Skylanders drar in miljarder

Robot
Skylanders drar in miljarder

På 15 månader drog Skylanders-spelen och alla leksaker in över 6,4 miljarder kronor. "Och jag tror vi bara anar dess potential", säger Activision.

#activision, #skylanders-spyros-adventure, #skylanders-giants, #skylanders-swap-force


Medlem
Skylanders drar in miljarder

Det är vansinne. DLC kan ses som rena rama lyxen jämfört med det här!

Medlem

Skylanders - när du vill ha ditt DLC i fysisk form

Medlem

Ingen aning om vad detta är för "spel" och tror jag inte heller vill veta, blir nog bara besviken.

Medlem

Fan va sjuk värld vi lever i, 100 miljoner små plastgubbar.

Medlem

Det är ju dagens pokémon för ungar så..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag tycker inte alls det är så konstigt. Som liten lekte man med Transformers/M.A.S.K. och allt annat. Att då ha kunnat få in dessa gubbar i TV-spelen också hade varit som en magisk dröm.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ingen kvinna bakom Skylanders så jag tänker inte köpa


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Trodde den skulle floppa


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Och därför hoppar Disney på min sitt Inf-in-ity så klart, the sh*t prints money!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Jag börjar bli gammal, har aldrig hört talas om Skylanders


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av jonis:

Jag tycker inte alls det är så konstigt. Som liten lekte man med Transformers/M.A.S.K. och allt annat. Att då ha kunnat få in dessa gubbar i TV-spelen också hade varit som en magisk dröm.

Kan inte annat än att helhjärtat hålla med.

Medlem

Jag tycker det är äckligt hur företag gör allt för sno pengar ifrån dumma/oerfarna barn som går till föräldrarna.

Vet själv hur man vart när det gällde leksaker, klart någon kommer alltid göra detta och handlar om uppfostran och tygla barnen eller vad man nu ska säga? haha

Men det borde komma någon sorts regel angående detta det är vidrigt.

Medlem

Kul för dom, marknadsekonomi äger.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

se där ja, själv visste jag om skylanders förens nu.

Medlem

Men kom igen... Skylanders är precis som allt vi gjorde när vi var små.

Garbage pail kids, Fotbolls Album till VM. Magic the gathering osv.

Någon jämförde det med att få in sina gamla transformers osv in i spel, och det är precis så det är.

Mina knoddar älskar sina skylanders och leker med dom ungefär som sina barbies (ja det är 2 tjejer).
Så det är väl inte värre än vilken leksak som helst....

Medlem

Själv älskar jag Skylanders, spelet är skitkul. Tur att man inte är som barnen, och har lite koll på vad vad man ska lägga pengar på. 10 figuerer, 1000kr t.ex plus spelet. Det är mycket pengar! Har 14 stycken så jag ska väl inte säga nåt kanske!

MFC
Medlem

Smart tänk, synd att man exploaterar barnens nyfikenhet bara... men så är det 2013 så wh* th* f*ck c*r*s


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Jag tycker det är äckligt hur företag gör allt för sno pengar ifrån dumma/oerfarna barn som går till föräldrarna.

Vet själv hur man vart när det gällde leksaker, klart någon kommer alltid göra detta och handlar om uppfostran och tygla barnen eller vad man nu ska säga? haha

Men det borde komma någon sorts regel angående detta det är vidrigt.

Vad är så vidrigt? Ska spel endast riktas till personer som är 18+? Vad är skillnaden på vanliga leksaker och detta. Barnen gillar det och kan inte föräldrarna säga att de inte får fler gubbar så är det svaga föräldrar.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Sebovich:

Själv älskar jag Skylanders, spelet är skitkul. Tur att man inte är som barnen, och har lite koll på vad vad man ska lägga pengar på. 10 figuerer, 1000kr t.ex plus spelet. Det är mycket pengar! Har 14 stycken så jag ska väl inte säga nåt kanske!

Fick mina 2 sista igår så har alla 32 till det första Skylanders nu, spelar det mer än vad sonen gör

1
Skriv svar