Silent Hunter Online - En liten kurs i vattenkrig

Robot
Silent Hunter Online - En liten kurs i vattenkrig

Ubisoft har släppt en liten video som lär oss lite hur man krigar med ubåtar.

#silent-hunter-online


Medlem
Silent Hunter Online - En liten kurs i vattenkrig

Spelat en hel del SH (två och tre främst) och ser fram emot att få testa detta.
Är skeptisk till F2P, känns inte som att det passar in i Silent Hunter.. men det får tiden avgöra


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Kommer då att testas iaf, man får ta det för vad det är.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Önskar verkligen dom kunde ha lagt denna energi på en sexa istället, men kommer nog testa detta om det inte tar för mycket tid.

Skribent
Skrivet av slander:

Önskar verkligen dom kunde ha lagt denna energi på en sexa istället, men kommer nog testa detta om det inte tar för mycket tid.

Efter femman känns det här bättre. TYVÄRR.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av slander:

Önskar verkligen dom kunde ha lagt denna energi på en sexa istället, men kommer nog testa detta om det inte tar för mycket tid.

Efter femman känns det här bättre. TYVÄRR.

Föredrar den snygga femman framför det här. Tror inte att spelet lämpar sig online på det här sättet. Det ser inte lika snyggt ut och ser inte ut att ha samma känsla i att styra just sin egen båt.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

SH5 blev för Silent Hunter vad Dragon Rising blev för Operation Flashpoint. Sjönk som en sten i min värld. Om man kunde korsa 3:an och 4:an till en SH6 (eller blir 3+4 SH7?) skulle genren nå ytläge igen. Kanske är detta en fas alla klassiker måste gå igenom för att sedan hitta hem igen?
Återstår att se om jag får/tar tid att testa detta. Skulle uppskatta lite omdömen här ifrån er som testar.

Medlem

Åhhh! Ge mig!

*"springer" iväg och signar för betan*

Medlem

Verkar ju lite småkul ändå. Blev dock lite orolig när jag såg grafiken när torpeden träffade båten..

Kändes kusligt likt Silent Hunter TVÅ som kom för fem tusen år sedan.

Medlem
Skrivet av Bromstarzan:

SH5 blev för Silent Hunter vad Dragon Rising blev för Operation Flashpoint. Sjönk som en sten i min värld. Om man kunde korsa 3:an och 4:an till en SH6 (eller blir 3+4 SH7?) skulle genren nå ytläge igen. Kanske är detta en fas alla klassiker måste gå igenom för att sedan hitta hem igen?
Återstår att se om jag får/tar tid att testa detta. Skulle uppskatta lite omdömen här ifrån er som testar.

Förstår inte vad felet med SH5 är? Förklara gärna.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Detta ska definitivt testas!

Medlem

Bakåt strävare.. Noop. Snarare realist
Detta ska spelas som brukligt och inte i någon lam F2P
Så stannar i de tidigare släppen tills de släpper ett riktigt spel igen.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

silent hunter 3 är den enda värdiga i samlingen


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Varför inte testa spelet och SEN uttala sig om det är bra eller dåligt?

Skribent

För er som kan Googla. Har den här serien någon koppling till Silent Service?

Edit: Svaret var visst nej.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Bromstarzan:

SH5 blev för Silent Hunter vad Dragon Rising blev för Operation Flashpoint. Sjönk som en sten i min värld. Om man kunde korsa 3:an och 4:an till en SH6 (eller blir 3+4 SH7?) skulle genren nå ytläge igen. Kanske är detta en fas alla klassiker måste gå igenom för att sedan hitta hem igen?
Återstår att se om jag får/tar tid att testa detta. Skulle uppskatta lite omdömen här ifrån er som testar.

Kan inte hålla med mera, Det är mkt dom har gjort "Ursäkta mig" Kattskit med!

Medlem

@blomman
Felet är att det "anpassats" på fel sätt ur min användarsynvinkel. Jag efterfrågar djupare sim-element, men Ubisoft valde att anpassa det till en bredare publik, med förenklingar och ett steg bort från "riktig" u-båts-krigföring.

Detta är säkert helt rätt på deras bord ur ekonomisk synvinkel. Och jag är glad för att ni gillar det, grattis!
Men, och ett stort men, hänger i luften eftersom jag förväntade mig en utveckling, inte avveckling av SH4.

Smaken är som baken och jag hoppas att ni även gillar online-versionen som är på tapeten. Dessutom kan jag ju alltid hänga kvar vid mina gamla favoriter och sluta gnälla

1
Skriv svar