Rayman Legends är inte längre Wii U-exklusivt

Robot
Rayman Legends är inte längre Wii U-exklusivt

Ubisoft meddelade idag att även de med Playstation 3 och Xbox 360 kommer få spela Rayman Legends.

#rayman-legends, #ubisoft


Medlem
Rayman Legends är inte längre Wii U-exklusivt

Well done!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

NEEEEJ känns inte lika speciellt nu ju


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Äääh, 6 månader till det släpps till alla andra, det är en bra tid exklusivitet ändå.

Skribent
Skrivet av Tomtefar:

Äääh, 6 månader till det släpps till alla andra, det är en bra tid exklusivitet ändå.

"Alla versionerna kommer släppas tidigt i september.", jag menade verkligen ALLA versioner.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Tomtefar:

Äääh, 6 månader till det släpps till alla andra, det är en bra tid exklusivitet ändå.

"Alla versionerna kommer släppas tidigt i september.", jag menade verkligen ALLA versioner.

Så Wii U-versionen blir framflyttad? I så fall känns det ju jävligt svining av dom att gå ut med det tre veckor innan release.

Skribent
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Tomtefar:

Äääh, 6 månader till det släpps till alla andra, det är en bra tid exklusivitet ändå.

"Alla versionerna kommer släppas tidigt i september.", jag menade verkligen ALLA versioner.

Så Wii U-versionen blir framflyttad? I så fall känns det ju jävligt svining av dom att gå ut med det tre veckor innan release.

Svinigt är bara förnamnet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Fy fan! Såg fram emot att få spela detta nu i februari, men i en värld där allt handlar om pengar och makt så ska man inte bli förvånad när man som konsument bli sparkad i pungen av dom stora företagen. Allt jag kan tänka nu är, stor mening att släppa ett demo 10 månader innan release. FU Ubisoft!

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Tomtefar:

Äääh, 6 månader till det släpps till alla andra, det är en bra tid exklusivitet ändå.

"Alla versionerna kommer släppas tidigt i september.", jag menade verkligen ALLA versioner.

Så Wii U-versionen blir framflyttad? I så fall känns det ju jävligt svining av dom att gå ut med det tre veckor innan release.

Svinigt är bara förnamnet.

Det kan ju inte vara allvar att ALLA! (även wii u) kommer i september när de snart är klart, om 21 dagar kommer det ju ut.. (ska komma ut?) är ju det absolut dummaste skit jag någonsin hört.. dock skulle det inte förvåna mig längre

Medlem

Får hoppas det kommer till PC också så småningom, jag hade väldigt skoj med Rayman Origins och några handkontroller inpluggade i burken iaf :).


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Skribent
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Tomtefar:

Äääh, 6 månader till det släpps till alla andra, det är en bra tid exklusivitet ändå.

"Alla versionerna kommer släppas tidigt i september.", jag menade verkligen ALLA versioner.

Så Wii U-versionen blir framflyttad? I så fall känns det ju jävligt svining av dom att gå ut med det tre veckor innan release.

Svinigt är bara förnamnet.

Det kan ju inte vara allvar att ALLA! (även wii u) kommer i september när de snart är klart, om 21 dagar kommer det ju ut.. (ska komma ut?) är ju det absolut dummaste skit jag någonsin hört.. dock skulle det inte förvåna mig längre

Jag tycker också det låter jädrigt konstigt. De skulle knappast skriva att alla format släpps i september om Wii U-versionen kommer nu. Ska försöka forska lite mer i det här.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kommer fortfarande vara lite extra kryddat till wii u då kontrollen tillför ett unikt spelsätt vilket demot visade :).

Skribent
Skrivet av Aggur:

Kommer fortfarande vara lite extra kryddat till wii u då kontrollen tillför ett unikt spelsätt vilket demot visade :).

Det var en klen tröst.

Men du har rätt i sak


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Aggur:

Kommer fortfarande vara lite extra kryddat till wii u då kontrollen tillför ett unikt spelsätt vilket demot visade :).

Det är väl kanske därför dom skjuter upp Wii U releasen. För att plocka bort det unika och göra sina fans ännu mer besvikna? Dom verkar ju gå loss på sån sadism

Kan sätta en hundralapp på att detta beslut bottnar i att dom även tänker släppa det till PS4 och Xbox 720.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag tycker också det låter jädrigt konstigt. De skulle knappast skriva att alla format släpps i september om Wii U-versionen kommer nu. Ska försöka forska lite mer i det här.

Du har nog självklart rätt i detta, sedan har IGN pratat om detta att det är försenat och att alla spel kommer samtidigt i september, tycker det är riktigt konstigt men du har rätt usch, vilka svin.

http://www.ign.com/articles/2013/02/07/rayman-legends-delayed...

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Aggur:

Kommer fortfarande vara lite extra kryddat till wii u då kontrollen tillför ett unikt spelsätt vilket demot visade :).

Det är väl kanske därför dom skjuter upp Wii U releasen. För att plocka bort det unika och göra sina fans ännu mer besvikna? Dom verkar ju gå loss på sån sadism

Kan sätta en hundralapp på att detta beslut bottnar i att dom även tänker släppa det till PS4 och Xbox 720.

Haha, om det är sant så skjuter de verkligen sig själv i foten.. Men ja, rayman är väl inte det första liret som blivit försenat till september där konspirationsteorierna kring släpp för ps4 och xbox har haglat, gta 5 (host).

Medlem

Wohoo!!!!! Nu slipper jag köpa en Wii U, fy fan vad bra!

Inaktiv

Yes Gogo rayman på PS3!

Medlem

Själv tycker jag att det är bra att dom släpper på fler format. Borde dom gör med fler spel serier.

Medlem

Fan alltså, inte att det kommer till fler plattformar, men att det är september släppdatum, fan det skulle ju komma 28 februari enligt Webhallen!!?

Hur många gånger har dom inte släppt pc versioner senare än andra format, fan då kan dom ju släppa den till WiiU nu och sen till andra senare när dom är klara. För jag är helt säker på att WiiU versionen är färdig redan för släpp, men nu ska dom jävlas med oss bara för att dom vet att dom tjänar mer pengar och sparar pengar på PR om dom slipper släppa spelet två gånger om.... I hate Ubi!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

"Ahhh well played sir... Well played o.O!" Nej men fan det här var ju roligt :). Mer rayman åt folket haha :D!

Moderator | Testpilot

Bra


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hoppas den kommer till vitan nu!

Inaktiv
Skrivet av TryNotD[oo:

"]Får hoppas det kommer till PC också så småningom, jag hade väldigt skoj med Rayman Origins och några handkontroller inpluggade i burken iaf :).

Håller med dig.

Medlem

Wheeepeee! Bra nyheter som kommer göra min dotter som älskar Rayman glad:) Wii BuhU...

Medlem

Ubisoft kan dra åt helvete. Hade förbokat detta. Nu blir det inte ens ett köp då jag är upptagen med andra spel i september. Epic fail Ubisoft.

Medlem

Faan vad bra! Ser fram emot det efter sommaren till Xbox.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

vi får hoppas det kommer till pc också. Kommer troligtvis ha sålt mitt xbox innan dess det släpps. Och jag älskade Origins

Medlem
Skrivet av beltet:

vi får hoppas det kommer till pc också. Kommer troligtvis ha sålt mitt xbox innan dess det släpps. Och jag älskade Origins

Sälja en konsoll? R u mad?

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Hoppas den kommer till vitan nu!

Ja! Ser gärna det här till PS Vita

12
Skriv svar