Slender: The Arrival - Är du redo att byta byxor?

Robot
Slender: The Arrival - Är du redo att byta byxor?
Skribent
Slender: The Arrival - Är du redo att byta byxor?

Jag klarar inte av det här. Jag säger upp mig.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hoppas det är bättre än Slender, vilket var: Meh. Man fick ju sjukt lång förvarning när denna Slenderman kom emot en.

Inaktiv

Åh fy fan, jag som inte ens klarade det första, hur ska det här gå!? Men ser riktigt snyggt ut!

Medlem

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeell no! *tänder alla lampor och ringer mamma*


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Populärt att göra slender spel tydligen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Wow, ja jag klarade av att gå 1 steg sen blåvägrade jag spela första slenderman och överlät kontrollen till min sambo som klarade hela skiten Samma med amnesia. Det här MÅSTE man ju testa

Inaktiv

Själv är jag för cynisk för att spela 'läskiga' spel. Allt jag kan tänka på när jag spelar dead space, slender osv är hur onödigt hög musiken är.

Medlem

efter att ha pinat sig igenom amesia (och sen spederat en attans massa tid att försöka glöma bort det) så tycker inte jag den trailern var så farlig

Medlem

Första spelet var ju fantastiskt i sin enkelhet men jag är verkligen inte sugen på att det här tydligen muckar ner sig i massa creepypasta-mytologi. Slender Man är ju trots allt ganska tråkig om man jämför med typ The Tall Man från Chzo-spelen, som han är ju i mångt och mycket är en kopia av.

Medlem

Yes, hoppades att FZ skulle snappa upp på tipset
Jag köpte spelet igår för det billigaste alternativet vilket landade på 42kr, prisplanen uppdaterades när man lade spelet i inkorgen.

Betan består bara av det klassiska läget 8 pages, men scheisse vilka uppgraderingar dom gjort! Först och främst så är det KOLSVART i skogen och Slendy har lärt sig nya trick sen orginalet.
Nu skakar hela jäkla skärmen när han kommer i närheten av spelaren och han kan även teleportera sig mitt framför dig utan förvarning! Satte nästan min pepsi i halsen när jag sprang ifrån honom, bara för att se honom dyka upp framför mig utan förvarning!.

Han är även jäkligt svår att skaka av sig, när jag var på sida 6/8 så sprang jag i evigheter utan att bli av med honom, helt jäkla fantastiskt spel bara i 8 pages mode, längtar verkligen fram emot releasen!
Manuset är för övrigt skrivet av Marble Hornets författarna, en youtube serie som handlar om just Slender Man, så storyn tror jag inte det kommer bli fel på Jag rekommenderar det här spelet starkt till alla Slender Man fans


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av WulffX03:

Hoppas det är bättre än Slender, vilket var: Meh. Man fick ju sjukt lång förvarning när denna Slenderman kom emot en.

Tro mig...han kan dyka upp framför dig utan minsta förvarning när han känner för det i The Arrival


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av WulffX03:

Hoppas det är bättre än Slender, vilket var: Meh. Man fick ju sjukt lång förvarning när denna Slenderman kom emot en.

Tro mig...han kan dyka upp framför dig utan minsta förvarning när han känner för det i The Arrival

Bra! Precis så det skulle vara, lite som Amnesia dvs.

Medlem

Inte mycket att klaga på när det kostar 33kr, gillar skräck men blivit mer och mer mesig med åldern

Ser dock bra ut, gillar grafiken osv.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Populärt att göra slender spel tydligen.

Eh va? Populärt? Det finns gratis spelet samt mobilspelet, fler vet jag inte ens om. Vadå populärt?

Medlem
Skrivet av WulffX03:

Hoppas det är bättre än Slender, vilket var: Meh. Man fick ju sjukt lång förvarning när denna Slenderman kom emot en.

Indeed, systersonen min hade det på datorn sin så jag fick testa rykte inte ens till då jag lirade. Hade förhoppningar om det att det skulle vara så man ville springa och gråta men icket, Amnesia dock skrämde skiten ur mig. Många gånger man stannade i ett rum och vägrade röra sig en meter.

Kanske ger mig på detta lir då det verkar vara mer engagemang i denna, men känner mig smått skeptisk i alla fall. Annars får man vänta på Amnesia 2 och får mardrömmar igen

Medlem

ja stackars om som faktiskt måste recensera spelet :(. VILKEN tur det inte är jag då ^____^!

Medlem

Måste testas... Jag klarade knappt av första spelet. Men skräck väcker en slags nyfikenhet i mig Det är liksom ''Alright! Challenge accepted!''. Så sitter man där och i sitt mörka spelhörn och bara små grinar... Så stänger man av och fortsätter man med sina vardagliga sysslor. Men efter en stund så börjar man fundera (av nyfikenhet igen) Fan! Jag måste bara klara skiten, vill ju veta vad som händer!

Inaktiv

vem fan är slender man? aldrig hört talas om

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Neatherblade:

Populärt att göra slender spel tydligen.

Eh va? Populärt? Det finns gratis spelet samt mobilspelet, fler vet jag inte ens om. Vadå populärt?

Om du hade sökt efter lite information på Google och Youtube så hade du sett att det finns flera versioner. Men visst är det lättare och tar mindre tid att ifrågasätta någon utan att ha läst upp innan.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Neatherblade:

Populärt att göra slender spel tydligen.

Eh va? Populärt? Det finns gratis spelet samt mobilspelet, fler vet jag inte ens om. Vadå populärt?

Om du hade sökt efter lite information på Google och Youtube så hade du sett att det finns flera versioner. Men visst är det lättare och tar mindre tid att ifrågasätta någon utan att ha läst upp innan.

Vad du blev otrevlig då, jag sa bara efter vad jag sett när jag kollat. Men detta är ännu ett tecken att man inte får komma med sina påpekanden utan att få ett otrevligt svara tillbaka, här måste man läsa på före om saker för att ens få säga något *gråter för dessa skumma människor*

1
Skriv svar