Ansökan på Recention på Spel,Mod!

Medlem
Ansökan på Recention på Spel,Mod!

Jag skulle vilja att FZ kunde göra en recension på modden project reality. Folk förstår inte änn att modden är som ett vanligt ( riktigt bra spel )
Project reality har inte nått sitt mål (vers 1.0) de har bara nått 0.856, men jag vill visa folk att det finns en super bra mod till ett gammalt spel...

nämligen Battlefield 2.
Project reality
[www.realitymod.com]
kom tvåa på moddb.com i greatest mod of 2008

[lite info om Project reality]
Project reality siktar efter Realism på riktigt hög grad och har lyckats hitils. nästan alla testare och spelare av modden är väldigt nöjda. jag själv är bland typ 1700 spelare av modden som tycker den e såpas bra att de borde tillverka ett eget spel... ijallafall mer news kommer snart. Mvh Johan... ( snälla gör en recension )

Redaktör

Traditionellt sett recenserar vi inte moddar. Skälen är flera, t.ex. att det finns miljoner moddar, att de ofta är av betamodell och att allt skrivande kostar pengar och resurser. Jag säger inte att vi aldrig kommer testa saker som Project Reality, men det finns andra spel som vi prioriterar högre. Project Reality har har ju faktiskt fått en hel del utrymme på FZ, om än i nyhetsform.


signatur
1
Skriv svar