Egen recension forumavdelning?

Medlem
Egen recension forumavdelning?

Hejhej!

Jag vet att det ska komma nya forumavdelningar när intresset är tilräckligt stort men detta är inte så vanligt än!

Men vore det inte superdupercoolt med en forumavdelning där vi användare kan skriva egna recensioner och omdömmen om spel vi spelat. Detta skulle innebära fler infallsvinklar (kom inte på nåt bättre ord) på hur bra/dåliga spel är. Man skulle också kunna efterfråga recensioner/omdömen på spel som inte är recenserade här på fz. För att uppmuntra folk att skriva skulle man kunna få poäng eller så skulle ni kanske kunna ha en tävling där ni utser den bästa recensenten.

Ni skriver också att ni får in flera ansökningar om att skriva hos er per dag, alla dom skulle säkert skriva här också för att förbättra chansen att bli antagna.

Som sagt: En superduperidé. Eller vad säger ni?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Eller så använder du din blogg istället.
En recensionsdel skulle det knappast skrivits speciellt mycket i, och ännu mindre seriöst.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Eller så använder du din blogg istället.

Där skulle ju ingen läsa det.

Skrivet av Zelaxe:

En recensionsdel skulle det knappast skrivits speciellt mycket i,

Därför tävling och poäng.

Skrivet av Zelaxe:

ännu mindre seriöst.

Därför har vi moderatorer.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Redaktör

Det är en bra idé men jag är rädd att intresset visar sig bli ganska lågt. Vi har gjort försök med läsarrecensioner där de bästa vunnit priser (spel? Minns inte exakt), ändå var intresset försvinnande lågt. Alltså, det blir en del jobb för redaktionen utan vidare respons.


signatur
Medlem

Går det inte att göra flera såna tävlingar då? Och se om intresset har höjts liksom.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör

Jag tvivlar. Det har gjorts försök av oss, PC Gamer och andra, varje gång visar sig intresset vara väldigt, väldigt litet.


signatur
Medlem

testa igen, om du inte ens kommer ihåg vad det gavs ut så kanske det har ändrats ;)?

Antikvitet

Ett nytt forum för detta ändamål är inte aktuellt. Framöver kan det hända att medlemsrecensioner lanseras som en egen funktion, men det återstår att se om och när det i så fall sker.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar