Witcher 3 – första bilderna

Robot
Witcher 3 – första bilderna

Inte mindre än tolv skärmdumpar från Geralts tredje och sista äventyr finns att vila ögonen på.

#nyhetstips, #the-witcher-3-wild-hunt, #cd-projekt, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
Witcher 3 – första bilderna

Det ser stämningsfullt ut! Jäklar vad mumsigt! PC eller PS4?


signatur

Niet.

Medlem

sluta teasa mig! så mycket att se fram emot detta cyberpunk 2077 warcraft filmen(nej inte world of warcraft utan warcraft)

och en hel del kickstarter 2013-2015 kmr vara år som kommer ge så himla mycket
ja och nya transformers filmen kmr ju oxå 2015! jisses 2015 kmr vara ett laddat år

Medlem

Fasen vad jobbiga bilder, color saturation, HDR och contrast ;;

Medlem

Ser riktigt nice ut!


signatur

I drank what?

Medlem

Hm FZ utelämna lite info här som jag kanske kan bidra med. I orginal artikeln från Game Informer så står det att bilderna som ni ser är renderade i den gammla grafik renderaren (witcher 2). Cd projekt håller fortfarande på att fila på sin nya spelmotor RED Engine 3 varpå spelvärlden kommer att föras över till denna motor, dvs så lovar de att det kommer att se snyggare ut än vad ni ser på bilderna.

Redaktör
Ponny
Skrivet av pugilist:

Hm FZ utelämna lite info här som jag kanske kan bidra med. I orginal artikeln från Game Informer så står det att bilderna som ni ser är renderade i den gammla grafik renderaren (witcher 2). Cd projekt håller fortfarande på att fila på sin nya spelmotor RED Engine 3 varpå spelvärlden kommer att föras över till denna motor, dvs så lovar de att det kommer att se snyggare ut än vad ni ser på bilderna.

Fint! Tack för infon, jag kollar artikeln och uppdaterar nyheten.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag kommer att köpa detta spel innan det ens går att köpa! så sugen är jag på detta spel! älskade 2an!

Medlem

Känns som de sneglat lite på Skyrim när det gäller den skandinaviska vikingadesignen.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Känns som de sneglat lite på Skyrim när det gäller den skandinaviska vikingadesignen.

Jo, dom blev inspirerade av Skyrim, inget dom håller hemligt eller försöker dölja!

All makt åt teng...CD Project!


signatur

Niet.

Medlem

Jag tycker det ser ytterst stämningsfullt ut. Hoppas det får ordentligt stöd för Oculus Rift.

Medlem

Fy fan vad underbart det ser ut.

Medlem

Så najs, kul att man har mycket att se fram emot nu

Medlem

Hujeda mig vad tjusigt och stämningsfullt det ser ut

Medlem

Valsafari, trevligt!

Skrivet av pugilist:

Hm FZ utelämna lite info här som jag kanske kan bidra med. I orginal artikeln från Game Informer så står det att bilderna som ni ser är renderade i den gammla grafik renderaren (witcher 2). Cd projekt håller fortfarande på att fila på sin nya spelmotor RED Engine 3 varpå spelvärlden kommer att föras över till denna motor, dvs så lovar de att det kommer att se snyggare ut än vad ni ser på bilderna.

Tyckte det såg lite o-uppdaterat ut. Tack för infon!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
k3m
Medlem

härligt att det kommer vuxna rollspel fottfarande. heder åt cpr!

Medlem

och sen en stor öppen värld utan laddningstider på detta, kan fan inte bli mycket bättre.


signatur

God is dead

Medlem

Enda jag har att klaga på är Vikingar med horn :<


signatur

Nämen!

The Elder Scrolls får lite konkurrens, det var på tiden, det var verkligen på tiden. Har alltid önskat ett stort öppet Witcher ända sen första delen, sen hur mycket sandlåda över det hela återstår väl att se men det vore iaf nått som skulle få spelet att fortsätta leva ännu längre. Tror det bli bra hur som helst.

Collectors Edition pre-order Here I come.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

1
Skriv svar