Bekräftat – Bungie visar Destiny om några dagar

Robot
Bekräftat – Bungie visar Destiny om några dagar

Den 17 februari får du den första inblicken i Bungies nya värld efter Halo-eran.

#bungie, #destiny


Medlem
Bekräftat – Bungie visar Destiny om några dagar

Som jag skrev i förra nyheten, med så cool artwork så är det ju garanterat man blir besviken

Medlem

Vill hemskt gärna få glimta lite gameplay eller se ingame bilder

Medlem

Helllll yeaaaahhhh!!!

*Kastar sedlar på skärmen och hoppas spelet magiskt uppenbarar sig.*

Medlem
Skrivet av Lepr:

Som jag skrev i förra nyheten, med så cool artwork så är det ju garanterat man blir besviken

Så du menar att artwork som ser bra ut bevisar hur dåligt ett spel kommer bli? Finner det inte logiskt någonstans, inte ens om du menar att du kan se på bilden att du blir besviken. En artwork säger inte mycket

Medlem
Skrivet av Zlither:

En artwork säger inte något alls

Fixat. Concept Art är bara utvecklarnas egna idéer om vad dom vill ha i spelet. Inte nödvändigtvis hur det kommer se ut i slutändan.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Zlither:

En artwork säger inte något alls

Fixat. Concept Art är bara utvecklarnas egna idéer om vad dom vill ha i spelet. Inte nödvändigtvis hur det kommer se ut i slutändan.

Läs resten jag skrev

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Lepr:

Som jag skrev i förra nyheten, med så cool artwork så är det ju garanterat man blir besviken

Så du menar att artwork som ser bra ut bevisar hur dåligt ett spel kommer bli? Finner det inte logiskt någonstans, inte ens om du menar att du kan se på bilden att du blir besviken. En artwork säger inte mycket

Kan ju ändå förstå vad Zlither menar, concept art ör väl visionen av spelet utvecklar vill förverkliga. Det gör ju direkt att följer man spelet börjar man naturligt bygga upp en egen bild av vad concept art:en kommer bli i slutändan. Och den egna visionen stämmer väl nödvändigtvis inte alls med utvecklarnas valda väg att skrida till verket.

Sundast är nog att titta på uppvisningen utan förutfattade meningar, men alla vet väl hur lätt det brukar vara

Medlem

Förlåt, Lepr menar jag ju.

Medlem
Skrivet av afterclap:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Lepr:

Som jag skrev i förra nyheten, med så cool artwork så är det ju garanterat man blir besviken

Så du menar att artwork som ser bra ut bevisar hur dåligt ett spel kommer bli? Finner det inte logiskt någonstans, inte ens om du menar att du kan se på bilden att du blir besviken. En artwork säger inte mycket

Kan ju ändå förstå vad Zlither menar, concept art ör väl visionen av spelet utvecklar vill förverkliga. Det gör ju direkt att följer man spelet börjar man naturligt bygga upp en egen bild av vad concept art:en kommer bli i slutändan. Och den egna visionen stämmer väl nödvändigtvis inte alls med utvecklarnas valda väg att skrida till verket.

Sundast är nog att titta på uppvisningen utan förutfattade meningar, men alla vet väl hur lätt det brukar vara

Nja tveksamt, eftersom bilden visar inget annat än några karlar med vapen samt vintermiljö bland berg. Sure enda man kan skapa som i förväg är att det kanske blir något på en snöplanet eller liknande. Men mer kan man som inte göra och på bara det lilla så är det svårt att döma om det kommer bli bra eller dåligt, därav man måste vänta och se ifall det blir någon sevärd trailer eller om dom visar lite ingame så man kan döma ifall man anser det blir flopp eller värt pengarna

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Lepr:

Som jag skrev i förra nyheten, med så cool artwork så är det ju garanterat man blir besviken

Så du menar att artwork som ser bra ut bevisar hur dåligt ett spel kommer bli? Finner det inte logiskt någonstans, inte ens om du menar att du kan se på bilden att du blir besviken. En artwork säger inte mycket

Var menat som ett skämt då jag älskar sci fi och i synnerhet steampunk och då bilden faller mig helt totalt i smaken är jag rädd att det inte blir som jag tänkt mig och blir därav besviken.
Det var ett statment för denna bilden i synnerhet och inte angående artwork i allmänhet.

Det är ju som du säger, en artwork säger nästan ingenting och det är det som är problemet i detta fallet

Inaktiv
Skrivet av papaz1:

Helllll yeaaaahhhh!!!

*Kastar sedlar på skärmen och hoppas spelet magiskt uppenbarar sig.*

Det där har man ju inte hört förut...

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av afterclap:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Lepr:

Som jag skrev i förra nyheten, med så cool artwork så är det ju garanterat man blir besviken

Så du menar att artwork som ser bra ut bevisar hur dåligt ett spel kommer bli? Finner det inte logiskt någonstans, inte ens om du menar att du kan se på bilden att du blir besviken. En artwork säger inte mycket

Kan ju ändå förstå vad Zlither menar, concept art ör väl visionen av spelet utvecklar vill förverkliga. Det gör ju direkt att följer man spelet börjar man naturligt bygga upp en egen bild av vad concept art:en kommer bli i slutändan. Och den egna visionen stämmer väl nödvändigtvis inte alls med utvecklarnas valda väg att skrida till verket.

Sundast är nog att titta på uppvisningen utan förutfattade meningar, men alla vet väl hur lätt det brukar vara

Nja tveksamt, eftersom bilden visar inget annat än några karlar med vapen samt vintermiljö bland berg. Sure enda man kan skapa som i förväg är att det kanske blir något på en snöplanet eller liknande. Men mer kan man som inte göra och på bara det lilla så är det svårt att döma om det kommer bli bra eller dåligt, därav man måste vänta och se ifall det blir någon sevärd trailer eller om dom visar lite ingame så man kan döma ifall man anser det blir flopp eller värt pengarna

Har inte följt Destiny så hårt så visste inte att det var enda bilden, men klart inget är svart på vitt, en bild kanväl inte påverka så mycket vad man tycker i slutändan. Jag tänkte väl mer hur man kan se det generellt om man bygger up drömslott i molnen av concept art på egen hand innan man sett något konkret vad det verkligen handlar om. Spännande ska det här bli vilket fall! Vi får se vad det bjuds på

1
Skriv svar