k3m
Medlem
Nyheter!

Varför missar ni en massa spel att skriva om? Varför skriver ni om minsta lilla nyhet med vissa spel? Sajten rockpapershotgun.com skriver om mycket fler spel. De sitter inte och skriver om politik, vad gamla gubbar säger eller tjatar om ett och samma spel. Skärpning FZ!

Medlem

RPS profilerar sig som en sajt med delvis fokus på indiespel, vilket gör att de täcker många fler titlar än vad FZ gör.

PS. Om det är någon som skriver om "politik och gamla gubbar" så är det väl RPS?


signatur

Imperator

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av k3m:

Varför missar ni en massa spel att skriva om? Varför skriver ni om minsta lilla nyhet med vissa spel? Sajten rockpapershotgun.com skriver om mycket fler spel. De sitter inte och skriver om politik, vad gamla gubbar säger eller tjatar om ett och samma spel. Skärpning FZ!

Du är välkommen att skicka in nyhetsstips om du tycker att vi missar någon pärla. Vi publicerar mellan 10-15 varje dag och försöker täcka in det viktigaste som händer den dagen. Det är en avvägning som görs baserat på eget urval och vad vi tror att ni läsare är intresserade av. Tyvärr är din kritik mot "politik, vad gamla gubbar säger eller tjatar om ett och samma spel" inte särskilt konstruktiv och personligen (med över tio års fz-erfarenhet bakom mig) tycker jag att det inte speglar nyheterna vi publicerar.


signatur
k3m
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av k3m:

Varför missar ni en massa spel att skriva om? Varför skriver ni om minsta lilla nyhet med vissa spel? Sajten rockpapershotgun.com skriver om mycket fler spel. De sitter inte och skriver om politik, vad gamla gubbar säger eller tjatar om ett och samma spel. Skärpning FZ!

Du är välkommen att skicka in nyhetsstips om du tycker att vi missar någon pärla. Vi publicerar mellan 10-15 varje dag och försöker täcka in det viktigaste som händer den dagen. Det är en avvägning som görs baserat på eget urval och vad vi tror att ni läsare är intresserade av. Tyvärr är din kritik mot "politik, vad gamla gubbar säger eller tjatar om ett och samma spel" inte särskilt konstruktiv och personligen (med över tio års fz-erfarenhet bakom mig) tycker jag att det inte speglar nyheterna vi publicerar.

Jag är väl medveten att jag var luddig. Du borde däremot veta bättre än att skylla i från min kritik som icke konstruktiv kritik. Men tack, för du förstod ändå vad jag menade.

Jag hoppas du för vidare min kritik till dina kollegor som kanske inte tycker likadant som du.

Skägg.
10 Chambers

Du får gärna komma med exempel, spel vi missat och nyheter som du tycker är irrelevanta för besökarna så ska jag absolut ta till mig din kritik.


signatur
k3m
Medlem
1
Skriv svar