Medlem
namnhistorik

en funktion som man kunde se alla användares tidigare namn skulle varit bra. Det är rätt många som har bytt namn och man vet ju knappt vilka de är.

alltså att man går in på användarens profil och kan se tidigare namn någonstans där.

Medlem

Hehe, det är ju faktiskt så:D
Skulle vara väldigt bra med detta.


signatur

Wai

Medlem

Tror inte att det är så många som faktiskt ändrar sitt nick på FZ. Därför tycker jag att det är ganska meningslöst. Men det är ingen dum idé. Det kan vara bra att veta sådana saker.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nicken är ju personliga. Jag kan lättare komma ihåg personen i fråga och vad denne har för åsikt om saker och ting om nicket behålls. Ta bara WaltX t.ex. Nicket är hårdrock i mina ögon;)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Ta bara WaltX t.ex. Nicket är hårdrock i mina ögon;)

Fan vad glad jag blir


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Den bjuder jag på Walt:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

ser du, iceman eller vem det nu än är som fixar sådana saker, 5 stycken som är + på detta (om jag förstått rätt är det john som är en av fixarna.. nu förstörde jag också skämtet )

Antikvitet

Det finns en anledning till att medlemmar byter nickname. Ibland vill de ha en nystart. Vill man informera om vilka nicknames man tidigare haft kan man skriva det i sin presentation.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar