Origin finns nu till Mac

Robot
Origin finns nu till Mac

EA:s digitala tjänst finns nu även tillgänglig för dig med en Apple-apparat.

#ea, #dragon-age-ii, #batman-arkham-city, #lego-harry-potter, #the-sims-3


Inaktiv
Origin finns nu till Mac

Köpte en Mac direkt när jag läste det här.

Medlem

Vi beklagar alla Mac-ägare, nu får ni dras med möget också

Medlem

Betyder detta att jag kan t.ex. spela Dragon Age 2 på min Mac om jag redan äger det till PC på Origin? Elller är EA för osköna för det?

Medlem

inga jättehits direkt förutom the sims då..

vad menar de...
använder sig varje månad?eller har 40mil reggade???

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

använder sig varje månad?eller har 40mil reggade???

Reggade. Men precis som Steam är väl default att klienten körs igång med Windows, vilket gör att många har den igång utan att de tänker på det.

Medlem
Skrivet av Johen:

Betyder detta att jag kan t.ex. spela Dragon Age 2 på min Mac om jag redan äger det till PC på Origin? Elller är EA för osköna för det?

Japp, det kan man!

Medlem
Skrivet av Griech:

Vi beklagar alla Mac-ägare, nu får ni dras med möget också

haha

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Ztreek:

använder sig varje månad?eller har 40mil reggade???

Reggade. Men precis som Steam är väl default att klienten körs igång med Windows, vilket gör att många har den igång utan att de tänker på det.

har för mig att origin inte gör det av default.

Medlem

Beklagar sorgen alla Mac-användare!

Hoppas de har kul med alla fyra spel som finns där. En helt ny värld öppnar sig...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Ztreek:

använder sig varje månad?eller har 40mil reggade???

Reggade. Men precis som Steam är väl default att klienten körs igång med Windows, vilket gör att många har den igång utan att de tänker på det.

Faktiskt så frågade Origin ifall man ville starta det vid uppstart under installationen, likadant med automatisk uppdatering för Origin självt.

Inaktiv
Skrivet av Preath:

Faktiskt så frågade Origin ifall man ville starta det vid uppstart under installationen, likadant med automatisk uppdatering för Origin självt.

Så är det. Kom inte riktigt ihåg hur det var när jag installerade.

Medlem

Nu fattas bara en kompatibel version till Linux Ubuntu

Medlem
Skrivet av henkile:

Nu fattas bara en kompatibel version till Linux Ubuntu

En universell Linux version skulle vara bättre, men jag antar att en version för Ubuntu inte skulle vara för dåligt(man kan ju alltid bygga om paketet)

phi
Medlem

Tack men nej tack.

Medlem

Nu kan inte alla Mac-användare säga att det inte finns några virus på Mac Nä men skoj att spelindustrin börjar röra sig mer och mer mot andra plattformar. Industrin har varit på tok för insnöad i Windows dom senaste 15 åren.

1
Skriv svar