt att uppgradera min dator eller fixa en helt ny rigg när konsolen och spel portningarna släppts.

Någon ny konsol tänker jag då inte köpa, bättre att klämma in de slantarna i min burk då.

Det är ju sant givetvis. jag känner ju själv hypen och det fastän jag ogillar konsoler

kanske mest beror på vi kmr få ny grafik och bättre portiningar? haha i dunno men det som är hela grejjen är ju att spelföretagen har knappt gjort Någonting igentligen gemfört med andra spelföretag.

Medlem
Skrivet av Kharif:

Var det inte Kazuo Hirai som ville att de skulle vänta med PS4 tills Xbox 720 släppts så det kunde "kopiera"?

Men det kanske bara är ett uttalande att PS4 är på väg?

Spelar mindre roll vad Hirai säger i och med att han inte är en del av Playstation-avdelningen längre.

Medlem

Hoppas det är PS4. PS3an är grym men grafiken börjar se lite gammal ut:
ttp://www.youtube.com/watch?v=_a6lxiB1b_I&feature=youtube_gda...


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Skribent
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Jontos:

Känns som att det typ skulle vara dumt av dem att visa upp något annat än PS4 nu med tanke på all hype de byggt, bland annat med det här meddelandet, det ligger väl dessutom ganska bra i tiden för ett sånt avslöjande. Men vi får väl se.

Dom har inte direkt byggt någon hype utan alla ps fanboys som byggt hypen

Man behöver inte vara PS fanboy för att vara hajpad över detta, är själv mest intresserad över att se hur stort steg vi kommer ta grafiskt nästa generation.

Efter det får jag bestämma mig om det är värt att uppgradera min dator eller fixa en helt ny rigg när konsolen och spel portningarna släppts.

Någon ny konsol tänker jag då inte köpa, bättre att klämma in de slantarna i min burk då.

När man väl har tiden och ingen annan i hushållet har lekt Nazityskland och annekterat soffan, då är det rätt skönt att slänga upp fötterna på soffbordet samtidigt som man spelar något exklusivt spel. Annars har jag blivit lite mer av en pc-spelare det senaste halvåret. Tycker dock Sony har haft de bästa spelen nuvarande generation, så jag känner hypen


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Jontos:

Känns som att det typ skulle vara dumt av dem att visa upp något annat än PS4 nu med tanke på all hype de byggt, bland annat med det här meddelandet, det ligger väl dessutom ganska bra i tiden för ett sånt avslöjande. Men vi får väl se.

Dom har inte direkt byggt någon hype utan alla ps fanboys som byggt hypen

Man behöver inte vara PS fanboy för att vara hajpad över detta, är själv mest intresserad över att se hur stort steg vi kommer ta grafiskt nästa generation.

Efter det får jag bestämma mig om det är värt att uppgradera min dator eller fixa en helt ny rigg när konsolen och spel portningarna släppts.

Någon ny konsol tänker jag då inte köpa, bättre att klämma in de slantarna i min burk då.

När man väl har tiden och ingen annan i hushållet har lekt Nazityskland och annekterat soffan, då är det rätt skönt att slänga upp fötterna på soffbordet samtidigt som man spelar något exklusivt spel. Annars har jag blivit lite mer av en pc-spelare det senaste halvåret. Tycker dock Sony har haft de bästa spelen nuvarande generation, så jag känner hypen

Helt klart det som skulle locka mig utan tvekan är exklusiva spelen till ps/xbox inget annat tilltalar mig för det andra kan jag endå göra med en dator du kan koppa handkontroll om du känner för det inte lika bekvämt med mus och tangentbord som att ligga layd back.

Men för få så optimal kontroll som möjligt bytar jag mer än gärna detta emot sitta i en soffa varje dag
sen kan du iofs lägga dig i soffan slänga tangentbordet på magen och musmattan bredvidmed musen på(dvs du har en stor och bra soffa för 12 000

så går gör det

men när jag spelar vill jag ha optimal kontroll, vill jag slappa kan jag lika bra slå på en film

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Jontos:

Känns som att det typ skulle vara dumt av dem att visa upp något annat än PS4 nu med tanke på all hype de byggt, bland annat med det här meddelandet, det ligger väl dessutom ganska bra i tiden för ett sånt avslöjande. Men vi får väl se.

Dom har inte direkt byggt någon hype utan alla ps fanboys som byggt hypen

Då har de ju lyckats bygga hypen, marknadsföring och PR.

Satte igång och började spela KillZone 3 igår, grafiken är riktigt bra, så det handlar nog om vilka spel man tittar på.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det trodde jag alla visste redan.

Sony och Microsoft har gått ihop för att krossa Nintendo.

Så det kommer bara en konsoll, antingen heter den Xstation eller Playbox, man har bara inte enats om detta än.

PS 4 eller X720 låter ju bara löjligt, precis som tekken 1,2,3,4,5,6, ingen fantasi helt enkelt!


signatur

Denon / Pioneer

Skrivet av Deep Throat:

Det trodde jag alla visste redan.

Sony och Microsoft har gått ihop för att krossa Nintendo.

Så det kommer bara en konsoll, antingen heter den Xstation eller Playbox, man har bara inte enats om detta än.

PS 4 eller X720 låter ju bara löjligt, precis som tekken 1,2,3,4,5,6, ingen fantasi helt enkelt!

Det blir troligtvis "Playstation Orbis" och "XBOX", inte PS4 eller XBOX720.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar