Låga betyg för Aliens: Colonial Marines

Robot
Låga betyg för Aliens: Colonial Marines

Recensionerna för Gearbox Alien-titel rasar in och ger ett tämligen enhetligt – men inte upplyftande – intryck.

#aliens-colonial-marines, #gearbox-software, #borderlands-2, #duke-nukem-forever


Medlem
Låga betyg för Aliens: Colonial Marines

Aja mitt ligger i brevlådan. Hoppas jag gillar coop delen. Synd att ni inte kan få upp recensionen innan Fredag


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ajaj vad synd... såg fram emot det här spelet... får bilda mig en egen uppfattning ändå och hoppas de har fel


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Jahapp.. jag som tänkte köpa det. Nu verkar det bara vara ett spel i mängden som är överhypat.

Medlem

Är inte det minsta förvånad.

Tror aldrig det kommer komma någon som kan ta tag i ett spel som bygger på de filmerna och göra något bra av det, tyvärr.

AvP från 2000 kommer alltid förbli det bästa aliens-spelet.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Duke Nukem forever igen


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Tråkigt, det såg riktigt intressant ut på bilderna. Men, man ska inte bara gå på betyg, så det är nog möjligt att det blir ett köp i ett senare skede ändå.

Medlem

Jag förväntade mig ingenting men blev ändå besviken.

Medlem

Vad tråkigt att det fick så lågt betyg, hade faktiskt sett fram emot spelet, men vad är det man säger, smaken är som baken = delad

Medlem

Det är det sämsta jag spelat den här generationen. Eller ja de 25 minuterna jag spelade innan jag stängde av det i vrede dvs.

Medlem

Lite kul att en person hyllar spelet medans resten på sin höjd tycker att det är mediokert.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

EGM recensenten måste vara mutad.

Medlem

Alien vs Predator till Jaguaren är fortfarande det bästa spelet i serien.

Alla spel borde ha overlays till kontrollerna!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Fyfan vilken skit, stängde av efter 20min typ och tog bort. Längtat så in i norden på detta spel..... Fan ta er Gearbox.

Medlem

Har testat Xbox 360-versionen i coop, och det var i min mening nog kul för att inköpa det för PC'n iallafall
Visst, kunde ha finputsats mer, men jag skulle då inte kalla det dåligt iallafall.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Det var rejält spridda skurar, EGM diggar, Eurogamer och Destructoid pissar grön frätande syra på spelet och de andra rycker mest på axlarna åt det.

Medlem

Varför är jag inte förvånad? Kanske för att det nästan alltid skiter sig med Alienspelen?

Inaktiv

Folks om har köpt det är ju sådär nöjda:
http://steamcommunity.com/app/49540/discussions/

Randomquote:

Citat:

"
You won't be playing it in a week, I promise you. Every single major review so far has bashed it and I just played it with a friend and we both disliked it a lot.

Two 5/10's
a 2/5
and a 35/100
NO YOU SHOULD NOT PLAY IT - Kotaku
And "Waste of a license" from computer magizine
4.5/10 from Gamespot

Trash trash trash. It's okay to be mad you just wasted $50. In a week you'll forget about it. "

Kanske är lika mycket värt som förra AVP? Dvs köpte det på rea för $5, o hade för dom pengarna "kul" för kampanjen. Ingen som spelar multiplayer dock.

Suck, varför kan inte några riktiga utvecklare få göra ett Alienspel? satan..

Medlem

Fy fan för spelindustrin.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Duke Nukem forever igen

Duke Nukem Forever är mycket bättre än den här smörjan.

Medlem

Är jag den enda som tyckte DNF var kul?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Bra, det här syntes redan vid första gameplay trailern 2010. spelet skulle bli CoD i alien universum.

Vill man spela ett MP spel i Alien anda så köper man Natural Selection 2.

Medlem

Lätt värt pengarna anser jag, lirade klart co op med brorsan tidigare idag och visst det kunde gjort det mycket svårare och kanske lagt in lite mer aliens i striderna, och lite smartare AI hade inte sagt nej till tanke på en alien hoppade på en och datorn bara tittade på en medans man dog.

och måste säga det var en skönkänsla att springa runt med motion tracker och höra hur den piper!

Skribent

Har en förbokning på Wii U-versionen och en installerad pc-versionen. Bra att man lägger pengarna på rätt grejer...


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Game over man! Game over!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jävligt kluven inför Gearbox.


signatur

subterranean homesick alien

phi
Medlem

Inte alls förvånad.

Men varför ska det vara så jävla svårt att göra ett bra spel som bygger på Aliens IP? Den har ju allt och är som gjord för att göra ett riktigt bra spel på.

Medlem

Finns ju en hel del bra spel på Aliens. Alla Avp spelen är rätt bra. De är inga mästerverk dock men klart mycket bättre än Colonial Marines.

Medlem

På de filmerna som är släppte såg det riktigt dåligt ut så förstår att det aldrig fick någon ordning på det.

Synd på ett så bra namn!


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Spelat det två timmar nu... inget vidare, men absolut inte det sämsta man spelat.
Grafik: 6/10
Ljud: 6/10
Animationer: 6/10
Kontroller: 7/10
Kampanj: 5/10
4 spelare co-op genom hela kampanjen: 7/10
2 spelare splitscreen kampanj: 7/10
Multiplayer: 6/10

Tyvärr (som ni sett tidigare) så avskyr jag Randy Pitchford och hans Gearbox då han konstant försenar spel till den grad att grafiken är skit och 3 år lastgammal, han lovar guld och gröna skogar men man får brons och en nedbränd skogsdunge. Jag är stort fan av Aliens universumet med allt från figurer till tavlor till spel och film... dock vill jag säga detta, A:CM ÄR bättre än AvP från 2010 (rebellions skräpspel) sen om det säger mycket om A:CM återstår för dig att avgöra.

Överlag, oberoende utav mina siffror här ovanför, så skulle jag säga 6/10 ..dvs. över medel, men bara knappt.


signatur

"High life on low budget"

Skriv svar