Medlem
Far cry 3?

Som rubriken lyder vad tycker ni om den nya?? Är den bra eller dålig? Isf varför. Osäker om jag ska skaffa den. Har sett gameplays men den verkar grym


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Det är sjukt o-optimerat för PC.
Kör på medium och får FPS drops från 60 till 30 hela tiden, har mixtrat med inställningar som fan men inget funkar

Medlem
Skrivet av totte1015:

Det är sjukt o-optimerat för PC.
Kör på medium och får FPS drops från 60 till 30 hela tiden, har mixtrat med inställningar som fan men inget funkar

Hur äre på 360???


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av electric8:
Skrivet av totte1015:

Det är sjukt o-optimerat för PC.
Kör på medium och får FPS drops från 60 till 30 hela tiden, har mixtrat med inställningar som fan men inget funkar

Hur äre på 360???

Vet ej, ah.. Kanske därför du postade det i Microsoft delen?
Såg inte det förens nu

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av electric8:
Skrivet av totte1015:

Det är sjukt o-optimerat för PC.
Kör på medium och får FPS drops från 60 till 30 hela tiden, har mixtrat med inställningar som fan men inget funkar

Hur äre på 360???

Vet ej, ah.. Kanske därför du postade det i Microsoft delen?
Såg inte det förens nu

Haha japp.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

För mig funkar det bra. Kör på high med shadows på medium, flyter på bra och ligger stabilt på 60fps.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Det är sjukt o-optimerat för PC.
Kör på medium och får FPS drops från 60 till 30 hela tiden, har mixtrat med inställningar som fan men inget funkar

Hardware Specs?

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av totte1015:

Det är sjukt o-optimerat för PC.
Kör på medium och får FPS drops från 60 till 30 hela tiden, har mixtrat med inställningar som fan men inget funkar

Hardware Specs?

GTX 580 3GB
16GB RAM
3.33Ghz i5

Nu efter patchen är det mycket bättre optimerat för min del så min föregående kommentar gills inte

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av totte1015:

Det är sjukt o-optimerat för PC.
Kör på medium och får FPS drops från 60 till 30 hela tiden, har mixtrat med inställningar som fan men inget funkar

Hardware Specs?

GTX 580 3GB
16GB RAM
3.33Ghz i5

Nu efter patchen är det mycket bättre optimerat för min del så min föregående kommentar gills inte

okey, det var väl bra

Medlem

Eftersom ingen faktiskt har svarat på din fråga än så passar jag på!
Jag skulle rekommendera dig till att köpa det! Snygg grafik, sjukt roligt gameplay, överraskande bra story.
Har du någon fler specifika funderingar är det bara att fråga!

Medlem
Skrivet av anchortag:

Eftersom ingen faktiskt har svarat på din fråga än så passar jag på!
Jag skulle rekommendera dig till att köpa det! Snygg grafik, sjukt roligt gameplay, överraskande bra story.
Har du någon fler specifika funderingar är det bara att fråga!

Haha lite sent nu har skaffat och klarat ut den men håller med den ör riktigt grym!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

1
Skriv svar