Rayman Origins på NUC

Medlem
Rayman Origins på NUC

Jag köpte #Rayman Origins till Wii en gång på tiden men kom mig aldrig för att spela igenom det. Wii:et är idag ute hos en fodervärd, men tanken att spela igenom Rayman har funnits kvar.

Idag slumpade sig många saker så att det blev läge att se om spelet är så bra som Simon sa.

Det var Rayman REA på Steam, jag hade precis fått hem nytt minne till NUC:en (skall försöka få ned ett inlägg om varför) som jag ville testa och jag ville se vad NUC:en orkade med i spelväg.

Alla som slaviskt har sett How I Met Your Mother vet att ibland så säger Universum åt oss att göra saker och idag var det dags att testa Rayman.

[ia=737993; medium]

Så jag installerade Steam, köpte och laddade ned Rayman och kopplade in Xbox-kontrollern. Jag har inte hunnit spela så långt, men jag måste säga att Rayman och NUC:en är en perfekt kombination. Det flyter på riktigt bra, nästan alltid i 60fps i 1920*1080! Och det är precis ett sådant spel man vill sitta i soffan och spela.

[ia=737992; medium]

Sa någon Steam Box?

#blogg

Medlem
Rayman Origins på NUC

Ser fram emot NUC med Haswell. Betydligt större prestandapotential jämfört med Ivy Bridge.

Medlem

Jag kan bara hålla med men som HTPC fungerar redan den här generationen utmärkt. Skulle säga att fläktlösningen är större problem än prestandan.

Men vill man kunna spela lite så blir nog nästa generation riktigt trevlig även om Rayman redan fungerar perfekt

1
Skriv svar