Vad händer i Fragzone imorgon?

Robot
Vad händer i Fragzone imorgon?

De tredje avsnittet dyker upp om mindre än 24 timmar och handlar om detta...


Medlem
Vad händer i Fragzone imorgon?

Ajajaj

Inaktiv

Å nej inte mer till kvinnokmpsdebatten?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Å nej inte mer till kvinnokmpsdebatten?

Tycker det är bra att det tas upp även i video form

Moderator | Testpilot
Skrivet av BelLamron:
Skrivet av Vincent_graymore:

Å nej inte mer till kvinnokmpsdebatten?

Tycker det är bra att det tas upp även i video form

Samma tjafs helatiden som inte kommer någonvart. Gillar du inte spelet som skaparna ger dig så spela inte spelet. De valde att göra spelet så och mer kan man inte göra.

Jävla gnäll.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Härliga avsnitt! Taggar! HYPAR!

Medlem

Vill se arma 3!


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Samma tjafs helatiden som inte kommer någonvart. Gillar du inte spelet som skaparna ger dig så spela inte spelet. De valde att göra spelet så och mer kan man inte göra.

Jävla gnäll.

Gillar du inte tjafs om jämställdhet så kolla inte på videon.

Jävla gnäll.

Medlem
Moderator | Testpilot
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Samma tjafs helatiden som inte kommer någonvart. Gillar du inte spelet som skaparna ger dig så spela inte spelet. De valde att göra spelet så och mer kan man inte göra.

Jävla gnäll.

Gillar du inte tjafs om jämställdhet så kolla inte på videon.

Jävla gnäll.

Var inte riktigt det jag menade. Pratade bara om ämnet i säg om det tas upp.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Känns som FZ ta en politikställning, vilket känns skit....inget man vill läsa om på en gamingsida...


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag ser fram emot programmet


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av BelLamron:
Skrivet av Vincent_graymore:

Å nej inte mer till kvinnokmpsdebatten?

Tycker det är bra att det tas upp även i video form

Samma tjafs helatiden som inte kommer någonvart. Gillar du inte spelet som skaparna ger dig så spela inte spelet. De valde att göra spelet så och mer kan man inte göra.

Jävla gnäll.

Men de är här för att prata om spel..? Om de inte gillar spelet på grund av en anledning så ska väl den framföras? Om de så är det grafiska, kontrollen eller handlingen..??? eller?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av WarpGuN:

Känns som FZ ta en politikställning, vilket känns skit....inget man vill läsa om på en gamingsida...

Vi tar upp intressanta diskussioner och tänker inte backa bara för att de två sidorna står väldigt långt ifrån varandra.


signatur
Skribent

Är det politik att inte diskriminera nu?


signatur

I am the black wizards.

Moderator | Testpilot
Skrivet av joary639:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av BelLamron:
Skrivet av Vincent_graymore:

Å nej inte mer till kvinnokmpsdebatten?

Tycker det är bra att det tas upp även i video form

Samma tjafs helatiden som inte kommer någonvart. Gillar du inte spelet som skaparna ger dig så spela inte spelet. De valde att göra spelet så och mer kan man inte göra.

Jävla gnäll.

Men de är här för att prata om spel..? Om de inte gillar spelet på grund av en anledning så ska väl den framföras? Om de så är det grafiska, kontrollen eller handlingen..??? eller?

Du läser ju helt fel. Jag menar folk som stör sig på just ämnet. GIllar man inte ämnet, spelar spelet (medveten att sådant finns där) och klagar ändå så får man skylla sig själv. Börja läsa texter 2-3 gånger i framtiden innan du börjar skriva så slipper det bli missförstånd.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Är det politik att inte diskriminera nu?

genom att bjuda in en vänsterextremist att skriva på fz.se, svar ja


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Johan Olander:

Är det politik att inte diskriminera nu?

genom att bjuda en in vänsterextremist att skriva på fz.se, svar ja

Fast Warpgun, det blir ju svårt att diskutera med dig om du kallar Thomas Arnroth för vänsterextremist.


signatur
Medlem

Ska bli ett intressant avsnitt Hoppas att ni tar upp att det finns en hel del kvinnor på Development-teams *sneglar på CCP och EvE-online* , så att ni inte bara tittar på / pratar om högt uppsatta jobb.

