Första dlc:t till Aliens: Colonial Marines i mars

Robot
Första dlc:t till Aliens: Colonial Marines i mars

Bug hunt erbjuder någon form av Horde-läge, vilket med andra ord låter dig och dina vänner kämpa mot rejält hungriga vågor av kryp.

#aliens-colonial-marines, #gearbox-software, #borderlands-2


Medlem
Första dlc:t till Aliens: Colonial Marines i mars

gissar på att det här kommer floppa multiplayer, men singeplayer ser intressant ut

Inaktiv

God damn it, that's not all! Because if one of those DLCs gets down here then that will be all! Then all this - this gaming that you think is so important, you can just kiss all that goodbye!

Medlem

Kanske bara är jag, men att Dlc´s annonseras innan själva spelet är släppt känns sunkigt och desperat. Hoppas dock på en bra titel. Alltid haft en förkärlek till Alien Universumet.

Medlem
Skrivet av Aresz:

God damn it, that's not all! Because if one of those DLCs gets down here then that will be all! Then all this - this gaming that you think is so important, you can just kiss all that goodbye!

Ripley, is that you!?

Älskar Aliens universumet som fan med, synd bara att bara Alien och Aliens är riktigt bra filmer, trean är så där, men knappast i samma liga som 1&2, fyran tycker jag är bättre än trean, men ändå ingen klassiker.

Men skulle vara härligt om SP är bra åtminstone i det här spelet, MP såg skittråkigt ut i filmerna dom släppt, men om SP är bra så är jag nöjd som f@n.

Och sen en sak till alla grafikbögar (inte nedlåtande menat;)), i det här spelet är faktiskt känslan/spänningen viktigare än all grafik, så om stämningen är bra så är det ett stort plus!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Klart att ett "Horde-läge" numera är DLC... (speciellt till ett spel som handlar om att överleva mot Horder utav Xenomorphs)

Vart är våran spelmarknad påväg?

Medlem
Skrivet av Aresz:

God damn it, that's not all! Because if one of those DLCs gets down here then that will be all! Then all this - this gaming that you think is so important, you can just kiss all that goodbye!

Det bästa jag kunde göra från jobb


signatur

I drank what?

Medlem

DLC till multiplayer fps brukar vara en dålig idé, slutar med att man delar upp communityt och matchmakingen blir dålig.

Medlem

I say we take off and nuke the entire DLC from orbit, it's the only way to be sure.

Medlem

Say what? Just detta gamemode är ju brutalt roligt och borde finnas med från start.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Aresz:

God damn it, that&#039;s not all! Because if one of those DLCs gets down here then that will be all! Then all this - this gaming that you think is so important, you can just kiss all that goodbye!

Det bästa jag kunde göra från jobb

Haha snyggt

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Aresz:

God damn it, that&amp;#039;s not all! Because if one of those DLCs gets down here then that will be all! Then all this - this gaming that you think is so important, you can just kiss all that goodbye!

Ripley, is that you!?

Älskar Aliens universumet som fan med, synd bara att bara Alien och Aliens är riktigt bra filmer, trean är så där, men knappast i samma liga som 1&amp;2, fyran tycker jag är bättre än trean, men ändå ingen klassiker.

Men skulle vara härligt om SP är bra åtminstone i det här spelet, MP såg skittråkigt ut i filmerna dom släppt, men om SP är bra så är jag nöjd som f@n.

Och sen en sak till alla grafikbögar (inte nedlåtande menat;)), i det här spelet är faktiskt känslan/spänningen viktigare än all grafik, så om stämningen är bra så är det ett stort plus!

Grafikbögar... Vackert ordval..

Självklart är känsla/spänning/stämning extremt viktigt, men tycker du inte att bra grafik bidrar till detta i spel?
Det tycker iaf jag.

Medlem

Så jaefla trött på alla dessa DLCs. Släpp hela spelet istället era bajspackare. Dom tar ju bort 2/3 delar av spelet innan det släpps och kallar det för DLC så man får betala en förmögenhet för hela spelet.

Medlem

All dess DLC, vart är världen på väg? Snälla ta mig tillbaka till 90-talet.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Fail!

Horde mode borde giiiivetvis ha varit med från början,
speciellt i ett sånt här spel.

"Game over man! Game over!"

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

"Game over man! Game over!"

Kul grej med det citatet är att den inte fanns med i manuset


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av KnäckeHäxan:

"Game over man! Game over!"

Kul grej med det citatet är att den inte fanns med i manuset

Ja jag hörde också det i nått klipp på Youtube som listade improvisationer

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av KnäckeHäxan:

"Game over man! Game over!"

Kul grej med det citatet är att den inte fanns med i manuset

Ja jag hörde också det i nått klipp på Youtube som listade improvisationer

Jag såg mitt på imdb:
According to Bill Paxton, he improvised much of his lines including "Game over, man! Game over!"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar