Age of Wonders 3:s hemliga investerare – Notch

Robot
Age of Wonders 3:s hemliga investerare – Notch

Minecraft-miljardären Marcus Persson har stöttat Triumph till den grad att de inte ens behöver en utgivare. Varför? För att han gillar spelserien.

#age-of-wonders-iii


k3m
Medlem
Age of Wonders 3:s hemliga investerare – Notch

Helt jädrans toppen Notch, respekt, underbart och allt gott åt dig Notch.

Medlem
Medlem

Miljardär?

Hoppas bara dem inte skall kickstarta nått, det är för folk som saknar medel och inte klarar sig på egen hand utan behöver supporters och ekonomisk backning!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Han är något av en nutida profet Notch

Off-topic: realiserade precis att "profet" får en ganska intressant innebörd om ordet delas på mitten >.>

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Miljardär?

Hoppas bara dem inte skall kickstarta nått, det är för folk som saknar medel och inte klarar sig på egen hand utan behöver supporters och ekonomisk backning!

Yep, the man got his monies.

Källa.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Deep Throat:

Miljardär?

Hoppas bara dem inte skall kickstarta nått, det är för folk som saknar medel och inte klarar sig på egen hand utan behöver supporters och ekonomisk backning!

Yep, the man got hos monies.

Källa.

Det där är helt sjukt mycket pengar...

Medlem

han kan ju hjälpa till och kickstarta mitt liv med en miljon eller tre.
annars ser jag framimot detta spel.
fast mer vill jag ha age of mythologi

Medlem

Tack notchen!

Känns nog bra att kunna vara i den positionen, att om man gillar en spelserie så kan man bara ösa på pengar så att man får ett nytt spel.

Nästa steg notch, ös pengar på Commandos-serien, den riktiga alltså, inget FPS-fake... Settlers finns ju med... Syndicate... jag kan ju fortsätta här ett tag.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Min favorit TBS serie.

Varmt tack Notch! Ger dig en kram om jag får syn på dig, fast jag tror inte du rör dig i Skåne :/

Inaktiv

Jag tycker det är häftigt att kunna stötta projekt man gillar med en sådan kraft... Tack Notch!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ser fram emot det här, men ett Sacrifice 2 ligger högst på min önskelista.

Inaktiv
Skrivet av Zero303:

han kan ju hjälpa till och kickstarta mitt liv med en miljon eller tre.
annars ser jag framimot detta spel.
fast mer vill jag ha age of mythologi

Age of Mythologi har väl inget med Age of Wonders att göra? AoW är ju som Heroes spelen .

Oerhört kul besked. Gillade notch redan innan, nu blev det om möjligt bara bättre. Ett av årets mest efterlängktade släpp. Räds ett Disciples III(älskade 1an o 2an medans 3an klarade ja inte av att spela alls), men de kan bli riiiiktigt bra.

Medlem

Solidaritet på hög nivå, underbart att se!

Inaktiv

Så grymt!

Notch: Kickstarter? Thats cute....
Fram med Von Anka skyfflen o öser på
;D

Verkligen den gamerprofet vi behöver nu, 2010-?? the dark gamingages.

Dags att köpa Minecraft bara för att visa lite stöd.

Medlem

Notch är en vinnare av rang. Like a boss!


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Jag vill också va miljardär. Skall fasikken komma på något!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

gnngh, Age of Wonders <3
Så jävla bra spel, suttit med det sanslöst mycket..
.. för att inte tala om musiken, vore grymt om Michiel gjorde musiken till trean också.. får hoppas.

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Miljardär?

Hoppas bara dem inte skall kickstarta nått, det är för folk som saknar medel och inte klarar sig på egen hand utan behöver supporters och ekonomisk backning!

Är väl inget fel på kickstartande?
Det är ju fan det bästa som hänt PC:n på länge, äntligen spel för spelare av spelare.

Medlem

nu kommer jag nog låta dum men. jag älskar notch jag är glad han hjälper till och jag menar det

men hur mycket skickade han in det finns la en risk att minecraft går åt fanders om han öser pengar hit och dit

Inaktiv
Skrivet av Lillasandra:

nu kommer jag nog låta dum men. jag älskar notch jag är glad han hjälper till och jag menar det

men hur mycket skickade han in det finns la en risk att minecraft går åt fanders om han öser pengar hit och dit

Han drog väl in runt 500 miljoner eller nåt, enbart under 2012? (eller var det 2011?) så han klarar sig nog även om han vaskar lite utvecklare

Medlem

Det är sjukt generöst ! Love it Notch =D

Nu fler Strategi spel, få genre att bli lika älskad av spelutvecklare som förut, AoW 3 är en gåva från ovan, make it happen !

Medlem

GE MIG !!! :AoW 3 !!

Medlem
Skrivet av Kassler:

Ser fram emot det här, men ett Sacrifice 2 ligger högst på min önskelista.

Min med, spelat första Sacrifice en hel del och har fortfarande inte tröttnat på det. En uppföljare hade jag verkligen inte sagt nej till.

OT:
Många spel som jag skulle vilja se uppföljare på (och då menar jag inte som EA gjorde med Syndicate utan en "riktig" uppföljare). Ett nytt Syndicate, Blade Runner, Startopia, Battle Zone, Magic Carpet, Dungeon Keeper är bara några av alla de spel jag hade valt.

Medlem

Andra spel som Notch kan pressa lite för, rent ekonomiskt (utöver de guldkorn som nämnts - Syndicate, Blade Runner, BattleZone, Startopia etc.);

Homeworld, Command & Conquer (utvecklat av folk från det gamla Westwood, inte EAs jäkla hittepå), Age of Empires IV, Fallout (ett mer klassiskt än FO3/NV?), Act of War 2 (synd att Eugen snöade in på det brutalt trista RUSE/Wargame-spelsättet), ett riktigt Supreme Commander (kanske finns lite hopp för det i och med Wargamings köp av GPG) eller gärna ett nytt Sins of a Solar Empire.

Möjligheterna är många - det finns många spel som många vill ha, och om de kommer fram och skapas genom Kickstarterstöd eller privata investerare så som Notch är mindre relevant. But we want them real games! ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Wookiee:

Han är något av en nutida profet Notch

Off-topic: realiserade precis att "profet" får en ganska intressant innebörd om ordet delas på mitten &gt;.&gt;

http://sv.wiktionary.org/wiki/realisera

Medlem
Skrivet av Wookiee:

Han är något av en nutida profet Notch

Off-topic: realiserade precis att "profet" får en ganska intressant innebörd om ordet delas på mitten &gt;.&gt;

Realisera är synonymt med förverkliga.


signatur

Metal is best served heavy.

1
Skriv svar