Nya Battlefield visas i maj – troligen nextgen

Medlem
Skrivet av Davajn:
Skrivet av Tobblish:

Hoppas att dom går tillbaks till rötterna med 4an då 3an måste varit så långt ifrån BF2/2142 man kan komma.

Alldeles för mycket CoD stuk över det hela.

Vet inte om jag är minoritet i detta men JAG skulle säga att BF3 är det sämsta spelet i serien.

Edit: och att folk spelar det istället för dom äldre beror ju mycket pga att det är 5år nyare, knappast bättre.

Tobblish måste säga att det är så otroligt många spelsätt i BF3 så visst kan det finnas något som faller in i CoD kategorin. Men ändå tycker jag de är långt ifrån...

BF3 skulle jag vilja säga är bland de mest kompletta BF som släppts. I min och många andra av mina vänners anseende så är det bland de bästa BF hittills!

Det enda negativa är ju att EA har blandat i sig allt för mycket i BF titlarna

Många spelsätt? Som vilka? Rush, tdm och vanligt? Oj två nya spelsätt i bf och det är i som gamla vanliga fast förminskade banor, rush gör du precis som annars att ta över flaggor. Tdm är bara intaget för att få en snabbare spelupplevelse genom att bara springa och plocka folk som i vilket tdm spel som helst.

bf3 är inte det bästa, dom bästa bf spelen är 1942 och vitenam. Resten kan gå och gräva ner sig, bf2 var väl ok men det var fortfarande tråkigt.

Bf 4 läste jag skulle fortfarande vara i nutid och det gör mig besviken, gå tillbaka till vietnam eller andra världskriget så blir jag nöjd.

Medlem

Det är redan bekräftat att Battlefield 4 är i nutid.

Det är mycket synd då även jag hade hoppats på en uppföljare till 2142.

Medlem

Gör BF4 i nutid är helt ok. Men SNÄLLA Dice gör så vi får möjlighet till mer teamplay. Det var teamplay i BF2 som gjorde det så långlivat. För mig iaf.

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Davajn:
Skrivet av Tobblish:

Hoppas att dom går tillbaks till rötterna med 4an då 3an måste varit så långt ifrån BF2/2142 man kan komma.

Alldeles för mycket CoD stuk över det hela.

Vet inte om jag är minoritet i detta men JAG skulle säga att BF3 är det sämsta spelet i serien.

Edit: och att folk spelar det istället för dom äldre beror ju mycket pga att det är 5år nyare, knappast bättre.

Tobblish måste säga att det är så otroligt många spelsätt i BF3 så visst kan det finnas något som faller in i CoD kategorin. Men ändå tycker jag de är långt ifrån...

BF3 skulle jag vilja säga är bland de mest kompletta BF som släppts. I min och många andra av mina vänners anseende så är det bland de bästa BF hittills!

Det enda negativa är ju att EA har blandat i sig allt för mycket i BF titlarna

Många spelsätt? Som vilka? Rush, tdm och vanligt? Oj två nya spelsätt i bf och det är i som gamla vanliga fast förminskade banor, rush gör du precis som annars att ta över flaggor. Tdm är bara intaget för att få en snabbare spelupplevelse genom att bara springa och plocka folk som i vilket tdm spel som helst.

bf3 är inte det bästa, dom bästa bf spelen är 1942 och vitenam. Resten kan gå och gräva ner sig, bf2 var väl ok men det var fortfarande tråkigt.

Bf 4 läste jag skulle fortfarande vara i nutid och det gör mig besviken, gå tillbaka till vietnam eller andra världskriget så blir jag nöjd.

Amen brother!

Drömmer om ett Battlefield 1944
Snälla ge mig Battlefield 1944!

Medlem

Jag tänker iaf inte sponsra de för deras överhypade skitspel.

Medlem

Hoppas det är ett Wild West spel

Medlem

Jag tänker inte hoppa på hypetåget den här gången.

För att bf4 ska bli bra måste det:
-Inte vara konsolport
-Ha ingame voip
- Fungerande comorose från start
-Spectator mode!!!! Seriöst, hur länge ska det ta Dice att få in det i BF serien
-Stöd för oculus rift

Medlem

ww2.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tror tyvärr inte ett dugg på det här spelet, allt EA rör vid brukar bli skräp och när Battlefield går mer mot CoD än något annat är det deprimerande....
Få spelare online, inga egna servrar, moddstöd saknas helt, förstörliga miljöer i all ära, men tomma banor där det knappt finns något att förstöra. Fokus på antingen "snajpa" tvärt över kartan eller total fordondominans, helt utan balans. Vad hände med det Dice som utvecklade BF1942, Bf2 eller BF 2142?

Just ja, EA köpte upp dem och beslutade sig för att fokus ska ligga på gimmics, CoD kloner och mer budget ska läggas på reklam än spelutveckling.
Räknar kallt med pay 2 win DLC i "nya" battlefield, där du som vanligt kan köpa maxrank och annat, men utöver det får köpa vapen, fordon och annat exklusivt

Jag är inte ett dugg intresserad av BF4, vad nytt ska de komma med? Klart att de inte gör något spel som är placerat i det förgångna, snarar framtiden, precis som CoD, för vad annars ska man ha för knep att sälja mer spel? Man kan ju inte sälja en "hardened edition" och bifoga en lerstänkt hjälm från 1:a världskriget, det ska ju vara helikoptrar och liknande leksaker.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Bad Company 3 får man hoppas på

Medlem

äh vanliga bf3 med lite färg och pimp så har ni bf4

+ fortsättningen på storyn


signatur

mm

Inaktiv

Vad var det jag sa? Kommer dock inte lägga en krona till på fler konsolportar. 8)

Medlem

DICE+EA=Epic fail

Kanske de lärt sig nåt av totalt hopplösa BF3.

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Har alla glömt att man fick tillgång till Battlefield 4 betan när man köpte MOH : Warfighter ?

hahahaha precis som man fick betan till BF3 menar du om man köpte MOH Tier one?

Jag köpte MOH tier one endast för att jag skulle ha något att lira fram tills BF3 släpptes och att det inkluderade betan till BF3 gjorde de inte sämre men fick jag se betan? Nej!! Jag fick vänta till en Public beta som ALLA fick!!

Medlem

Det behöver ju inte vara Battlefield 4, de säger ju Battlefield-grejer.

Måhända Battlefield: Bad Company 3 ( ), tillbaka till konsol rötterna. ( )

Hade ju viljat ha en uppföljare 2142 <3


signatur

Nämen!

Medlem

Jag tror dom öppnar upp med ett nytt Bad Company!

Medlem

vietnam bääybäääääeeeee!!!!

Medlem
Skrivet av flopper:

DICE+EA=Epic fail

Kanske de lärt sig nåt av totalt hopplösa BF3.

Dice har varit med EA sedan BF1942....
BF3 är skit bra, mycket bättre än andra nyare FPS spel

Medlem

Det måste vara 2143..
Annars blir jag ledsen.

Saknar min L5 Riesig..

Medlem

Tror jag just såg en ko flyga förbi med Bach i släptåget.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Ja de har ju sagt att det blir nutid igen. Undrar hur de tänker rövknulla oss den här gången?
Undrar när de ska gå framåt istället för bakåt, det har ju egentligen inte gått framåt mer än på det grafiska sen Desert Combat kom för 10(?) år sen, snarare bakåt.

STÖRSTA PUNKTEN just nu enligt mig.
Kommer vi få se mer varierande miljöer?
Regnstormar, Snökartor, Stora gröna skogar i mörker och kraftig vind eller kommer det vara samma stela som det alltid är?
Kommer allt vara grått/blått/jävligt trist igen?
Kommer de bättra på supporten? Det tog ju år och dagar innan de löste små skitsaker egentligen.

