Mördande teaser från Square Enix
Murdered: Soul Suspect är ett kommande lir från studion som handlar om att lösa det kanske svåraste fallet någonsin. What is this, we dont even...
#square-enix, #murdererd-soul-suspect
Om man luskar lite så får man fram en sida som är
http://murdered.com/evidence/ och lösenordet är "ronan" som var "den som skickade" till Kotaku. Man får en zip fil innehållande en ingame screenshot för det.
DegJ skrev:
http://murdered.com/evidence/ och lösenordet är "ronan" som var "den som skickade" till Kotaku. Man får en zip fil innehållande en ingame screenshot för det.
___________
Snyggt om de nu är ingame. Men man undrar varför screens numera ibland börjat visa gröna och röda kontraster som om det halvt imiterar 3D-anpassat... hmm. (handen & dörren).
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
DegJ skrev:
http://murdered.com/evidence/ och lösenordet är "ronan" som var "den som skickade" till Kotaku. Man får en zip fil innehållande en ingame screenshot för det.
___________
Snyggt om de nu är ingame. Men man undrar varför screens numera ibland börjat visa gröna och röda kontraster som om det halvt imiterar 3D-anpassat... hmm. (handen & dörren).
chromatic aberration
Aah.. så är det nog, fånigt att imitera kameralinser (om de nu inte skulle föreställa just det).
Lens distortion, edge blur, chromatic aberration, motion blur, grain är alla "defekter" från kameror som man brukar tillämpa på saker man skapar digitalt för att det ska se ut som att det är filmat med en riktig kamera. Varför göra något se "sämre" ut? För att man är van att det ser ut så helt enkelt
Sen var det lite väl pådraget med CA på den där bilden imo.