Nu kan du plöja åker med din MAC

Robot
Nu kan du plöja åker med din MAC

Lystring alla e-bönder, nu kan ni spela Farming Simulator 2013 på era Macbooks också.

#farming-simulator-2013, #quake


Medlem
Nu kan du plöja åker med din MAC

never gets old

Skribent
Skrivet av Ztreek:

Min dag. Du gjorde den.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

En sjukt rolig video

Medlem

"Plöja åker" om du förstår vad jag menar

Medlem

är det här kul? någon som spelar? Tror jag såg det låg som populär när det kom på steam iaf.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

är det här kul? någon som spelar? Tror jag såg det låg som populär när det kom på steam iaf.

Flashback har en 19 sidor lång tråd på spelet så då får man nog säga att det rimligt populärt faktiskt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Det är inte så dåligt, och tydligen är jag inte ensam om att tycka det: Det låg i mitten av topp 10 på försäljningslistan i flera veckor när det kom.

Medlem

Enligt uppgift är det väldigt populärt i Tyskland

Skribent
Skrivet av Mats Nylund:

Det är inte så dåligt, och tydligen är jag inte ensam om att tycka det: Det låg i mitten av topp 10 på försäljningslistan i flera veckor när det kom.

Värt att spana in då med andra ord?


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Mats Nylund:

Det är inte så dåligt, och tydligen är jag inte ensam om att tycka det: Det låg i mitten av topp 10 på försäljningslistan i flera veckor när det kom.

Värt att spana in då med andra ord?

Absolut, det är lite av ett 'troll spel' dock, det roliga är att flumma runt och göra dumma saker, hitta buggar m.m

väldigt populärt, säljer bra.

Medlem

nån som provat deathmatch-modden till detta?

Medlem
Skrivet av joary639:

är det här kul? någon som spelar? Tror jag såg det låg som populär när det kom på steam iaf.

Ja jag spelar detta och föregångaren och det är ett fantastiskt trivsamt spel helt utan action vilket i sin tur gör videon tillsammans med musiken förbannat kul. Menade du spelet så antar jag att du får vara en viss person för att uppskatta det men klarar du av 100 timmar av att titta på färg som torkar är detta spelet för dig

1
Skriv svar