Skyrim: Dragonborn ute till pc

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Puscifer:

Jag ursäktar för off-topic, men allt prat om att "svenskifiera" det engelska språket inom spelvärlden får mig att tänka på den dubbade versionen av Diablo:
http://www.youtube.com/watch?v=lWUGqy61iqE

Dungeonkeeper på svenska var också brutalt dåligt

va va säger du pojk? ska du ha en smäll på käften?

Dungeon Keeper på svenska var ju jätteroligt.

Kom och plocka lilla vän - för nej se det var det icke! (annars var det ju självklart ett riktigt skoj spel!)

Dödsängel, Gallgasdemon,

Dina underhuggare går till attack
dina underhuggare har dött i strid
dina underhuggare har vunnit en strid

Löning.

Medlem

Passagen gjorde ju Warcraft 2 på svenska. Ruskigt dåligt.
Förövrigt håller jag med första inlägget, seriöst fz.

Inaktiv

sicken jäkla försening


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ahh nu när jag tänker på det - någon skrev och klankade ner på "Drägånbårn" då slog det mig att jag inte visat min sambo den fantastiska gamla datortidningen som nämns här med jämna mellanrum. Men jag kommer fan inte på namnet (eller ihåg länken till de gamla nummerna). Någon som har länk? (Den med de otroliga recensionerna osv )

Syftar du på den excellenta om än lite annorlunda Sega Force?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sega_Force

Medlem
Skrivet av Epoxlol:
Skrivet av Ankh:

Ahh nu när jag tänker på det - någon skrev och klankade ner på "Drägånbårn" då slog det mig att jag inte visat min sambo den fantastiska gamla datortidningen som nämns här med jämna mellanrum. Men jag kommer fan inte på namnet (eller ihåg länken till de gamla nummerna). Någon som har länk? (Den med de otroliga recensionerna osv )

Syftar du på den excellenta om än lite annorlunda Sega Force?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sega_Force

Du är fan en sann hjälte! TACK!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Puscifer:

Jag ursäktar för off-topic, men allt prat om att "svenskifiera" det engelska språket inom spelvärlden får mig att tänka på den dubbade versionen av Diablo:
http://www.youtube.com/watch?v=lWUGqy61iqE

Dungeonkeeper på svenska var också brutalt dåligt

Å andra sidan var svenskan i Theme Hospital grymt skön. Förbjudet att kräkas!

Haha ja!!!

"Varning! En fuskare driver sjukhuset!"
"Sjukhusföreståndaren fuskar! Varning!"

Medlem

Bara att lyssna på så går det bara inte att låta bli att spela lite Skyrim

Medlem
Skrivet av s3ng:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Puscifer:

Jag ursäktar för off-topic, men allt prat om att "svenskifiera" det engelska språket inom spelvärlden får mig att tänka på den dubbade versionen av Diablo:
http://www.youtube.com/watch?v=lWUGqy61iqE

Dungeonkeeper på svenska var också brutalt dåligt

Å andra sidan var svenskan i Theme Hospital grymt skön. Förbjudet att kräkas!

Haha ja!!!

"Varning! En fuskare driver sjukhuset!"
"Sjukhusföreståndaren fuskar! Varning!"

blåste skivan och installerade Theme Hospital, med lite arbete i DOSBOX funkade det galet bra!

förstår mig på spelet lite bättre nu än när jag var 6 år det är helt klart.. skitkul spel!

PC MASTER RACE! bakåtkompatibilitet 15 år, can your consoles do that?!

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av s3ng:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Puscifer:

Jag ursäktar för off-topic, men allt prat om att "svenskifiera" det engelska språket inom spelvärlden får mig att tänka på den dubbade versionen av Diablo:
http://www.youtube.com/watch?v=lWUGqy61iqE

Dungeonkeeper på svenska var också brutalt dåligt

Å andra sidan var svenskan i Theme Hospital grymt skön. Förbjudet att kräkas!

Haha ja!!!

"Varning! En fuskare driver sjukhuset!"
"Sjukhusföreståndaren fuskar! Varning!"

blåste skivan och installerade Theme Hospital, med lite arbete i DOSBOX funkade det galet bra!

förstår mig på spelet lite bättre nu än när jag var 6 år det är helt klart.. skitkul spel!

PC MASTER RACE! bakåtkompatibilitet 15 år, can your consoles do that?!

Jag kan spela Doom1 på min Xbox


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

blåste skivan och installerade Theme Hospital, med lite arbete i DOSBOX funkade det galet bra!

förstår mig på spelet lite bättre nu än när jag var 6 år det är helt klart.. skitkul spel!

PC MASTER RACE! bakåtkompatibilitet 15 år, can your consoles do that?!

Jag kan spela Doom1 på min Xbox[/quote]

var ju inte heller seriös med master race delen, men för övrigt så nej inte direkt, du spelar en nyrelease, du stoppar inte in din diskett från 1993 i ditt xbox, vilket man kan göra på en PC så länge man fortfarande av någon konstig anledning har kvar sin diskettstation.

det absolut bästa med en PC är just det, du kommer kunna spela tex CoD MW1 på din PC om 15-20 år, vilket du inte kommer kunna göra med PS6 och xbox1440.

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Qvisten:

Får göra en översättning på spelen Kan va kul att se vad vi kan få fram här
-------------------------------
Drägonbårn
Tum rajder?

Har ni lite idéer?

I min bekantskapskrets har vi döpt om Far Cry till Pappa Gråter. Uselt så det förslår!

Distansgnäll ska det ju vara


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Om någon har buggat fast med Miraak bossen, ladda då ner Unofficial Dragonborn Patch och ladda en tidigare (auto?)save så ska det vara löst.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Qvisten:

Får göra en översättning på spelen Kan va kul att se vad vi kan få fram här
-------------------------------
Drägonbårn
Tum rajder?

Har ni lite idéer?

I min bekantskapskrets har vi döpt om Far Cry till Pappa Gråter. Uselt så det förslår!

Jag gillar soldat spelet som utspelar sig under andra världskriget. Hidden & Dangerous. kom ut i slutet på 90 talet vill jag minnas. Vi döpte om det till Gömd och farlig.

12
Skriv svar