Nästa etapp i Guild Wars 2 drar igång 26 februari

Robot
Nästa etapp i Guild Wars 2 drar igång 26 februari

Flame & Frost-historien tar sig om 19 dagar in i nästa fas. Ta del av den levande storyn medan det går.

#guild-wars-2


Medlem
Nästa etapp i Guild Wars 2 drar igång 26 februari

Synd bara att de stora förändringarna i wvw flyttades till mars bara men är taggad inför den tjugosjätte

Medlem

300h and still going strong. Tror det kommer ta lång tid innan jag tröttnar på detta spelet.

Medlem

Förstår inte vad som är så kul med gw2 :/

Medlem
Skrivet av Thunde:

Förstår inte vad som är så kul med gw2 :/

Håller med, trevligt å fint spel, men fastnade aldrig för det av någon anledning jag inte kan sätta fingret på tyvärr..

Medlem

Nice som fa-än...
synd att vi är så liten guild. Kanske skulle ragga lite, eller sluta upp till en större guild.

Medlem

Jag borde återvända till Tyria.
Älskar Guild Wars-världen men vet inte varför jag inte vill spela mer :/

Medlem
Skrivet av ITor:
Skrivet av Thunde:

Förstår inte vad som är så kul med gw2 :/

Håller med, trevligt å fint spel, men fastnade aldrig för det av någon anledning jag inte kan sätta fingret på tyvärr..

Problemet för mig är att PvE'n är totalt värdelös. Guild Wars har egentligen alltid varit för PvPers bara.

Jag levlade upp ett par karaktärer till 80 då själva levlandet är det enda som är roligt med spelet då jag inte är mycket för PvP i MMO-spel.

Själva världen i GW2 är dock bland det vackraste jag sett. Nästan så att man blir tårögd på vissa ställen.

Medlem
Skrivet av lifeisaloop:

Nice som fa-än...
synd att vi är så liten guild. Kanske skulle ragga lite, eller sluta upp till en större guild.

Kan ju alltid slänga in en applikation hos Ruhtless på far shiverpeaks Om det är där du spelar dvs.

http://www.ruthless.se/

Vi kör även swtor och när det är dags, Elder Scrolls Online.

Medlem
Skrivet av Woffen:
Skrivet av lifeisaloop:

Nice som fa-än...
synd att vi är så liten guild. Kanske skulle ragga lite, eller sluta upp till en större guild.

Kan ju alltid slänga in en applikation hos Ruhtless på far shiverpeaks Om det är där du spelar dvs.

http://www.ruthless.se/

Vi kör även swtor och när det är dags, Elder Scrolls Online.

ja, vi lirar på far shiverpeaks. Är ni många aktiva gw2 spelare?

Medlem

Precis kommit tillbaka till GW igen, och fan vad jag har kul med det!

Medlem

Ser fram emot vad de hittar på med guildmissions...

...men synd att WvW-uppdateringarna försenas. :/


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av ITor:
Skrivet av Thunde:

Förstår inte vad som är så kul med gw2 :/

Håller med, trevligt å fint spel, men fastnade aldrig för det av någon anledning jag inte kan sätta fingret på tyvärr..

Samma för mig. Hade hur kul som helst ett tag, men sen tröttnade jag totalt. Känns som att karaktärerna är klara vid lvl30 ungefär, och sen tappade jag intresset för dem. Synd.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Kan erkänna att jag har inte kommit förbi lvl 1 på detta spel fast jag köpte det för några månader sedan...fastnat aldrig för någon karaktär och att behöva läsa massa quest text skit för att äns komma vidare....nej....det är inte mmorpg....det är single player i multiplayer miljö.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av cybo:

Kan erkänna att jag har inte kommit förbi lvl 1 på detta spel fast jag köpte det för några månader sedan...fastnat aldrig för någon karaktär och att behöva läsa massa quest text skit för att äns komma vidare....nej....det är inte mmorpg....det är single player i multiplayer miljö.

va? massor av quest text? är det verkligen Guild Wars 2 du syftar på? enda quest text du har är vad du ska göra under eventen och då är det inte ens så många ord som står. bara en liten förklaring uppe i högra hörnet, thats it.

Medlem
Skrivet av sand.man:
Skrivet av cybo:

Kan erkänna att jag har inte kommit förbi lvl 1 på detta spel fast jag köpte det för några månader sedan...fastnat aldrig för någon karaktär och att behöva läsa massa quest text skit för att äns komma vidare....nej....det är inte mmorpg....det är single player i multiplayer miljö.

va? massor av quest text? är det verkligen Guild Wars 2 du syftar på? enda quest text du har är vad du ska göra under eventen och då är det inte ens så många ord som står. bara en liten förklaring uppe i högra hörnet, thats it.

Jag tror han kommenterade på fel artikel.

Medlem
Skrivet av lifeisaloop:
Skrivet av Woffen:
Skrivet av lifeisaloop:

Nice som fa-än...
synd att vi är så liten guild. Kanske skulle ragga lite, eller sluta upp till en större guild.

Kan ju alltid slänga in en applikation hos Ruhtless på far shiverpeaks Om det är där du spelar dvs.

http://www.ruthless.se/

Vi kör även swtor och när det är dags, Elder Scrolls Online.

ja, vi lirar på far shiverpeaks. Är ni många aktiva gw2 spelare?

Jajamen, en hel drös Ni kan ju snacka med någon av officerarna om ni är intresserade. Just ja, glömde att nämna att vi är ett helsvenskt community.

Medlem

Lirat 700 timmar, inte tröttnat ännu.


signatur

A punch like that is worth two in the bush

1
Skriv svar