Kommer förmodligen att hålla mig borta från tråden som tillhör avsnittet dock , kommer vara som att gå in på ett dagis som inte har haft sov-stund under dagen.

Så jag ska bara tillägga:

Jag tror inte att en annons ser ut såhär, och inte heller att de är så de tänker:

"vi letar efter en ny verkställande producent, HON MÅSTE HA EN STOR BYST etc etc etc"

Den ser nog inte heller ut såhär:
"vi letar efter en ny verkställande producent, det måste vara en MAN, för vi vill inte ha en KVINNA"

Den ser nog ut såhär: "vi letar efter en ny verkställande producent, bör ha x antal års erfarenhet, hög kompetens och veta hur jobbet utförs"

Just my 2 cents

Medlem
Skrivet av Farris:

Den ser nog ut såhär: "vi letar efter en ny verkställande producent, bör ha x antal års erfarenhet, hög kompetens och veta hur jobbet utförs"

Just my 2 cents

Det är ju idealet, och jag tror att man gärna intalar sig själv detta- Det gör nog börstyrelser och företagsledningar också, men likförbannat blir det män som anställs/tas in.

Och det är ju inte så konstigt, iofs. Det behöver inte vara medveten diskriminering. Snarare är det så att när en grupp medelålders män med liknande bakgrund, liknande intressen och samma kontaktsfär ska ta in nån ny så blir det automatiskt en medelåldersman som tycker om ungefär samma saker. Män väljer män, och kvinnor väljer säkert slentrianmässigt kvinnor ibland. Därför är det viktigt med ett aktivt arbete för jämställdhet, för att annars kommer inte mycket hända tyvärr.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av joary639:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av BelLamron:
Skrivet av Vincent_graymore:

Å nej inte mer till kvinnokmpsdebatten?

Tycker det är bra att det tas upp även i video form

Samma tjafs helatiden som inte kommer någonvart. Gillar du inte spelet som skaparna ger dig så spela inte spelet. De valde att göra spelet så och mer kan man inte göra.

Jävla gnäll.

Men de är här för att prata om spel..? Om de inte gillar spelet på grund av en anledning så ska väl den framföras? Om de så är det grafiska, kontrollen eller handlingen..??? eller?

Du läser ju helt fel. Jag menar folk som stör sig på just ämnet. GIllar man inte ämnet, spelar spelet (medveten att sådant finns där) och klagar ändå så får man skylla sig själv. Börja läsa texter 2-3 gånger i framtiden innan du börjar skriva så slipper det bli missförstånd.

Jag tycker faktiskt inte det går att utläsa det du skrev på annat sätt än det jag gjorde. Men visst menade du det inte så, så gjorde du väl inte det.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Adblocka om som protest om ni är less på det här tjafset !

Börjar annonsintäkterna svikta som bevis på missnöjet så kanske dom fattar.

Medlem
Skrivet av Thorie:

Adblocka om som protest om ni är less på det här tjafset !

Börjar annonsintäkterna svikta som bevis på missnöjet så kanske dom fattar.

Upp till kamp!! Du brinner verkligen för det här!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

När kan man få se the episode? Väntar ivrigt


signatur

Klabben

KoP
Medlem

*tapp tapp tapp* Och när behagar herrarna släppa Ep.3?

Medlem

failar med att komma upp på webben!

Medlem
Medlem

När kommer episode 3???

Medlem

Vad händer?
Redaktionen skulle väl kunna vara vänliga att uppdatera om fördröjningen åtminstånde?
Hade varit trevligt.

1
Skriv svar