Dead Space 3-dlc: "Mörkaste kapitlen i seriens historia"

Robot
Dead Space 3-dlc: "Mörkaste kapitlen i seriens historia"

Dead Space 3 har ännu inte släppts men det hindrar inte Visceral från att tillkännage dlc-paketet Awakening.

#dead-space-3, #visceral-games


Medlem
Dead Space 3-dlc: "Mörkaste kapitlen i seriens historia"

Hade gärna följt med hate tåget, men det är ju bara 60 kr!

Jag gillar spelet overall just nu, men jag är ju som sagt världens fegaste människa så :')

Detta blir ett lätt köp!

Medlem

Så istället för att lägga med en "skrämmande" del i ett actionspel som egentligen ska vara skräckspel i retail så tar vi lite extra betalt för vad spelet egentligen handlar om? Smart strategi >_<


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Frågan är dock om det blir mörkare än Doom 3? :3

Medlem
Skrivet av buadaniel:

Hade gärna följt med hate tåget, men det är ju bara 60 kr!

Jag gillar spelet overall just nu, men jag är ju som sagt världens fegaste människa så :&#039;)

Detta blir ett lätt köp!

Så du kallar dig feg själv bara för du inte tänker hänga med det hatiska tåget och istället köpa dlcn till spelet för du gillar det?

Alla gillar ju olika, tur som fan är. Tycker dock själv det är rena lurendrejerin av dom att inte sätta in något så logiskt som mörk skräck på en gång då dead space är tänkt att vara ett mörkt och djupt skräck spel.

Gillade inte ettan ens, men ska väl kanske ge det ett försök till någon dag. Dock förvånar det mig inte om jag kommer bli uttråkad då spelet inte ens är läskigt.

Medlem
Skrivet av LentoMan:

Frågan är dock om det blir mörkare än Doom 3? :3

Du kan ju inte komma och säga doom 3 är läskigt, det är ju så förutsägbart att det inte är sant. första gången jag spelade det så räknade jag ut hela tiden när dom skulle komma och vart dom skulle komma. Spelet är bra dock men dock på tok för förutsägbart.

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av buadaniel:

Hade gärna följt med hate tåget, men det är ju bara 60 kr!

Jag gillar spelet overall just nu, men jag är ju som sagt världens fegaste människa så :&amp;#039;)

Detta blir ett lätt köp!

Så du kallar dig feg själv bara för du inte tänker hänga med det hatiska tåget och istället köpa dlcn till spelet för du gillar det?

Alla gillar ju olika, tur som fan är. Tycker dock själv det är rena lurendrejerin av dom att inte sätta in något så logiskt som mörk skräck på en gång då dead space är tänkt att vara ett mörkt och djupt skräck spel.

Gillade inte ettan ens, men ska väl kanske ge det ett försök till någon dag. Dock förvånar det mig inte om jag kommer bli uttråkad då spelet inte ens är läskigt.

Tror buadaniel menar att han blir lätt skrämd och tycker därför att spelet är bra. Inte att han inte vågar vara hatisk

Medlem

Älskar Dead Space serien så jag tänker inte tjaffsa om 60 kr.. köp köp köp.


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

Jag har förladdat det på origin sedan förra Fredagen.

Kommer spela Torsdag natt då det släpps!

Mitt omdöme kommer sen!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

60kr, inget att tjafsa om tycker jag.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Kan de inte bara släppa en deadspace film till istället. Jag gillade verkligen atmosfären i filmerna.

Medlem
Skrivet av LentoMan:

Frågan är dock om det blir mörkare än Doom 3? :3

Hoho, i see what u did there:-D


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av LentoMan:

Frågan är dock om det blir mörkare än Doom 3? :3

Du kan ju inte komma och säga doom 3 är läskigt, det är ju så förutsägbart att det inte är sant. första gången jag spelade det så räknade jag ut hela tiden när dom skulle komma och vart dom skulle komma. Spelet är bra dock men dock på tok för förutsägbart.

Inte läskigt, mörkt.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Hur många DLC's skall Dead Space 3 ha? Har det blivit sagt nått?

Medlem

DLC, redan? Suck...

Medlem

Skulle inte förvåna mig om det här dlc:et redan finns på spelet, men bara är gömt


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

No worries guys, har spelat de en bit in i början redan WHOOP WHOOOOP - I misstanke om att det hade blivit en "action shooter" med allt snack som varit. Kan dock säga att det känns som DS2 och storyn samt karaktärerna är väldigt gripande och jag måste säga att spelet än så länge är fantaskiskt. Blir ett köp om "full-game-demot" jag spelar håller kvaliten!

EDIT: Kan även tillägga att det är på PC jag kör och allt fungerar fint. Har inte sett några A eller B knappar än iaf och interfacet fungerar bra med mus och tangentbord... Grafisk sett är det som DS2. Microtransaktioner har jag inte ens sett bland singleplayer menyerna än, kanske bara är online i co-op osv? Känner mig inte överkörd av dom "nya" hemskheterna det det snackats så mycket om iaf. Är väl inte så förtjust i att meja soldater som dyker upp emellanåt, känns inte riktigt som Dead Space... men dessa instanser verkar inte vara så långvariga så de får la gå ^^

Och tro mig, jag är PC lirare fullt ut och är jädrigt skeptisk till konsol portar, micro transaktioner och all annan skit!

Inaktiv
Skrivet av HaxXt:

Blir ett köp om "demot" jag spelar håller kvaliten!

^^
Hur fungerar det med mikrotransaktioner i ditt demo? Och upplever du att dom är ett måste att köpa?
Hur irriterande är det med unlimited ammo/samma ammo till alla vapen?

Medlem

The Axe Factor 103: On The Tip of His Tongue, håller helt och hållet med om det som sägs om DS3. 11 DLC dag ett förutom mikrotransaktioner är skrattretande.

Medlem

Seriens mörkaste kapitel?
Lätt ordnat, ett par korridorer utan belysning så är den delen fixad, så länga banorna är små så går det utmärkt att ha dem väldigt mörka...

Striderna mot necromorpherna blir mer skrämmande och horribla?
Testade demot och tyckte nog striderna var skrämmande enkla, rent horribelt dåliga jämfört med tidigare spel. Att köra på "spray 'n' pray" funkade löjligt bra, automatvapen smiskade och fienderna var allmänt slöa.
Kändes som ett Res 5/6 fast i rymden. Men så klart, Ea kan säkert göra det ännu mer horribelt om de anstränger sig
(puns intended)

Medlem
Skrivet av Hagmannen:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av buadaniel:

Hade gärna följt med hate tåget, men det är ju bara 60 kr!

Jag gillar spelet overall just nu, men jag är ju som sagt världens fegaste människa så :&amp;#039;)

Detta blir ett lätt köp!

Så du kallar dig feg själv bara för du inte tänker hänga med det hatiska tåget och istället köpa dlcn till spelet för du gillar det?

Alla gillar ju olika, tur som fan är. Tycker dock själv det är rena lurendrejerin av dom att inte sätta in något så logiskt som mörk skräck på en gång då dead space är tänkt att vara ett mörkt och djupt skräck spel.

Gillade inte ettan ens, men ska väl kanske ge det ett försök till någon dag. Dock förvånar det mig inte om jag kommer bli uttråkad då spelet inte ens är läskigt.

Tror buadaniel menar att han blir lätt skrämd och tycker därför att spelet är bra. Inte att han inte vågar vara hatisk

Så långt tänkte jag inte ;P

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av LentoMan:

Frågan är dock om det blir mörkare än Doom 3? :3

Du kan ju inte komma och säga doom 3 är läskigt, det är ju så förutsägbart att det inte är sant. första gången jag spelade det så räknade jag ut hela tiden när dom skulle komma och vart dom skulle komma. Spelet är bra dock men dock på tok för förutsägbart.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av LentoMan:

Frågan är dock om det blir mörkare än Doom 3? :3

Du kan ju inte komma och säga doom 3 är läskigt, det är ju så förutsägbart att det inte är sant. första gången jag spelade det så räknade jag ut hela tiden när dom skulle komma och vart dom skulle komma. Spelet är bra dock men dock på tok för förutsägbart.

http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/508/watc...

Watch out, vi har en dryg jävel här. Jag kom endast men en åsikt och visst jag missförstod den tydligen då en annan förklarade hur han menade så du kan ju ta bilden och sätta den på någon som passar mer in på den. Lägg ner din dryga attityd

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av LentoMan:

Frågan är dock om det blir mörkare än Doom 3? :3

Du kan ju inte komma och säga doom 3 är läskigt, det är ju så förutsägbart att det inte är sant. första gången jag spelade det så räknade jag ut hela tiden när dom skulle komma och vart dom skulle komma. Spelet är bra dock men dock på tok för förutsägbart.

http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/508/watc...

Watch out, vi har en dryg jävel här. Jag kom endast men en åsikt och visst jag missförstod den tydligen då en annan förklarade hur han menade så du kan ju ta bilden och sätta den på någon som passar mer in på den. Lägg ner din dryga attityd

buadaniel och LentoMan kom endast med deras egna åsikter som du uppenbarligen hoppade på direkt!

Det var mer att jag syftade på dina två inlägg där du beskrev hur A ) Dead Space "inte ens är läskigt" och B ) Hur Doom 3 var så fruktansvärt förutsägbart, och du visste och räknade ut varje monsters plats!

Jag gör en vild gissning och antar att du till exempel tycker att Amnesia är som att plocka Vitsippor i en Vårbacke, förutsägbart,ljust och mysigt.

Dryg defineras som att vara lite viktigare eller veta lite mera än andra människor så jag tycker nästan det stämmer bättre in på dig, än mig i denna tråd. Oj, där blev jag dryg för jag definerade dryg. My bad.

Sist men inte minst, humor är ett bra ord att söka upp.

Ha en fortsatt trevlig dag.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av LentoMan:

Frågan är dock om det blir mörkare än Doom 3? :3

Du kan ju inte komma och säga doom 3 är läskigt, det är ju så förutsägbart att det inte är sant. första gången jag spelade det så räknade jag ut hela tiden när dom skulle komma och vart dom skulle komma. Spelet är bra dock men dock på tok för förutsägbart.

http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/508/watc...

Watch out, vi har en dryg jävel här. Jag kom endast men en åsikt och visst jag missförstod den tydligen då en annan förklarade hur han menade så du kan ju ta bilden och sätta den på någon som passar mer in på den. Lägg ner din dryga attityd

buadaniel och LentoMan kom endast med deras egna åsikter som du uppenbarligen hoppade på direkt!

Det var mer att jag syftade på dina två inlägg där du beskrev hur A ) Dead Space "inte ens är läskigt" och B ) Hur Doom 3 var så fruktansvärt förutsägbart, och du visste och räknade ut varje monsters plats!

Jag gör en vild gissning och antar att du till exempel tycker att Amnesia är som att plocka Vitsippor i en Vårbacke, förutsägbart,ljust och mysigt.

Dryg defineras som att vara lite viktigare eller veta lite mera än andra människor så jag tycker nästan det stämmer bättre in på dig, än mig i denna tråd. Oj, där blev jag dryg för jag definerade dryg. My bad.

Sist men inte minst, humor är ett bra ord att söka upp.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Det där med dead space 3 fick jag ju mig förklarat med och jag var inte ens dryg mot den killen som snackade ds3 som du får för dig så lägg ner skitsnacket, jag sa endast jag tycker det var ett trist spel jag gav mig inte på vad han tyckte om det. Och doom 3 anser jag inte är läskigt. Det var förutsägbart och det har jag varit om att en helt del påpekat om det spelet. Nej amnesia var inte förutsägbart alls när jag testade det. Jag tyckte det spelet var mer obehagligt än vad ds 1 och doom 3 var, just för att du kan inte försvara dig och då höjs adrenalinet en hel del samt så är det en atmosfär i det spelet som gör att det blir läskigare. Aldrig tyckt i hela mitt liv att monster från rymden varit läskiga eller demoner som ser mer ut som rymdvarelser. Bara impsen i doom 3 som får en att tänka till att dom km från helvetet samt pentagramen som ploppar fram lite vart som helst.

Jag ha full rätt att säga att man nästan inte kan tycka doom3 var hemskt, eller jo sure det kan man men spel där man försvarar sig med skjutvapen bli snabbt som vilket annat spel som helst med monster och små trånga korridorer.
Och jo du var dryg som använder dig av en bild som sprids vilt omkring sig runt på internet och har blivit väldigt tjatig på senaste, och dryg på det viset att du inte ens kan erkänna du var det förutom via din sarkasm där i slutet. Du visar en dryg sida, och vad jag vet har jag inte visat någon dryg sida förutom då jag tydligen endast påpekade vad jag tyckte. Men det är väl förbjudet för dig?

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av LentoMan:

Frågan är dock om det blir mörkare än Doom 3? :3

Du kan ju inte komma och säga doom 3 är läskigt, det är ju så förutsägbart att det inte är sant. första gången jag spelade det så räknade jag ut hela tiden när dom skulle komma och vart dom skulle komma. Spelet är bra dock men dock på tok för förutsägbart.

http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/508/watc...

