Gameplay från Wasteland 2

Robot
Gameplay från Wasteland 2

Över sjutton minuter inblick i Inxiles postapokalyptiska rollspel. Maffig genomgång så det förslår.

#inxile-entertainment, #wasteland-2


Medlem
Gameplay från Wasteland 2

Den skickade jag till er innan idag

Ser kick ass ut!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Ser ju helt underbart ut.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Har bara mobilen och den verkar inte funka på android. Någon som har en alternativ videolänk?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ohh shiny! Ser strålande ut, hoppas de kan ta sin tid och verkligen leverera!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Skall sägas om dom här Kickstarter-budgetarna, som man kan tro är drömsummor, att ett vanligt downloadable spel för 120 kr ofta har en budget på typ 5-15 miljoner dollar. Så dom här lyckade kickstarter kampanjerna ligger inte så jävla mycket i lä som man kan tro.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ja men visst!

Medlem

Awesomecake!!

Medlem

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen stängde jag av... Usch för Tur baserat.

Medlem

Har inte spelat Wasteland 1, men detta ser ju alldeles underbart ut. Lovar gott gott!


signatur

Have a good time!

Medlem

Underbart. Kommer bli ett garanterat köp!

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen stängde jag av... Usch för Tur baserat.

För att citera Ernst Kirchsteiger, "mm-mm-mmm-mmmmmmmm-mmmm"!

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen stängde jag av... Usch för Tur baserat.

Då är du inte den målgruppen Fargo och hans team vänder sig till.

För min del är det turbaserade stridssystemet det viktigaste i wastelands. Att plocka bort den och sen kalla det Wastelands 2 hade varit som att klistra på ett random smajl på en tavla och kalla det Mona Lisa.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag är imponerad.

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen stängde jag av... Usch för Tur baserat.

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen tittade jag vidare... Mums för Turordningsbaserat

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Jonrei:

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen stängde jag av... Usch för Tur baserat.

Då är du inte den målgruppen Fargo och hans team vänder sig till.

För min del är det turbaserade stridssystemet det viktigaste i wastelands. Att plocka bort den och sen kalla det Wastelands 2 hade varit som att klistra på ett random smajl på en tavla och kalla det Mona Lisa.

Nej tror inte det Har inte spelat Wasteland 1, så hade ingen aning om att det var turbaserat. Jag tycker om post-apokalyptiska spel och det var nog därför jag checkade på det här hehe. Jag ville inte verka låta som en douchebag när jag skrev mitt första inlägg. Därför ber jag om ursäkt utifall ni tog det som ett hat inlägg.

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Jonrei:

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen stängde jag av... Usch för Tur baserat.

Då är du inte den målgruppen Fargo och hans team vänder sig till.

För min del är det turbaserade stridssystemet det viktigaste i wastelands. Att plocka bort den och sen kalla det Wastelands 2 hade varit som att klistra på ett random smajl på en tavla och kalla det Mona Lisa.

Nej tror inte det Har inte spelat Wasteland 1, så hade ingen aning om att det var turbaserat. Jag tycker om post-apokalyptiska spel och det var nog därför jag checkade på det här hehe. Jag ville inte verka låta som en douchebag när jag skrev mitt första inlägg. Därför ber jag om ursäkt utifall ni tog det som ett hat inlägg.

Hehe nää...inte så jag menade Jag bara menade att du nog inte var rätt målgrupp helt enkelt

Skrivet av Woffen:
Skrivet av Jonrei:

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen stängde jag av... Usch för Tur baserat.

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen tittade jag vidare... Mums för Turordningsbaserat

http://www.wordans.com/wordansfiles/images/2011/11/16/108179/...

HAHA


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

så glad jag gav pengar till detta, nu är det bara den dryyga väntan.

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Jonrei:

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen stängde jag av... Usch för Tur baserat.

Då är du inte den målgruppen Fargo och hans team vänder sig till.

För min del är det turbaserade stridssystemet det viktigaste i wastelands. Att plocka bort den och sen kalla det Wastelands 2 hade varit som att klistra på ett random smajl på en tavla och kalla det Mona Lisa.

Nej tror inte det Har inte spelat Wasteland 1, så hade ingen aning om att det var turbaserat. Jag tycker om post-apokalyptiska spel och det var nog därför jag checkade på det här hehe. Jag ville inte verka låta som en douchebag när jag skrev mitt första inlägg. Därför ber jag om ursäkt utifall ni tog det som ett hat inlägg.

Wasteland 1 var föregångaren till Fallout. Det är jättemycket från Wasteland som finns i Fallout, t.ex. Brotherhood of Steel, Power Armour, etc. Sen kom andra snubbar och var med i Fallout 2. Och i Fallout 3 var det helt andra snubbar igen. Men originalsnubbarna gjorde Wasteland 1 och Fallout 1. Om du gillar Fallout, så bör du spela Wasteland 2. Det är originalsnubbarna som gjorde Wasteland 1 och Fallout 1 som gör detta spel. Wasteland 2 kommer att bli grymt.

CTI
Medlem

Awesome

Kommer bli ett bra Kickstarter år, många spel att inkassera.
Man skulle kunna säga Year Of The Nerd Is Here


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Åh! Det är så här jag tycker Fallout 3 skulle vara! Allt blir inte bättre bara för att man byter till 3D (ja ni fattar säkert)

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av CTI:

Awesome

Kommer bli ett bra Kickstarter år, många spel att inkassera.
Man skulle kunna säga Year Of The Nerd Is Here

Varje år är year of the nerd i spelbranschen. Och tacka fan för det!

Inaktiv

Ser lovande ut!


signatur

The definition of insanity?

k3m
Medlem
Skrivet av Jonrei:

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen stängde jag av... Usch för Tur baserat.

Det kan finnas ett val i Wasteland 2 att spela det i realtid. Det valet finns i Fallout 1o2. Även i Baldurs gate 2 kan man välja att spela i realtid samt turordning.

Så räkna inte bort Wasteland 2 än.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Jonrei:

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen stängde jag av... Usch för Tur baserat.

Det kan finnas ett val i Wasteland 2 att spela det i realtid. Det valet finns i Fallout 1o2. Även i Baldurs gate 2 kan man välja att spela i realtid samt turordning.

Så räkna inte bort Wasteland 2 än.

I fallout 1 och 2 ja..men detta är inte fallout.
Nej han skulle inte lägga in realtid. Det har han sagt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

k3m
Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Jonrei:

Kollar några minuter på videon och sen när de kommer till combat delen stängde jag av... Usch för Tur baserat.

Det kan finnas ett val i Wasteland 2 att spela det i realtid. Det valet finns i Fallout 1o2. Även i Baldurs gate 2 kan man välja att spela i realtid samt turordning.

Så räkna inte bort Wasteland 2 än.

I fallout 1 och 2 ja..men detta är inte fallout.
Nej han skulle inte lägga in realtid. Det har han sagt.

Jag skrev "det kan finnas". Men tack, och nu vet jag att den möjligheten saknas. Vilket är tråkigt!

Medlem

Ser riktigt trevligt ut.

k3m
Medlem

Det här kallar jag trailer och det såg fantastiskt ut.

Medlem

villhavillhavillhavillhavillhavillhaaaa!!

12
Skriv svar