Inaktiv
Tipstack?

Om denna tråd ligger i fel forum ber jag om ursäkt

Men folk blir upprörda varje gång en nyhet läggs in och de inte har fått tipstack.

Det känns lite för löjligt och då börjar man undra ifall det finns någon vettig anledning bakom detta.

Tjänar man någonting på att bli tackad för tipstack, typ tillgång till nya avdelningar eller något eller är det bara... barnsliga?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Man tjäner "Gibbpoäng". Om du går in på "min profil" > "status" så ser du poängen där. Vet inte vad man kan göra av dem.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Om man nu skulle gnälla på att man inte fått tipstack när man skickat in en nyhet dagen innan och dom gjort en nyhet om det dagen efter så tycker jag definitivt inte att det är barnsligt. Speciellt om man skickat in det många daaaagar innan.
Men jag gjorde någon tråd för ganska länge sen, där John sa att dom hade slutat med det för tillfället men att dom senare skulle börja med det igen. Men bara några dagar efter fick folk tipstack ändå, så jag blev lite förvirrande.


signatur

Wai

Medlem

Tänkte precis starta en tråd om detta. Jag slutade med att tipsa för flera månader sen då jag alltid tipsade sidan om många, många nyheter. Vissa av nyheterna kom upp några timmar efter tipset, vissa några dagar efter tipset - men endast några få nyheter hade tipstack till mig. (3 på en period på 2-3 år)

Det suger.

Kanske är det så att fz är dåliga på att hitta nyheter själva och om de skulle ge tipstack åt alla som förtjänar ett tipstack skulle det ALLTID stå tipstack till någon.

Skägg.
10 Chambers

Vi ska bli bättre med tipstacken, den saken är klar. Om det är någon tröst är det aldrig frågan om vi medvetet struntar i att lägga in namnet i nyheten, så arroganta är vi inte. Det handlar snarare om stress och att vi glömt att titta i mailen innan vi börjar skriva dagens nyheter.


signatur
Inaktiv
Skrivet av spiken:

Vi ska bli bättre med tipstacken, den saken är klar. Om det är någon tröst är det aldrig frågan om vi medvetet struntar i att lägga in namnet i nyheten, så arroganta är vi inte. Det handlar snarare om stress och att vi glömt att titta i mailen innan vi börjar skriva dagens nyheter.

Kanske är bara jag men jag vill hellre ha fler och mer välskrivna nyheter än tipstack.

Lägg inte fokus på fel saker nu


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Jag (och många andra) vill ha snabbare nyheter.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Själv kollar jag inte alltid av tipsmailen innan jag skriver nyheter... den använder jag främst till hjälp de dagar då jag inte hittar så mycket eget material och behöver tips. Lovar att försöka kolla av den oftare i alla fall!

Zelaxe:
Att ni Nukem-pojkar bara orkar.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Zelaxe:
Att ni Nukem-pojkar bara orkar.

Vi orkar för att vi vill ha ett bättre FZ.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Berömvärd motivering förvisso!

1
Skriv svar