Watch out, vi har en dryg jävel här. Jag kom endast men en åsikt och visst jag missförstod den tydligen då en annan förklarade hur han menade så du kan ju ta bilden och sätta den på någon som passar mer in på den. Lägg ner din dryga attityd

buadaniel och LentoMan kom endast med deras egna åsikter som du uppenbarligen hoppade på direkt!

Det var mer att jag syftade på dina två inlägg där du beskrev hur A ) Dead Space "inte ens är läskigt" och B ) Hur Doom 3 var så fruktansvärt förutsägbart, och du visste och räknade ut varje monsters plats!

Jag gör en vild gissning och antar att du till exempel tycker att Amnesia är som att plocka Vitsippor i en Vårbacke, förutsägbart,ljust och mysigt.

Dryg defineras som att vara lite viktigare eller veta lite mera än andra människor så jag tycker nästan det stämmer bättre in på dig, än mig i denna tråd. Oj, där blev jag dryg för jag definerade dryg. My bad.

Sist men inte minst, humor är ett bra ord att söka upp.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Det där med dead space 3 fick jag ju mig förklarat med och jag var inte ens dryg mot den killen som snackade ds3 som du får för dig så lägg ner skitsnacket, jag sa endast jag tycker det var ett trist spel jag gav mig inte på vad han tyckte om det. Och doom 3 anser jag inte är läskigt. Det var förutsägbart och det har jag varit om att en helt del påpekat om det spelet. Nej amnesia var inte förutsägbart alls när jag testade det. Jag tyckte det spelet var mer obehagligt än vad ds 1 och doom 3 var, just för att du kan inte försvara dig och då höjs adrenalinet en hel del samt så är det en atmosfär i det spelet som gör att det blir läskigare. Aldrig tyckt i hela mitt liv att monster från rymden varit läskiga eller demoner som ser mer ut som rymdvarelser. Bara impsen i doom 3 som får en att tänka till att dom km från helvetet samt pentagramen som ploppar fram lite vart som helst.

Jag ha full rätt att säga att man nästan inte kan tycka doom3 var hemskt, eller jo sure det kan man men spel där man försvarar sig med skjutvapen bli snabbt som vilket annat spel som helst med monster och små trånga korridorer.
Och jo du var dryg som använder dig av en bild som sprids vilt omkring sig runt på internet och har blivit väldigt tjatig på senaste, och dryg på det viset att du inte ens kan erkänna du var det förutom via din sarkasm där i slutet. Du visar en dryg sida, och vad jag vet har jag inte visat någon dryg sida förutom då jag tydligen endast påpekade vad jag tyckte. Men det är väl förbjudet för dig?

Rofl, jag ska nog inte besvara detta för mycket, då det kommer nog aldrig komma någon vart!

Ska bara säga att du är fri att tycka och tänka vad du vill, men du får vara beredd på att det finns människor, precis som du, som kommer att tycka något kring det du säger.

Varför erkänna något man är oskyldig till?

I bid you adieu.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av HaxXt:

Blir ett köp om "demot" jag spelar håller kvaliten!

^^
Hur fungerar det med mikrotransaktioner i ditt demo? Och upplever du att dom är ett måste att köpa?
Hur irriterande är det med unlimited ammo/samma ammo till alla vapen?

Singleplayer känns som i de tidigare spelen, har inte kännt av några tvång att köpa nåt...

Vet inte vilket Dead Space du tänkt och spela men i DS3 har vapnen olika ammo och den tar slut väldigt fort på högre svårighetsgrader!

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Så istället för att lägga med en "skrämmande" del i ett actionspel som egentligen ska vara skräckspel i retail så tar vi lite extra betalt för vad spelet egentligen handlar om? Smart strategi &gt;_&lt;

Haha nej da där har du helt fel! Dom menar så hära: Vi har gjort ett spel och sen så ska vi släppa ett Action dlc till men vi säger att den är skräck så vi får mera kunder!.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Spelarna kommer uppleva seriens mörkaste kapitel när striderna mot necromorpherna blir mer skrämmande och horribla än någonsin tidigare.

Hahah eller hur, framförallt när man redan spelat igenom det, och det var ju svårt "inte", och skrämmande var det inte heller, och gissa vad, inte behövde man micra nått för att klara igenom det, dåligt slut bara, inget slår DS1 skall nog lira igenom det igen i helgen.


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Press any button to start: Sorry you don´t have the necessary DLC to continue...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar