Snart 6 miljoner Borderlands 2

Robot
Snart 6 miljoner Borderlands 2

Är på väg att bli 2K Games bäst säljande spel någonsin.

#borderlands-2, #take-two, #2k-games, #bioshock, #sid-meiers-civilization-v


Medlem
Snart 6 miljoner Borderlands 2

Kul! Ska själv köpa det snart.

Medlem

"Borderlands 2 has also been the publisher's best selling property digitally with its expansions being a top seller in the online space."
Hade varit grymt roligt att få vet hur mycket det rör sig om, att dagens listor som publiceras lång ifrån visar sanningen är la utom all tvivel, hade ju dock varit roligt med lite riktiga siffror bakom så man kan uppskatta hur pass mycket miss visande dom är.

Medlem

Väl förtjänt, börjar tröttna lite nu efter 225 timmar spenderade i det.

Medlem

Väntar på GotY innan jag ids börjar.

Ettan var både rolig och monton på samma gång.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Moderator | Testpilot

Även fast man kan sätta in det här i vilket spel som helst så tycker jag det blev fort repitivit. Samma jävla sak hur länge som helst. Känns inte heller det krävs samma skill som i säg Diablo och liknande spel när man kan rulla undan osv.

Nu är jag magsjuk, ont i huvudet så ta det där med en nypa salt men ni förstår förhoppningsvis vad jag menar!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Riktigt bra spel med grym DLC ^^
Klara förbättringar från första spelet också, och imo långt roligare än RMAH aka Diablo 3

Medlem

inte spelat det men samma som borderlands med färra online buggar så skulle jag iaf ge det en 4a

Medlem

Fastnade aldrig för ettan så var inte lönt att ens köpa tvåan. Antar det blir roligare om man har någon att lira COOP med.

Medlem

Körde aldrig ettan men köpte tvåan på Steams julrea.

Var länge sen jag skrattade högt åt saker jag hört i ett spel, senast bar nog när man började spela TF2 ända borta i 2007!

Jag är faktiskt grymt imponerad över vilket bra spel de gjort. Jag väntade mig att bli lagom underhållen, men håller nu på med en andra genomkörning av storyn. Handsome Jack är en spelskurk att minnas!

Medlem

Om det är något jag tar med mig från bl2 så är det kvaliteten på kartdesignen. Underbar variation och stil.

Inaktiv

Köpte vid release, lirade sex timmar o sen har jag inte startat det mer. Lite repetitivt, men grymt roliga bossfighter o det är j u annorlunda helt klart. Verkar även vara prisvärda DLCs?

Får lira vidare snart, verkar ju välgjort hursomhelst.

Medlem

Det är ju jävligt kul men är inte ens i närheten av samma klass som Bioshock.

Medlem

En typiskt 3/5 i min mening. Spelade upp Mechromancer, men som vanligt med moderna "level up"-games så tröttnar man så fort man fått den där leveln man varit ute efter. Story och annat intresserade mig inte alls, roliga karaktärer - men absolut ingen jag hade offrat mitt liv för (eller ens ett par byxor).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kul spel, men är ingen person för RPGer, så 1-2 playthroughs räcker sedan har jag sett allt.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Kul spel, men är ingen person för RPGer, så 1-2 playthroughs räcker sedan har jag sett allt.

Skulle knappast kalla Borderlands för RPG bara för att det har ett skillträd, men så anser jag inte att Diablo och andra dungeon crawlers är det heller eftersom det finns 0 element of rollspel.

Medlem

Välförtjänt


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Tyckte 1an var otroligt sjukt tråkig, därför har jag inte velat köpa 2an, men älskar cel-shadingen och blir lite småsugen att trycka på buy knappen ibland

Medlem

Definitivt välförtjänt, kan nog påstå att det är mitt favoritspel från 2012

Medlem

Gillade inte ettan men tvåan har jag fastnat för


signatur

Game long and prosper

Medlem

jag är inte bara lat jag är snål med......väntar glatt på goty ed.

Medlem

Som flera sagt innan, välförtjänt. Det spel jag har haft mest kul med, näst efter Skyrim och precis före Chaos Theory.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Ni som tycker det är tråkigt och repetitivt, testa spela med en eller flera kompisar, utan att överdriva så är spelet som natt och dag om man spelar ensam eller med andra, det är otroligt mycket roligare att va två men rätt tråkigt att vara själv. Det blir också svårare eftersom svårare typer av fiender spawnar plus att dom får HP/Damage boost beroende på hur många man är.

Medlem

Borderlines 3 är bättre


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Bra spel.
Det enda negativa är att grafiken får en att bli ordentligt trött i huvudet efter ett tag.

1
Skriv svar