Rykte: Batman Arkham 3 till nextgen

Robot
Rykte: Batman Arkham 3 till nextgen

Nästa Batman-titel kan utvecklas i Kanada och släppas till nästa generations konsoler.

#batman-arkham-3, #rocksteady-studios


Medlem
Rykte: Batman Arkham 3 till nextgen

Vafalls, inte Rocksteady?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Det blir nog bra.......co-op o ak-47 action!!!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Mr.Waterboy:

Vafalls, inte Rocksteady?

Vi får hoppas att det är ett missförstånd alternativt ett väldigt dåligt skämt.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Hoppas verkligen att Rocksteady inte överger denne serie. En av de spelserier jag har haft roligast med de senaste åren.

Medlem

Varför skulle man låta några andra än Rocksteady få utveckla spelet och öka risken för flopp? Idiotiskt om det stämmer!

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Mr.Waterboy:

Vafalls, inte Rocksteady?

Vi får hoppas att det är ett missförstånd alternativt ett väldigt dåligt skämt.

Kan det inte vara så att vissa från Rocksteady är med och gör spelet med den nya studion?
Åh Fredrik, activate your Super Investegative Journalist Powers and give us THE TRUTH!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Varför skulle man låta några andra än Rocksteady få utveckla spelet och öka risken för flopp? Idiotiskt om det stämmer!

Skrivet av Ekluunds:

Hoppas verkligen att Rocksteady inte överger denne serie. En av de spelserier jag har haft roligast med de senaste åren.

Skrivet av Mr.Waterboy:

Vafalls, inte Rocksteady?

Det värsta är att det ryktas (vagt) att Spark Unlimited ska göra spelet i stället, och de har stinkare som Turning Point och Legendary på samvetet. Om det är sant kan man ju undra om WB bara hade tur när de anlitade Rocksteady att göra Batman-spel. Jag är helt övertygad att Arkham-seriens succéframgång beror på spelens kvalité mer än styrkan av licensen.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Mr.Waterboy:

Vafalls, inte Rocksteady?

Vi får hoppas att det är ett missförstånd alternativt ett väldigt dåligt skämt.

Nä det är så. Rocksteady ska tydlgen göra Batman också men en prequel som kommer ha Jokern som huvudmotståndare igen.

Arkham City är världens bästa spel och Asylum är fantastiskt men mina förväntningar är ganska lågt ställda på vad som händer framöver. Det kommer vattnas ur och mjölkas.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

k3m
Medlem
Skrivet av Pholiage:

Det blir nog bra.......co-op o ak-47 action!!!

Mhm!

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Varför skulle man låta några andra än Rocksteady få utveckla spelet och öka risken för flopp? Idiotiskt om det stämmer!

Pengar....

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Mr.Waterboy:

Vafalls, inte Rocksteady?

Vi får hoppas att det är ett missförstånd alternativt ett väldigt dåligt skämt.

Nä det är så. Rocksteady ska tydlgen göra Batman också men en prequel som kommer ha Jokern som huvudmotståndare igen.

Du får gärna backa upp påståendet med någon form av källa, då det här var nyheter både för FZ och, framför allt, mig.

Medlem

Ingår Wii U i nästa generations konsoler?

Först läser jag om Destiny, sedan det här. Till nästa generations konsoler. Och blande dem ingår väl inte Wii U, antar jag?

Ska det redan nu börja bli magert med spel som släpps till starkare konsoler, men inte Wii U? Ska denna plåga som hängde med Wii från första början till sista slut (Ni har väl inte missat Röjar-Ralf?!) börja (börja om) så tidigt som nu, igen?

:/

Medlem

Shit ba trött jag är ba rykten det står 45 miljarder artiklar överallt om rykten


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Om jag inte minns fel sa WB att rocksteady redan jobbar på nästa spel, som ska följa en av storyarcsen från 40 talet eller något åt det hållet.

Medlem
Skrivet av Xe3d:

Om jag inte minns fel sa WB att rocksteady redan jobbar på nästa spel, som ska följa en av storyarcsen från 40 talet eller något åt det hållet.

Ja, tror jag läste något om det jag med.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av Xe3d:

Om jag inte minns fel sa WB att rocksteady redan jobbar på nästa spel, som ska följa en av storyarcsen från 40 talet eller något åt det hållet.

Ja, tror jag läste något om det jag med.

Får hoppas att det stämmer, nu har jag ju ingen koll på Batman som serietidning men något säger mig att det bådar gott.

Medlem

Rocksteady överraskade ju en ordentligt med Arkham Asylum, men skall dom fortsätta med att bara släppa dugliga uppföljare så kallnar man ju.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Mr.Waterboy:

Vafalls, inte Rocksteady?

Vi får hoppas att det är ett missförstånd alternativt ett väldigt dåligt skämt.

Nä det är så. Rocksteady ska tydlgen göra Batman också men en prequel som kommer ha Jokern som huvudmotståndare igen.

Du får gärna backa upp påståendet med någon form av källa, då det här var nyheter både för FZ och, framför allt, mig.

Rykten iallafall he he... vilket gör mig till ryktesspridare då antar jag.... uh

http://www.gamespot.com/news/new-batman-arkham-game-confirmed...


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar