Första bilden från Just Cause 3?

Robot
Första bilden från Just Cause 3?

Kan det vara första bilden från Just Cause 3 våra ögon skådar?

#nyhetstips, #avalanche-studios, #just-cause-3, #just-cause-2


Medlem
Första bilden från Just Cause 3?

Just Cause 2 är ett mycket underskattat spel. Jag spelar det lite då och då - men har aldrig dragit igenom hela spelet. Mest random carnage när jag spelar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

YEY kom igen CO-OP (multiplayer generellt sett) denna gång =D
Modden till JC2 ser kul ut men verkar vara längre ifrån en stabil version än JC3 ser ut att vara baserat enbart på denna bild

Minns inte att man kunde köra en sådan där sorts motorcykel som han är på dock inte med sidovagn =S jag kanske har missat något med tanke på alla DLC fordon som är så OP så det inte finns någon anledning att ta andra bilar.

Skribent
Skrivet av Ankh:

Just Cause 2 är ett mycket underskattat spel. Jag spelar det lite då och då - men har aldrig dragit igenom hela spelet. Mest random carnage när jag spelar

Samma här. Riktigt skoj att kapa flygplan och göra lite kaoz med ön.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Bara det har stöd för free-roam multiplayer, samt bättre dialoger så är jag såld.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Bilden får mig på tankar till Indiana Jones, åh, nu vill jag ha ett nytt sånt också :<


signatur

Nämen!

Medlem

Det är Mad Max. Woops, did I say that out loud?

Medlem

Jc2 var ett heltskönt spel, lägg till co-op i samma fria värld, mer levande städer (var ungefär bara 10 NPCs per block i storstan) och mer varierande baser/missions så kommer de ha ett fantastiskt spel!

Skribent

Jag tycker det är extremt likt Just Cause, och nu är det jag som bestämmer Victor.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Ett next-gen Just Cause 3 med lika bra PC-port som JC2 kommer få mig att kasta pengar på Avalanche.

Medlem

ZOMG! Säljer min själv för detta spelet. Hoppas dom lägger in multiplayer denna gången isåfall!


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Avalanche Studios har ju visat gång på gång att de vet vad de håller på med... ser verkligen fram emot Just Cause 3 och hoppas på en ännu fetare sandlåda att leka i! Detta blir nog riktigt bra.


signatur

Have a good time!

Är säker på att motorcykeln är en KS750 Zundapp & soldaten Rico slänger i luften ser ut att bära tidstypisk tysk uniform. Nu fattar jag ingenting.

Inaktiv

<3 Just Cause 2

Medlem

Just Cause 2 - För dig som vill hoppa fallskärm från en strippklubb

Medlem

Det ser lite ut som next gen om man ska jämföra det med starwars 1313 :P. Den verkar ha det här hög upplösta och den högre poly counten, if that makes sense.

Medlem

dat motion blur!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Ser ut som slutjakten i "Indiana Jones And The Raiders Of The Lost Ark"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent

Tänk nu på att bilden är tagen med mobilkamera.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Spelet rullar i ps3an lite då och då

Har som mål att klara det till 100%

JC 3 blir ett givet köp

..Eller så trollar Sundberg, och det är en screencap från något gammal nedlagt projekt:
http://kotaku.com/5981843/sonys-potential-indie-game-movie-a-...

Medlem
Skrivet av Jason Statham:

Spelet rullar i ps3an lite då och då

Har som mål att klara det till 100%

JC 3 blir ett givet köp

mm lycka till. På pc har vi den härliga buggen att ett vattentorn saknas och därför kan man inte få 100 % i vissa fall. Kul när man upptäckte det efter ca 50 timmars spelande.

Medlem

Det ser mer ut som Mad Max-spelet som Avalanche ryktas jobba på...

Medlem

Hjulet(?) till höger kallar då inte jag "next gen" (4kantigt typ). Heja!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Ankh:

Just Cause 2 är ett mycket underskattat spel. Jag spelar det lite då och då - men har aldrig dragit igenom hela spelet. Mest random carnage när jag spelar

Samma här. Riktigt skoj att kapa flygplan och göra lite kaoz med ön.

JAg spelade igenom hela Just Cause för ungefär två år sen (storyn - inte alla sidouppdrag) och det var kul, men både ganska enkelt och lite enkelspårigt/enformigt. Striderna är mest "lås och skjut" också har jag för mig. Kul att leka med fordon dock, och spelvärlden är enorm - på bekostnad av detaljrikedom visserligen, men ändå.

Inte provat tvåan, blev lite mätt på ettan. Tyckte nästan flygplanen och helikoptrarna var det roligaste med ettan. De var dessutom väldigt effektiva om man ville förflytta sig snabbt genom spelvärlden och vissa vyer var rätt så fantastiska. Jag spelade Just Cause 4,5 år efter att det kom och det var ändå lite småsnyggt då.

"Vi vet att Avalanche Studios skickat tillbaka alla sina debug-enheter för denna generationen, så om allt är som det verkar, då har vi fått den första bilden från nästa generation. Framtiden är nära."

Inte nödvändigtvis. Det kan ju vara en bild från ett Wii U-spel. Och en ny bild från ett Wii U-spel kan inte vara den första bilden från nästa generation.

Medlem

Så länge de slänger in någon form av co-op så är det köp på release, ust Cause 2 är grymt kul men i bästa Skyrim stil blir det lite enformigt och trist, något som co-op med en polare eller två kunde lösa snabbt

Medlem

"...så om allt är som det verkar, då har vi fått den första bilden från nästa generation." Det finner jag faktiskt lite häftigt Grattis Avalanche till första publika bilden på next gen, om det nu faktiskt är så det ligger till. Jag finner tyvär inte mycket värde i storyn i JC 2, men jädrar mig om det inte är det bästa tidsfördrivar spelet som finns!

Medlem

Grejjen med JC3 är att det inte kommer vara next gen, JC3 kommer att komma ut i år (förmodligen), och så twittrade Sundberg detta : "I would never ignore the fact that there are 70 million PS3's out there. We're not next-gen exclusive!"

Medlem
Skrivet av CoolStoryBro:

Grejjen med JC3 är att det inte kommer vara next gen, JC3 kommer att komma ut i år (förmodligen), och så twittrade Sundberg detta : "I would never ignore the fact that there are 70 million PS3&#039;s out there. We&#039;re not next-gen exclusive!"

Det blir nog både och. Det ena utesluter ej det andra. Just Cause (ettan) kom väl t.o.m. till PS2?!

Medlem

Indiana Jones?

12
Skriv svar