Jobbigaste motståndaren i FIFA?

Medlem
Jobbigaste motståndaren i FIFA?

Jag skapar mest den här tråden för att berätta om min jobbiga motståndare. Känner att jag måste dela min irritation någon stans. So here it goes!
I början trodde jag bara han var kass på att försvara, eftersom jag kom till målchans så enkelt. Men efter ett tag märkte jag att så fort jag kom i närheten av en möjlighet så rusade han ut med sin målvakt. "Okej, pucko" tänkte jag. "Skyll dig själv när du blir utklassad". Det värsta var ju bara att han blev inte det. Så fort jag fick målchans och han rusade, så sköt ju jag i ren panik. Antingen vanligt skott eller en crossboll. Antingen felriktad, för lite kraft, eller så räddade han bollen, eftersom han hann komma så nära innan jag sköt. Matchen slutade 2-2 och det var den ända jag någonsin spelade mot honom.

Men när jag ändå skriver så kan jag passa på att fråga er andra om era mest irriterande motståndare i FIFA? Eller vilket spel som helst för den delen. Alltid kul att läsa!

Inaktiv

Dead or Alive 4, på Survival mode.

Man slåss mot datorn och försöker få 100 K.O. utan att bli spöad själv.
Ju högre siffra man når desto oftare kontrare de dina attacker.

Efter 25-30 minuters kämpande har man äntligen över 80 K.O:s
och det är från och med som datorn blir helt galen och kontrar, blockar eller sidsteppar alla dina säkra attacker.
De räcker med två, tre kontringar för att man skall behöva börja om ifrån början.

Jag har försökt 8-10 gånger utan att lyckas.
Enormt frustrerande.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

phi
Medlem

Cooller i Q3.

Känns som att man håller på att "kvävas" under hela matchen. Han har grym map control och bra aim samtidigt som han är väldigt strategisk och lämnar få tillfällen att göra något på. Man springer ofta runt med lite hälsa, lite armor och det finns ingenting att plocka upp.

Av dom pro's som jag spelat mot så är han i särklass den jobbigaste.

1
Skriv svar