Lär dig mer om Starcraft II: Heart of The Swarm

Robot
Lär dig mer om Starcraft II: Heart of The Swarm

En ny film har släppts där Blizzard går igenom vad som är nytt med Heart of The Swarm.

#starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #blizzard


Inaktiv
Lär dig mer om Starcraft II: Heart of The Swarm

RMAH och skräploot typ?

Medlem

Ser ju ut som att det kommer att bli riktigt fint ju.

Medlem

Nej tack Blizzard, ni kan behålla er mjölk..

Medlem

"Fyra stegs programmet" för nya spelare känns ju så där, vet inte hur mycket det kommer hjälpa egentligen.
Känns ju snarare som att det bara kommer spelas ett par olika strategier på "låg nivå".

Ett level/XP system för varje armé/ras är ju alltid lite små kul, satt fanns ju en "mini version" av detta i DoW:Retribution som vid vissa levels ändrade utseende vissa trupper.
Visst, det är ju inget som kommer vända upp och ner på världen men jag tycker ändå det är kul att få en liten kaka för de där timmarna man lagt ner i ett spel.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Nej tack Blizzard, ni kan behålla er mjölk..

Mjo, Blizzard mjölkar verkligen Starcraft som fan alltså.

Medlem

Ser fram emot att få spela SP som in i helvete!

Medlem
Skrivet av Buio:

RMAH och skräploot typ?

Hahahah lägg ner.

Medlem

Tycker det funkar skitbra, har provat kört igenom training för att kolla hur det är, det är väldigt pedagogiskt och kan nog vara bra för nya spelare.. har kört endel mot ai för att kolla hur den funkar också och det är rätt kul. AIn har blivit bra mycket bättre och kör mer olika strats än vad dom kör i Wings of liberty. Unranked är också jävligt skönt när man bara vill slöspela och prova lite nya enheter och whatnots utan att behöva oroa sig för att tappa ranks i ladder. XP systemet är också grymt, tycker det är schysst med lite unlocks och att man känner att man vinner något på en 40 min lång match som man till slut förlorar..
Bara bra grejer än så länge imo.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Sviskon:

Nej tack Blizzard, ni kan behålla er mjölk..

Mjo, Blizzard mjölkar verkligen Starcraft som fan alltså.

Tror inte han riktigt har förstått innebörden av det ordet....

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Nej tack Blizzard, ni kan behålla er mjölk..

Ja jag hålla verkligen med, tre år är på tok för ofta....

Jag gillar dessutom mjölk!

Medlem
Skrivet av Gamer_of_rage:
Skrivet av Sviskon:

Nej tack Blizzard, ni kan behålla er mjölk..

Ja jag hålla verkligen med, tre år är på tok för ofta....

Jag gillar dessutom mjölk!

Protoss och Zerg kampanjerna var ju menade att vara inkluderade i originalutgåvan av spelet, liksom massa nya enheter som också blev kapat under den sista utvecklingstiden, just för att Blizzard kom på att de kunde mjölka er på 3x pengarna om de delade upp skiten, plus de får mer tid att rulla tummarna på arbetstid...

Bara för att blizzard är slöa som få att släppa saker, betyder ju inte att de inte mjölkar...

Medlem
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Gamer_of_rage:
Skrivet av Sviskon:

Nej tack Blizzard, ni kan behålla er mjölk..

Ja jag hålla verkligen med, tre år är på tok för ofta....

Jag gillar dessutom mjölk!

Protoss och Zerg kampanjerna var ju menade att vara inkluderade i originalutgåvan av spelet, liksom massa nya enheter som också blev kapat under den sista utvecklingstiden, just för att Blizzard kom på att de kunde mjölka er på 3x pengarna om de delade upp skiten, plus de får mer tid att rulla tummarna på arbetstid...

Bara för att blizzard är slöa som få att släppa saker, betyder ju inte att de inte mjölkar...

Nja ser inte det som mjölkning så länge de två kommande spelen är lika kompletta som det första.

Medlem
Skrivet av Gamer_of_rage:
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Gamer_of_rage:
Skrivet av Sviskon:

Nej tack Blizzard, ni kan behålla er mjölk..

Ja jag hålla verkligen med, tre år är på tok för ofta....

Jag gillar dessutom mjölk!

Protoss och Zerg kampanjerna var ju menade att vara inkluderade i originalutgåvan av spelet, liksom massa nya enheter som också blev kapat under den sista utvecklingstiden, just för att Blizzard kom på att de kunde mjölka er på 3x pengarna om de delade upp skiten, plus de får mer tid att rulla tummarna på arbetstid...

Bara för att blizzard är slöa som få att släppa saker, betyder ju inte att de inte mjölkar...

Nja ser inte det som mjölkning så länge de två kommande spelen är lika kompletta som det första.

Då är min slutsats att vi har väldigt delade meningar när det kommer till benämningen komplett.

Jag, till skillnad från dig, anser att en bantad remake av originalet, med bara en kampanj och färre enheter, inte uppfyller de kriterier som krävs för att det ska klassas som "komplett".

1
Skriv svar