Eller blir det bara en mjölkning med "HD Destruction 2.0" ?
Det är ju det troligaste, de verkar inte bry sig så mycket längre


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Davajn:
Skrivet av Tobblish:

Hoppas att dom går tillbaks till rötterna med 4an då 3an måste varit så långt ifrån BF2/2142 man kan komma.

Alldeles för mycket CoD stuk över det hela.

Vet inte om jag är minoritet i detta men JAG skulle säga att BF3 är det sämsta spelet i serien.

Edit: och att folk spelar det istället för dom äldre beror ju mycket pga att det är 5år nyare, knappast bättre.

Tobblish måste säga att det är så otroligt många spelsätt i BF3 så visst kan det finnas något som faller in i CoD kategorin. Men ändå tycker jag de är långt ifrån...

BF3 skulle jag vilja säga är bland de mest kompletta BF som släppts. I min och många andra av mina vänners anseende så är det bland de bästa BF hittills!

Det enda negativa är ju att EA har blandat i sig allt för mycket i BF titlarna

det fattas är att man kan moda spelet

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Davajn:

BF3 skulle jag vilja säga är bland de mest kompletta BF som släppts. I min och många andra av mina vänners anseende så är det bland de bästa BF hittills! (

Vet inte hur någon kan skriva att BF3 är "bland de mest kompletta BF som släppts", när den saknar flera teamplay-element som existerat sen BF2, bl.a Commander Mode och riktiga squad-funktioner. Hela konceptet med en "Chain of Command" är lixom bortblåst i BF3.

Folk som honom som inte varit med sen 1942 och tror det senaste är bäst...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv
Skrivet av sinan:
Skrivet av flopper:

DICE+EA=Epic fail

Kanske de lärt sig nåt av totalt hopplösa BF3.

Dice har varit med EA sedan BF1942....
BF3 är skit bra, mycket bättre än andra nyare FPS spel

Battlefield 3 ett skämt. Små kartor. Låst vid 64-spelare. EAs logotyp.

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Davajn:

BF3 skulle jag vilja säga är bland de mest kompletta BF som släppts. I min och många andra av mina vänners anseende så är det bland de bästa BF hittills! (

Vet inte hur någon kan skriva att BF3 är "bland de mest kompletta BF som släppts", när den saknar flera teamplay-element som existerat sen BF2, bl.a Commander Mode och riktiga squad-funktioner. Hela konceptet med en "Chain of Command" är lixom bortblåst i BF3.

Folk som honom som inte varit med sen 1942 och tror det senaste är bäst...

Ja om de då vore så väl. Nu har jag faktiskt spelat bf serien sedan 1942. Orkar inte ta en diskussion om "de var bättre förr...."
Dom senare spelen har väl helt enkelt passat mig mer i smaken.

Medlem
Skrivet av Davajn:

Dom senare spelen har väl helt enkelt passat mig mer i smaken.

Och där kom sanningen fram; BF3 är inte "mest kompletta BF som släppts". Det är enbart, det BF spel som passat dig bäst


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Holmann:
Skrivet av Dinskugga:

Har alla glömt att man fick tillgång till Battlefield 4 betan när man köpte MOH : Warfighter ?

hahahaha precis som man fick betan till BF3 menar du om man köpte MOH Tier one?

Jag köpte MOH tier one endast för att jag skulle ha något att lira fram tills BF3 släpptes och att det inkluderade betan till BF3 gjorde de inte sämre men fick jag se betan? Nej!! Jag fick vänta till en Public beta som ALLA fick!!

- Samma här! Mycket besviken!!


signatur

autograph

Medlem

vadå mest komplett

jag tycker det blir sämre

36 banor i bf 1942 + mod tools
15 kartor i bf2 + mod tool
9 banor i bf3* - inga mod tools

*orginal spelet


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Är väl redan sagt att Battlefield 4 ska vara i modern miljö..?

123
Skriv svar