Witcher 3 är avslöjat – Geralt utforskar en öppen värld

Medlem
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:

tyckte det första spelet var riktigt dåligt, dålig kontroll och känsla, tvåan var inte mycket bättre, kommer absolut inte prova trean.

DU är dålig!

Enligt undersökningar är en enig forskarkår överens om att det är du som är dålig.

Nä, men din mamma är det....

Min mamma dog för 3 månader sedan, hon var dålig som du säger men av cancer.

Medlem
Skrivet av Frezz0:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:

tyckte det första spelet var riktigt dåligt, dålig kontroll och känsla, tvåan var inte mycket bättre, kommer absolut inte prova trean.

DU är dålig!

Enligt undersökningar är en enig forskarkår överens om att det är du som är dålig.

Nä, men din mamma är det....

Min mamma dog för 3 månader sedan, hon var dålig som du säger men av cancer.

Så jävla convinient då. Och här sitter du och skämmer ut dig... Jag utgår från att din farsa avlider i samma stund som jag drar ett "farsa"-skämt också eller?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:

tyckte det första spelet var riktigt dåligt, dålig kontroll och känsla, tvåan var inte mycket bättre, kommer absolut inte prova trean.

DU är dålig!

Enligt undersökningar är en enig forskarkår överens om att det är du som är dålig.

Nä, men din mamma är det....

Min mamma dog för 3 månader sedan, hon var dålig som du säger men av cancer.

Så jävla convinient då. Och här sitter du och skämmer ut dig... Jag utgår från att din farsa avlider i samma stund som jag drar ett "farsa"-skämt också eller?

Tänk om det är sant och du sitter här och skämmer ut dig? Jag har många vänner vars mammor eller pappor avlidit.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:

tyckte det första spelet var riktigt dåligt, dålig kontroll och känsla, tvåan var inte mycket bättre, kommer absolut inte prova trean.

DU är dålig!

Enligt undersökningar är en enig forskarkår överens om att det är du som är dålig.

Nä, men din mamma är det....

Min mamma dog för 3 månader sedan, hon var dålig som du säger men av cancer.

Så jävla convinient då. Och här sitter du och skämmer ut dig... Jag utgår från att din farsa avlider i samma stund som jag drar ett "farsa"-skämt också eller?

Tänk om det är sant och du sitter här och skämmer ut dig? Jag har många vänner vars mammor eller pappor avlidit.

Ja, det vore ju självklart fruktansvärt okänsligt och klantigt av mig. Och blev jag bevisad om att det faktiskt va så det låg till skulle jag givetvis få krypa till korset och be om ursäkt. Det vore ju helt åt helvete faktiskt...självklart.

Men (och låt oss säga att jag tar en kalkylerad risk här...) jag tror inte ett skit på det.

Säg så här - jag ber om ursäkt för mammaskämtet, Frezz0 för forskarskämtet så låter vi det stå kvar vid att Frezz0 är dålig för att han trollar spel?

Deal?

Medlem
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Frezz0:

tyckte det första spelet var riktigt dåligt, dålig kontroll och känsla, tvåan var inte mycket bättre, kommer absolut inte prova trean.

DU är dålig!

Enligt undersökningar är en enig forskarkår överens om att det är du som är dålig.

Nä, men din mamma är det....

Min mamma dog för 3 månader sedan, hon var dålig som du säger men av cancer.

Så jävla convinient då. Och här sitter du och skämmer ut dig... Jag utgår från att din farsa avlider i samma stund som jag drar ett "farsa"-skämt också eller?

Tänk om det är sant och du sitter här och skämmer ut dig? Jag har många vänner vars mammor eller pappor avlidit.

Ja, det vore ju självklart fruktansvärt okänsligt och klantigt av mig. Och blev jag bevisad om att det faktiskt va så det låg till skulle jag givetvis få krypa till korset och be om ursäkt. Det vore ju helt åt helvete faktiskt...självklart.

Men (och låt oss säga att jag tar en kalkylerad risk här...) jag tror inte ett skit på det.

Säg så här - jag ber om ursäkt för mammaskämtet, Frezz0 för forskarskämtet så låter vi det stå kvar vid att Frezz0 är dålig för att han trollar spel?

Deal?

Först hoppar du på mig och säger att jag är dålig, helt utan anledning. sedan när jag försöker göra det hela lite mer lättsamt men ändå svara dig så kastar du skit på min Mamma som faktiskt dog av tjocktarms cancer för snart 4 månader sedan.
jag kan verkligen inte förstå varför du attackerar folk på nätet med ditt näthat utan att ha en aning om vilka dom är, baserat på en åsikt om ett spel. jag är en 36 årig två barns far som inte har gjort dig något över huvudtaget.

Av dina svar att döma är du inte mer än en 16 årig grabb som antagligen inte förstår bättre så jag bryr mig inte speciellt mycket, men du borde faktiskt fundera på hur du framstår även på "nätet"
Livet blir inte roligare för att man försöker ha en cool attityd på nätet, var som du är istället i alla lägen så kommer allt att bli bra.
nu glömmer vi och går vidare istället.

Mamma blev bara 56 år och var en vacker och mycket snäll kvinna.

123
Skriv svar