GTA IV Live problem

Avstängd
GTA IV Live problem

Hej

Jag och min kompis ska köra gta iv multiplayer via live men när vi loggar in med våra live konto och den läser in dem så ska den uppdatera live vi tackar ja till det men sen efter när vi logga in efter updateringen alltså när man loggar in så efter försöker den och läsa in men sen ber den om en updatering jag höll på med detta i en halv timme och det händer samma sak hela tiden

Hjälp!
Tack i förhand!

Hade väldigt problem med Games for Windows Live på min kompis w8 dator.. hittade olika versioner hej vilt på vissa steam: gta IV forum som tillslut funkade. Problemet var att aldrig GFWL överhuvudtaget startade. medans man ändå kunde spela spelet men inte spara:crazy:

En liten anekdot bara tror inte du har samma problem


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Avstängd

Problemet för mig är ju att den frågar om uppdateringar hela tiden även om jag har uppdaterat jag försöker logga in på mitt hotmail konto men det bara frågar om updates hela tiden.

jag blir så tröt.

Medlem

Ladda ner denna: http://www.xbox.com/sv-SE/LIVE/PC/DownloadClient

Det funkar alltid för mig.


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Avstängd

Ska testa detta tips

Jag återkommer om det skulle vara problem

Avstängd

Efter jag har laddat ner och installerat det och startat och loggat in hur gör jag sen.

Avstängd

Hjälp

Det lyckas men det kommer fram en error

Om mitt internet typ.

Samma här nu..loggar in på min profil men det går inte att logga in på LIVE..det går med samma profil på 360 men inte på PC????


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar