Nytt Call of Duty kommer till hösten

Medlem

Detta börja likna Telltale Games episodformat...

Medlem
Skrivet av Aledwarf:

Detta börja likna Telltale Games episodformat...

Dålig liknelse... speciellt med tanke på att Telltale inte kräver 600kr per episod..

Medlem

Som jag tycker var black ops och black ops 2 bra + MW. Resten är det många i communityn kallar: Skit


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Det räcker. Det har varit samma spel sedan Call of Duty 2. Mellanmjölk.

haha what? mellamjölk? Visst dom mjölkar sönder spelserien men mw1, mw2, mw3, cod WaW, blops 1 och blops 2 är så långt ifrån vad cod 2 var så varför säga det har varit samma sedan det? Jag börjar undra om du ens spelat cod 2 när du lägger ut en sådan dum kommentar.

Medlem

Jag kommer vara ett objekt att hata nu om man utgår får alla cod haters, men jag tänker då sponsra activision genom att köpa detta cod. Jag gillar cod spelen, jag skiter i att det är liknande saker i alla. Jag gillar dom och kommer vara en av dom som tänker plåga er genom att ge dom pengar så dom kan göra fler cod mohahhaha! Ibland är det härligt att vara ett svin på Fz sidan

Medlem

Snälla! Ge mig ett CoD 2! inga perks inga "special saker" Bara pang pang i MP!

Medlem
Skrivet av Aero:

Snälla! Ge mig ett CoD 2! inga perks inga "special saker" Bara pang pang i MP!

Well köp gamla goda cod 2 då. Folk spelar det ännu bara så du vet, var inte länge sedan jag installerade och spelade det mot folk. Kanske för ca 2 månader sedan om jag inte minns helt fel.

Geeks Gaming
Medlem

Alla gnäller vi men utan att vi vet ordet av så...så ligger spelet i våra postlådor Helt fantastiskt...NOT

Medlem
Skrivet av hobbbe3:

Alla gnäller vi men utan att vi vet ordet av så...så ligger spelet i våra postlådor Helt fantastiskt...NOT

Det kommer knappast ligga i brevlådan, finns bättre spel att lägga pengarna på

Medlem

Det är ju bra att de nästan hinner släppa ett spel innan de tillkännagiver nästa spel i serien!

Skämt åsido. Håller med föregående skribenter, denna serie börjar bli extremt utmjölkad...

Medlem

Bah, Cod fungerar inte längre oavsett hur mycket man anstränger sig för att spela. Black Ops 2 skaffade jag enbart för kampanjen och zombie läget, körde igenom kampanjen en gång och zombieläget i ca 25 timmar innan intresset dog. Multiplayern var helt värdelös, var precis som MW3...allt det lilla som skillde de Treyarch utvecklade spelen från IW är helt borta i MP...

Blir inge mer Cod köp, oavsett om kampanjen och zombie/spec ops är roligt eller ej, när man spelat klart de lägena så bjuder MP inte på ett skit


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Aero:

Snälla! Ge mig ett CoD 2! inga perks inga "special saker" Bara pang pang i MP!

Håller med, så ett spel ska va cod 4 var också okay om man körde med PCW mod!

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Vågar man hoppas på ny grafikmotor?

TROR att BO2 var det sista spelet med den motorn, tog inga FZ up det för ett tag sen? att motorn e typ 7 år gammal osv

Medlem

lägg ner nu......

Äntligen!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är det sant??? Jag är helt tagen på sängen av att det kommer ett nytt COD i år igen!?
Tycker det är på tiden att dom revolutionerar serien med lite nytänkande (läs ny motor), dedikerade rankade servrar och ett WW2-tema av rang!

Medlem
Skrivet av Decubal:

Dags att sluta mjölka denna serie. Efter första modernwarfare tycker jag bara att det har gått neråt...

varför sluta mjölka när det säljer?
alla som köper spelet bordde inte köpa varje cod som kommer ut, så dom fattar att vi är trötta pådet vill se något nytt än ett nytt vapen i varje nytt spel.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Gta 5 < Nytt Call Of Duty!

Medlem
Skrivet av Javas:

Bah, Cod fungerar inte längre oavsett hur mycket man anstränger sig för att spela. Black Ops 2 skaffade jag enbart för kampanjen och zombie läget, körde igenom kampanjen en gång och zombieläget i ca 25 timmar innan intresset dog. Multiplayern var helt värdelös, var precis som MW3...allt det lilla som skillde de Treyarch utvecklade spelen från IW är helt borta i MP...

Blir inge mer Cod köp, oavsett om kampanjen och zombie/spec ops är roligt eller ej, när man spelat klart de lägena så bjuder MP inte på ett skit

Nu spelar inte jag CoD, men du fick ut ca 25 timmar från enbart zombie-läget? Hur ofta får man ut så mycket speltid på ett spel i dagens läge? Får jag ut 25+ timmar på ett spel så skulle väl jag vilja påstå att mina pengar var väl investerade

Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Javas:

Bah, Cod fungerar inte längre oavsett hur mycket man anstränger sig för att spela. Black Ops 2 skaffade jag enbart för kampanjen och zombie läget, körde igenom kampanjen en gång och zombieläget i ca 25 timmar innan intresset dog. Multiplayern var helt värdelös, var precis som MW3...allt det lilla som skillde de Treyarch utvecklade spelen från IW är helt borta i MP...

Blir inge mer Cod köp, oavsett om kampanjen och zombie/spec ops är roligt eller ej, när man spelat klart de lägena så bjuder MP inte på ett skit

Nu spelar inte jag CoD, men du fick ut ca 25 timmar från enbart zombie-läget? Hur ofta får man ut så mycket speltid på ett spel i dagens läge? Får jag ut 25+ timmar på ett spel så skulle väl jag vilja påstå att mina pengar var väl investerade

Jag har spelat CoD: Black Ops MP i 300 timmar, MW3 MP i 330 timmar, och har 100 timmar MP på Black Ops II

Det är kul att spela mot folk som tycker de är duktiga, och jaga campare.

Call of Duty är Call of Duty, underhållande och ingen man ska ta på för stort allvar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Javas:

Bah, Cod fungerar inte längre oavsett hur mycket man anstränger sig för att spela. Black Ops 2 skaffade jag enbart för kampanjen och zombie läget, körde igenom kampanjen en gång och zombieläget i ca 25 timmar innan intresset dog. Multiplayern var helt värdelös, var precis som MW3...allt det lilla som skillde de Treyarch utvecklade spelen från IW är helt borta i MP...

Blir inge mer Cod köp, oavsett om kampanjen och zombie/spec ops är roligt eller ej, när man spelat klart de lägena så bjuder MP inte på ett skit

Nu spelar inte jag CoD, men du fick ut ca 25 timmar från enbart zombie-läget? Hur ofta får man ut så mycket speltid på ett spel i dagens läge? Får jag ut 25+ timmar på ett spel så skulle väl jag vilja påstå att mina pengar var väl investerade

För mig är 25 timmar väldigt lite om man ska ha valuta för pengarna. Har ca 360 timmar i BF3 och det är valuta för pengarna

Medlem
Skrivet av Styggve:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Javas:

Bah, Cod fungerar inte längre oavsett hur mycket man anstränger sig för att spela. Black Ops 2 skaffade jag enbart för kampanjen och zombie läget, körde igenom kampanjen en gång och zombieläget i ca 25 timmar innan intresset dog. Multiplayern var helt värdelös, var precis som MW3...allt det lilla som skillde de Treyarch utvecklade spelen från IW är helt borta i MP...

Blir inge mer Cod köp, oavsett om kampanjen och zombie/spec ops är roligt eller ej, när man spelat klart de lägena så bjuder MP inte på ett skit

Nu spelar inte jag CoD, men du fick ut ca 25 timmar från enbart zombie-läget? Hur ofta får man ut så mycket speltid på ett spel i dagens läge? Får jag ut 25+ timmar på ett spel så skulle väl jag vilja påstå att mina pengar var väl investerade

För mig är 25 timmar väldigt lite om man ska ha valuta för pengarna. Har ca 360 timmar i BF3 och det är valuta för pengarna

Har man ändock lagt ner 25+ timmar på ett spel, så kan man ju inte tyckt att det var dåligt.

Medlem

Jag är helt för nya CoD spel, men jag hoppas mest på att de går tillbaka till WW2, eller varför inte WW1

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Javas:

Bah, Cod fungerar inte längre oavsett hur mycket man anstränger sig för att spela. Black Ops 2 skaffade jag enbart för kampanjen och zombie läget, körde igenom kampanjen en gång och zombieläget i ca 25 timmar innan intresset dog. Multiplayern var helt värdelös, var precis som MW3...allt det lilla som skillde de Treyarch utvecklade spelen från IW är helt borta i MP...

Blir inge mer Cod köp, oavsett om kampanjen och zombie/spec ops är roligt eller ej, när man spelat klart de lägena så bjuder MP inte på ett skit

Nu spelar inte jag CoD, men du fick ut ca 25 timmar från enbart zombie-läget? Hur ofta får man ut så mycket speltid på ett spel i dagens läge? Får jag ut 25+ timmar på ett spel så skulle väl jag vilja påstå att mina pengar var väl investerade

Mjo, du har en poäng. Jag känner att jag fått ut bra speltid, men jag blev så jäkla besviken på MP delen och i slutändan är det läget jag vill få ut mest av när det gäller Cod.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Call of Obvious....

Medlem

Call of Duty: Karting

Medlem

Gör fienderna färre och smartare så kan det nog bli bra. Serious-Sam-upplägget är så fruktansvärt trist att CoD idag knappt känns som ett riktigt fps.

12
Skriv svar