Robin "Zaeed" Sachs har avlidit

Robot
Robin "Zaeed" Sachs har avlidit

Rösten bakom Zaeed i Mass Effect har avlidit 61 år gammal.

#mass-effect, #dragon-age-origin


Medlem
Robin "Zaeed" Sachs har avlidit

Vad alla ska dö, sov gott då.

Skribent

Tredje jävla (ursäkta språket) nyheten om någons död jag skriver. Hatar det.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Höjde min kaffekopp :/

Alltid tråkigt när någon går ur tiden, vila i frid.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Många som dör på sistone, inte kul alls. R.I.P du kommer alltid leva kvar i dina verk.

Medlem
Medlem

Nooo. Skönaste rösten ju. Nu upphör alla att dö omedelbums!

"Höjer sitt glas med mineralvatten"


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

jahaja då får man ta en sväng förbi bolaget på vägen hem från jobbet då så man kan köpa en öl och höja sitt glas

Medlem

Inte en aning om vem snubben är egentligen, men tyckte han gjorde en väldigt bra insats i Mass Effect.

*colaglas i luften*


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

Gissar att han såg slutet på Mass Effect 3 RIP <3

Medlem

Alla dör någon gång, jag önskar bara att de inte tränger sig i kön hela tiden

Medlem

En av dom skönare rösterna i Mass Effect universumet. Nu hädanefter så kommer jag ha väldigt svårt att som paragon Shep knocka Zaeed i hans personliga uppdrag i Mass Effect 2.

*Proteindrink i luften*

Medlem

And yet, Bieber gets another day on this unfair planet

R.I.P Zaeed! Utan tvekan en bland dom skönaste karakärerna i ME

Medlem

Älskade hans roller i Star Trek och Babylon5, men kommer fan inte ens ihåg vem han var i ME. Zaeed ringer ingen klocka heller.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Vila i frid Robin!

Medlem

Rest in Peace!
Han var en av dom mer uppfriskande ärliga karaktärerna i ME
Hoppas dom skapar en liknande legoknekt-karaktär i hans ära i ME 4.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

And yet, Bieber gets another day on this unfair planet

R.I.P Zaeed! Utan tvekan en bland dom skönaste karakärerna i ME

Alltså, jag brukar hålla mig utanför sånt här, men jag tycker verkligen det är vidrigt när man önskar någons död på det där viset :S Finns väl för fan värre bovar på planeten än en tonårig popartist! Fattar folk inte allvaret i sånt, speciellt med tanke på sammanhanget, där en MÄNNISKA faktiskt HAR DÖTT??

R.I.P Robin Sach, jag kände inte till dig, men jag gillar Mass Effect och det är alltid tråkigt när någon går bort

Medlem
Skrivet av Warwick:
Skrivet av Bojkott:

And yet, Bieber gets another day on this unfair planet

R.I.P Zaeed! Utan tvekan en bland dom skönaste karakärerna i ME

Alltså, jag brukar hålla mig utanför sånt här, men jag tycker verkligen det är vidrigt när man önskar någons död på det där viset :S Finns väl för fan värre bovar på planeten än en tonårig popartist! Fattar folk inte allvaret i sånt, speciellt med tanke på sammanhanget, där en MÄNNISKA faktiskt HAR DÖTT??

R.I.P Robin Sach, jag kände inte till dig, men jag gillar Mass Effect och det är alltid tråkigt när någon går bort

Jag sitter inte här och önskar honom döden, men det känns nästan som att det alltid är goda människor som dör i förtid medan personer som världen hade klarat sig utan lever långa liv. Justin Bieber är inget mer än en självupptagen nolla, och jag hade hellre läst att Justin Bieber har avlidit i stället för att Robin Sachs har avlidit, men det betyder inte att jag kliver upp varje morgon och hoppas att det står på alla nyhetssidor att Justin Bieber har dött. Alla, eller dom flesta i alla fall, förtjänar långa liv, men måste nån trilla av stolen i förtid så kan det lika gärna vara nån dålig människa.

Medlem

Meeeh...han var ju coolaste karaktären i Mass Effect.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Älskade hans roller i Star Trek och Babylon5, men kommer fan inte ens ihåg vem han var i ME. Zaeed ringer ingen klocka heller.

Hade heller ingen aning om vem det var men efter lite googling visade det sig att han var med i DLC-uppdrag (Zaeed - The Price of Revenge) så har man bara spelat det vanliga spelet har man uppenbarligen missat honom.

Medlem

*höjer en mugg med té*

Medlem
Skrivet av hunden:
Skrivet av PcKaffe:

Älskade hans roller i Star Trek och Babylon5, men kommer fan inte ens ihåg vem han var i ME. Zaeed ringer ingen klocka heller.

Hade heller ingen aning om vem det var men efter lite googling visade det sig att han var med i DLC-uppdrag (Zaeed - The Price of Revenge) så har man bara spelat det vanliga spelet har man uppenbarligen missat honom.

Ah det förklarar saken, så ty!


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar