Wolfenstein- och Legacy of Kain-domäner registrerade

Robot
Wolfenstein- och Legacy of Kain-domäner registrerade

Square Enix verkar ha något bubblande i Legacy of Kain-grytan och mer gör gällande att ZeniMax Sweden slipar på ett nytt Wolfenstein.

#crystal-dynamics, #zenimax-sweden, #zenimax-media, #square-enix


k3m
Medlem
Wolfenstein- och Legacy of Kain-domäner registrerade

Trevliga nyheter!

Medlem

Tänk om man kunde få en klassisk shooter med samma känsla som RTCW!
Ingen jävla regen och skit som 3 vapen i taget!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Faen va gött, Legacy of kain spelen saknar jag:D

Medlem
Skrivet av Gaara:

Faen va gött, Legacy of kain spelen saknar jag:D

Jag saknar tiderna då man hade ett vapen för varje nummer på tangentbordet. Så trist att bara få ha två.

Medlem

Soul Reaver, det enda exemplet där vampyrer är coola.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Det skulle vara riktigt trevligt med ett nytt Legacy of Kain spel. Helst Soul Reaver dock.

Medlem

Tänk er ett nytt Legacy of Kain spel med Square Enix next gen grafikmotor <3

k3m
Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Gaara:

Faen va gött, Legacy of kain spelen saknar jag:D

Jag saknar tiderna då man hade ett vapen för varje nummer på tangentbordet. Så trist att bara få ha två.

Exakt! Det är inte så att allt annat är logiskt i spelen, vilket jag också tycker är tråkigt.

Medlem

Ett nytt Legacy of Kain gör mig både lyrisk och Livrädd. Jag vet att bl.a. Tony Jay (the elder god) inte längre är med oss och jag har även för mig att storyförfattaren har vandrat vidare till andra projekt också och hur ballt det än vore att se det med ny grafik så står och faller LoK med dess story, VA och atmosfär.

Medlem
Skrivet av dotque:

Tänk om man kunde få en klassisk shooter med samma känsla som RTCW!
Ingen jävla regen och skit som 3 vapen i taget!

Precis, det senaste Wolfenstein var inget mer än en skamfläck. Har hållit tummarna för ett Wolfenstein i sann RTCW-stil, hoppas dom leverar den här gången


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:
Skrivet av dotque:

Tänk om man kunde få en klassisk shooter med samma känsla som RTCW!
Ingen jävla regen och skit som 3 vapen i taget!

Precis, det senaste Wolfenstein var inget mer än en skamfläck. Har hållit tummarna för ett Wolfenstein i sann RTCW-stil, hoppas dom leverar den här gången

Låt oss hoppa på det.

Medlem

Bloody omen legacy of kain var pissigt jävla kul, svårt oxo

Medlem

Delar dina tankar fullständigt Duffelbag! Men just Tony Jay känns, även om det smärtar, som att man kan ersätta, typ med Peter O Toole eller liknande. Så länge dom har nån slags in loving memory of i creditslistan för att liksom få ett riktigt avslut.
Storyförfattaren undrar jag om du menar Amy Hennig, hon som nu är hos Naughty Dog och ansvarar för Uncharted serien. Också synd, men det kan nog gå bra ändå *peppar* *peppar*. Ser framemot en första fläskig CGI-trailer som Square Enix gav Deus Ex och Tomb Raider!

Medlem

JA! Ett nytt LoK! Jag har väntat så länge!

Ska bli intressant att se vem dom ersätter Tony Jay med.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Gaara:

Faen va gött, Legacy of kain spelen saknar jag:D

Jag saknar tiderna då man hade ett vapen för varje nummer på tangentbordet. Så trist att bara få ha två.

Tangentbord lol, dessa spel ska spelas med handkontroll

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av purjo:
Skrivet av Gaara:

Faen va gött, Legacy of kain spelen saknar jag:D

Jag saknar tiderna då man hade ett vapen för varje nummer på tangentbordet. Så trist att bara få ha två.

Tangentbord lol, dessa spel ska spelas med handkontroll

Det var riktat åt wolfenstein och shooters i allmänhet, har dock för mig att man fick ha massa vapen i förra wolfenstein men det sög ju ändå så spelar föga roll.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av purjo:
Skrivet av Gaara:

Faen va gött, Legacy of kain spelen saknar jag:D

Jag saknar tiderna då man hade ett vapen för varje nummer på tangentbordet. Så trist att bara få ha två.

Tangentbord lol, dessa spel ska spelas med handkontroll

Just nu önskar jag att jag kunde ta bort din post eller downvota för den kommentaren den finns inte...

podbots på kontroller spela wolfenstein you kidding me right?

som 2 helt olika spel när ska folk bakom konsolerna förstå iden och charmen med mus och tangebord och syftet bakom spelen.

Det går ej att ha alla fps spel på konsol

Om inte du vill ha nerdummade spel med aoe rocketlaunchers där du inte ens behöver få fullträff för 1shotta eller killstreaks

5 pc spelare emot 5 konsol nissar i skillbaserade spel hade blivit 100000000000000000000000000000000000000000000 - 0 till pc

ni har ju erat cod och halo? och massa andra

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av purjo:
Skrivet av Gaara:

Faen va gött, Legacy of kain spelen saknar jag:D

Jag saknar tiderna då man hade ett vapen för varje nummer på tangentbordet. Så trist att bara få ha två.

Tangentbord lol, dessa spel ska spelas med handkontroll

Just nu önskar jag att jag kunde ta bort din post eller downvota för den kommentaren den finns inte...

podbots på kontroller spela wolfenstein you kidding me right?

som 2 helt olika spel när ska folk bakom konsolerna förstå iden och charmen med mus och tangebord och syftet bakom spelen.

Det går ej att ha alla fps spel på konsol

Om inte du vill ha nerdummade spel med aoe rocketlaunchers där du inte ens behöver få fullträff för 1shotta eller killstreaks

5 pc spelare emot 5 konsol nissar i skillbaserade spel hade blivit 100000000000000000000000000000000000000000000 - 0 till pc

ni har ju erat cod och halo? och massa andra

Nu snackade jag om Legacy of kain, inte wolfenstein,
Men ja CoD och Halo är mycket bättre/roligare än Wolfenstein

Medlem

Legacy of Kain Blood Omen <3

Medlem

Åh! Mer Legacy of Kain!!!!! <3<3<3<3<3!!!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av purjo:
Skrivet av Gaara:

Faen va gött, Legacy of kain spelen saknar jag:D

Jag saknar tiderna då man hade ett vapen för varje nummer på tangentbordet. Så trist att bara få ha två.

Tangentbord lol, dessa spel ska spelas med handkontroll

Just nu önskar jag att jag kunde ta bort din post eller downvota för den kommentaren den finns inte...

podbots på kontroller spela wolfenstein you kidding me right?

som 2 helt olika spel när ska folk bakom konsolerna förstå iden och charmen med mus och tangebord och syftet bakom spelen.

Det går ej att ha alla fps spel på konsol

Om inte du vill ha nerdummade spel med aoe rocketlaunchers där du inte ens behöver få fullträff för 1shotta eller killstreaks

5 pc spelare emot 5 konsol nissar i skillbaserade spel hade blivit 100000000000000000000000000000000000000000000 - 0 till pc

ni har ju erat cod och halo? och massa andra

Nu snackade jag om Legacy of kain, inte wolfenstein,
Men ja CoD och Halo är mycket bättre/roligare än Wolfenstein

jag förstår du vill ha noobspel och tycker dom är bra för du får kills du annars aldrig skulle få

1
Skriv svar