Listning av tex PSX eller 8bit osv.

Inaktiv
Listning av tex PSX eller 8bit osv.

Jag vet inte om det finns nått tråd om detta för jag orkar inte titta igenom dom 24 sidorna efter ett.
En sak jag saknar på frag är att man inte kan lista i min egen mening och synpunkt äldre konsoler som tex PSX, Dreamcast, SNES osv.

Nån som tycker som jag?

Medlem

Hade du orkat rota igenom de 24 sidorna med trådarna hade du hittat minst 5 stycken sådana här.

För att svara på frågan: Nej, det är inte aktuellt och kommer inte att hända.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör

Stämmer bra: det har varit på förslag och vi har svarat "nej, det kommer nog tyvärr inte ske". Det var (och är) enormt mycket jobb med att skapa och uppdatera de plattformar vi nu täcker. Lägger vi till fler blir det dels ännu mer jobb, dels är det väldigt svårt att hitta vettig info om gamla spel. Att användarna bidrar har också varit på förslag men även där krävs mycket jobb för att sköta allt.


signatur
Medlem

Men egentligen så skulle man ju kanske kunna ha dom gamla konsollerna under plattformar i sin profil, så att man kunde se att man har en Atari hit och en Nintendo dit, men utan att det finns några spel i speldatabasen för dom.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Redaktör

Det skulle man kunna. Men det kräver jobb av utvecklarna (som har mycket på sitt bord) och frågan är hur mycket det skulle användas. Det är inte aktuellt i nuläget, vi får se vad som sker framöver.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Hade du orkat rota igenom de 24 sidorna med trådarna hade du hittat minst 5 stycken sådana här.

För att svara på frågan: Nej, det är inte aktuellt och kommer inte att hända.

Tack för tipset

Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Stämmer bra: det har varit på förslag och vi har svarat "nej, det kommer nog tyvärr inte ske". Det var (och är) enormt mycket jobb med att skapa och uppdatera de plattformar vi nu täcker. Lägger vi till fler blir det dels ännu mer jobb, dels är det väldigt svårt att hitta vettig info om gamla spel. Att användarna bidrar har också varit på förslag men även där krävs mycket jobb för att sköta allt.

Jag förstår det mycket väl!
det är jävligt synd

1
Skriv svar