Nytt Call of Duty kommer till hösten

Robot
Nytt Call of Duty kommer till hösten

Activision har avslöjat att ett nytt Call of Duty släpps i höst, men är oroliga för försäljningen.

#activision, #call-of-duty


Medlem
Nytt Call of Duty kommer till hösten

Varför ens göra nyhet av detta?

Medlem

Ett nytt CoD i år igen?! I höst utav alla årstider?!

Medlem

Var det någon som inte trodde det?

Medlem

Vad som helst men inte MW4!

Medlem
Medlem

Vågar man hoppas på ny grafikmotor?

Medlem

Dags att sluta mjölka denna serie. Efter första modernwarfare tycker jag bara att det har gått neråt...

Medlem

This just in, solen kommer stiga imorgon.

Moderator | Testpilot

Imo så var COD 2 och 4 mina favoriter. 5an var okej men en rak kopia av 4an med ett annat tema.

Efter det tycker jag faktiskt Black Ops spelen har varit roliga. Försöker i alla fall göra något annorlunda.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

"What a shocker!!"
- Said nobody ever

Hade varit mer chockerande om det inte kommit ett nytt cod spel i år.

Också känns det inte som om blops 2 precis släpptes?

Skribent
Skrivet av totte1015:

Varför ens göra nyhet av detta?

För att det är en av våra största spelserier, och personligen för att slå hål på alla som helst tvivel kring huruvida vi kommer få se nästa generations konsoler i år.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Det räcker. Det har varit samma spel sedan Call of Duty 2. Mellanmjölk.

Medlem

Man vill ju att detta inte skall fungera. Men vafan fifa funkar ju, så det är väl vad det är bara. Alla bryr sig inte så jävla mycket som en själv utan har annat att tänka på, tycker det är roligt med lite fräscht i favoritupplevelsen, nöjer sig med det och susar på något fik och snackar om annat än spel och får ha samlag med kvinnor med mera. Jag måste acceptera det som okej nu, det är dags.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Man vill ju att detta inte skall fungera. Men vafan fifa funkar ju, så det är väl vad det är bara. Alla bryr sig inte så jävla mycket som en själv utan har annat att tänka på, tycker det är roligt med lite fräscht i favoritupplevelsen, nöjer sig med det och susar iväg på något fik och snackar om annat än spel och får ha samlag med kvinnor med mera. Jag måste acceptera det som okej nu, det är dags.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Man vill ju att detta inte skall fungera. Men vafan fifa funkar ju, så det är väl vad det är bara. Alla bryr sig inte så jävla mycket som en själv utan har annat att tänka på, tycker det är roligt med lite fräscht i favoritupplevelsen, nöjer sig med det och susar på något fik och snackar om annat än spel och får ha samlag med kvinnor med mera. Jag måste acceptera det som okej nu, det är dags.

Fifa måste nästan släppas varje år med tanke på att spelare byter klubbar, dock så kunde ju det släppas som ett dlc men varför göra det när man kan ta 600 spänn för ett spel med 5 nyheter utöver lagbytena?

Medlem

Var väll rätt väntat att det skulle komma ett till

Är personligen riktigt trött på CoD just nu, det behövs rejält med nytänkande för att dra in mig i den serien igen


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Äntligen! Ett nytt bra CoD!!!

Eller vänta nu... hur var de nu?

Medlem

Äntligen!

Medlem

Kommer det en ny konsol till hösten så vill man ju ha ett bra lir att fläska på med Så gärna ett nytt CoD för mig


signatur

Jäh!

Medlem

Oh my, kul att de rör om i grytan och mixar upp saker lite... eller vänta.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Call fo duty tillverkare måste kunna mata sina familjer, köp spelet när det kommer!

Medlem

Finns redan DLC att köpa.

Medlem

Du hinner inte ens spela klart ena för det andra kommer ut, jobbigt för dem som spelar online, visst finns nog en del kvar på dem äldre cod spelen. Men ändå.

Medlem

Är väldigt intresserad hur CoD kommer se ut på de nya konsolerna, kanske äntligen gör spelen roliga igen.

Den som lever får se helt enkelt!
hoppas de skippar hitscan och kör på lite högre skilltak mekanismer

Medlem

Om dom gör Call of Duty: The Great War som utspelar sig under första världskriget köper jag det

Om dom gör Call of Duty: Rise of the South som utspelar sig under amerikanska inbördeskriget köper jag det

Om dom gör Call of Duty: Crimean Warfare som utspelar sig under Krimkriget köper jag det

Annars inte


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

MW-serien har alltid varit bättre än BO-serien, så det här ska bli intressant.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

ska ni inte göra en nyhet av att FIFA och NHL kommer, också?

Medlem

Med andra ord kommer deras spel se _ännu_ mer ut som skit nu när övriga utvecklare börja gå mot nextgen och de bygger vidare på "quake-motorn"?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar